jaja, ezt mondom én is... az a baj, h nem MotoGP-s.... na jóóóó, nem baj de szerintetek megér 1.3 millát???? vagy inkább egy régebbi, pl 2002-es a jobb választás?
Nekem Akorlom lesz ha minden igaz
de most egyenlőre még csak M-es van... nincs kedvem elkezdeni a jogsit.. minek? úgysem attól tud vezetni az ember... világ életemben jogsi nélkül nyomom, kb 6-7 éve... (ja, volt 1 év simsonnal amikor volt megfelelő jogsim)...
Oceansoul, nézz meg élőben egy "06os RSt hidd el tetszeni fog... gyönyörű az egész ahogy van!!
bár ami nekem nagyon sokat dobott az az idomok kidolgozottsága... nagyon komoly idomzata van az új RSnek, nem spórolták ki belőle az anyagot...
Lövésem sincs, hogy milyen a kipufogórendszer márkája csak amikor a Gyöngyösi Robi nézte azt mondta, hogy ez biztos nem gyári, meg nagyobb is a rezonátor valamint pille könnyű az egész rendszer, de a dob az gyári. A 34-es síktolattyús karbi meg mit tudom én, hogy ment fel rá de rajta van. És az is még új korában került rá. Tehát nem én faragtam meg ilyenek, ha erre akarsz kilyukadni. Svájcból érkezett ebben a fomában, ahogy van. A 10KW-pedig az ami a forgalmiban van. Elég barátságos telejesítménye van. Teljesen nyitott verzió. A bánat utdja, hogy hány lóerő.
Gondoltam hogy az árral (700e HF) lesz kifogás.
De beszéltem vele és engedett belőle! Nem is keveset...
Most vitte le az árat 630-ra(annyiért árulja) és még abból is engedett.
Úgy már megérné?
Szoval ha az árat nem vesszük figyelembe akkor mi a vélemény?
Zsóóti, mennyit ér egy szép 2002-es, nem agyonhajtott, nem tört RS 125?
Miért, a Mito-k hány lóerősök általában?
Neked mi a véleményed a 2006-os RS-ekről? Elsősorban a forma érdekelne... Nekem a régebbiek jobban tetszenek, valahogy másabbak, MotoGP-sebbek...
szép a mitod. lene pár kérdésem ha nem gáz mien sport kipufogó rendszer van rajta? a 14LE a tényleges vagy a papíron levő teljesítmény?és a 34-es karbi hogy került rá? a 2002-ben már a Mitok is 28-assal mentek
nah ez az RS már tuti össze volt törve minimu egyszer. Az is biztos hogy nem 2002-es az idomok már festve voltak kiv a fejidom.Meg kell kérdezni hogy a gyári kipu meg a gyári karbi meg van e hozzá.de soha az életben nem ér 700-at.Meg a tulajnak érdekes módon csak egy 4 centis csíkban kopott a hátsó gumija
semmi köze a kettőnek egymáshoz!!! aki kanyagózik vagy pályázik azok közül majdnem mindenki bukott már... ez nem jelenti azt h ne minden 7végén a mociját nyalogassa.
Gyönyörű ez a Mito!!! De igazság szerint én drágának találom mindekettőt... Bár, az Aprilia erősebb- de az a horzsolás elárulja, h a gazdája mennyire figyelt rá...
Héééé, ne szójj be, mert felborítok egy páncélozott vízágyút
Tudom, és bocs, de kimerítő választ senki nem adott... Aki adott, annak köszönöm, és várom továbbra is a válaszokat
de most egyenlőre még csak M-es van... nincs kedvem elkezdeni a jogsit.. minek? úgysem attól tud vezetni az ember... világ életemben jogsi nélkül nyomom, kb 6-7 éve... (ja, volt 1 év simsonnal amikor volt megfelelő jogsim)...
bár ami nekem nagyon sokat dobott az az idomok kidolgozottsága... nagyon komoly idomzata van az új RSnek, nem spórolták ki belőle az anyagot...
De beszéltem vele és engedett belőle! Nem is keveset...
Most vitte le az árat 630-ra(annyiért árulja) és még abból is engedett.
Úgy már megérné?
Szoval ha az árat nem vesszük figyelembe akkor mi a vélemény?
Miért, a Mito-k hány lóerősök általában?
Neked mi a véleményed a 2006-os RS-ekről? Elsősorban a forma érdekelne... Nekem a régebbiek jobban tetszenek, valahogy másabbak, MotoGP-sebbek...
Vedd meg az enyémet, és nem fogsz benne csalódni! Meseszép állapotú és nagyon jól megy.
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
Néztem 1 RS-t
kérném a véleményeteket...
Ezt néztem
Szerintetek??
Tudom, és bocs, de kimerítő választ senki nem adott... Aki adott, annak köszönöm, és várom továbbra is a válaszokat