Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fireball: "haver vett 1 rs-t,amin megkellett csináléni jópár dolgot,de tök olcsón vette,110ér rendszámos,polinis,kb 200ból jött ki neki,nagyon fasza,emgy jól meg minden,de külön olajzású.."
Ebből gondoltam....
Na, mindegy...
De, pollininél miért kell kikötni a pumpát?
A polini henger nem fogja kivenni az olajpumpát MIért nem lenne az?
csak sokan mondják h a polininél már tényleg nem árt kikötni a pumpát
Értem, és köszönöm! Amúgy minden pollini olajpumpás?
mert az olajpumpa elromolhat, pl szétmennek a fogaskerekek (mondjuk szerencsére nekem miután a műanyag kerekek elszálltak most fémből van). vagy a másik h az olajpumpa nem is kever től sok olajat. gondolj bele kb megeszel 800km-enként egy litert. ha 1:30as keveréket csinálnál akkor ezt a mennyiséget kb 300km alatt megeszed... ezen mondjuk segíthetsz azzal h azért valamennyit belekeversz a benzinbe is. meg az sem árt ha állítasz a pumpán h több olajat adjon.
Ááááá, Bencce, értem! Merthogy a kétüteműeknél a benzinhez olajat kell önteni- látod, lassan tanulok De ebben az esetben miért ragad meg?
az h az olajpumpa végzi az olajozást, és nem a tankba öntöd.
JAMAL-nak 160as a hengere
Tyt: mit jelent az, h külön olajzású? És ez miért rossz? Miért ragad meg? Ezek szerint a pollini külön olajzású, a gyári meg nem? Valakinek van 160-as hengere?
mijen musor az h bemegyek az aprilia kereskedesbe es nincs br10egv gyertya???
150*50 cm? 150*50 mm?
Az bassz mekkora nehéz felfogásod van 100% karbon mintás öntapadós fólia Európa legnagyobb gyárától 5 csillagos minőségben és amíg meg nem simítod a ragasztott felületet meg nem mondod h nem valódi karbon
Mien fólia? "150*50 cm" karbon vagy mi?
haverodnak baráti vállveregetés + egy meleg kézfogás..

...még ekkora faszfejet...
én is montam neki,h sztem megfog ragadni,főleg,h nem is szintetikus olajat vett vele,hanem cinconba valót..
kulonolajzas az kuka minden 2Tnel, foleg polinivel
ccső
haver vett 1 rs-t,amin megkellett csináléni jópár dolgot,de tök olcsón vette,110ér rendszámos,polinis,kb 200ból jött ki neki,nagyon fasza,emgy jól meg minden,de külön olajzású..
nemtom nekem mitom volt,az ragatt a polinivel,ha külön oilzás kente,rs eknél mennyire van ez?34es karbi van rajta,sztem az a gyárija...
Hááát, én nagyon szeretnék túrázni, és ezért is akarok motorjogsit csinálni...
Ezek a motorok pénznyelők mondjuk lehet velük élveszkedni

Na most kinek kellet a fólia?
Jövő héten hozok úgyhogy jó lenne ha szólna az akinek kell mert utána megint várni kell majd!! 150x50 cm 3000 ezer + postaköltség
Akkor meg minek vette? Normális motoros motort azért vesz, hogy élvezkedjen vele, kanyarodjon, pályázzon. nema zért, hogy turázzon.
Tudok adni egy két jó tanácsot (tapasztalatbol). Az apriliák és persze olasz társaik nem arrol hiresek hogy mennyire strapabírók és mennyire szerviz"igénytelenek" olyanok mint a nök. Ha veszel egy Rs-t biztosan lesz neki valami aprób hibája tisztelet a kivételnek. Na és persze drága hozzá az alkatrész is de legalább beszerezhetö könnyedén nem ugy mint a japán konzervdobozokhoz. De a felsoroltakért kárpotol a teljesitménye és a szépsége ,kidolgozottsága nomeg az alkatrészek amik rajta vannak azok tuti csucsminöségüek pl.:brembo fékek paioli telók ducati gyujtás (valamelyiken) denso elektronika...
szoval összevéve egy KURVA JÓ MOTOR CSAK KARBAN KELL TARTANI!!! nagy odafigyelés kell hozzá.
csá mindenki! Épp használt RS125 ket nézek, és nem tudom, hogy mit várhatok tőlük. Ha veszek egyet tizenpárezer kilométerrel, 5-6 évvel, akkor egy jó motort veszek, vagy valamit, ami épp elkezd majd haldoklani. Úgy egyébként mennyire megbízható a moci? És milyen? :D (eddig jóket hallottam róla)
Kezdek megőrülni... gazdasági kommunikációra egyoldalas fogalmazást írok 2óra és 20perce
nah az király, de spiccesítettél ugye? Mertha nem, akkor nemér, nekemis elkopik a csizmám orra még ha egyenesen megyek akkoris :)
Már hiányzott h legyen itt vmi balhé
egyetértek benccével, sztem is kurvára mind1 h mire költi a pénzét, mivel az övé...
ha vkinek szimó kell aranyküllős felnivel és sugármeghajtással akkor vegyen azt, vagy csináltasson, egészségére
én még nem voltam benn motorral, TTK-n vagyok Gazdaságinfó szakon