Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem, mivel a forgalmiban 11kw van :)
Akkor ha A1 es jogsim van és vennék egy pl: 25kw-os motort,de 11kw os papírjai vannak és elviszem műszakira akkor nemlesz gond vele?
nem mérik. (még )
Sziasztok!

Most szeretném elkezdeni az A1 es jogsit letenni,de azt olvasom hogy az 11kw-ig jó. rs125 öt szeretnk venni és azoknál 20-25kw-s teljesítmények vannak megadva de leírásba azt írják A1 es jogsival vezethető és 11kw-os papírokkal.Ha vennék 1 ilyet akkor azt műszakín lemérik hány kw-os?
tökéletes központi telót keresek jóárban,és 28as dellortoba úszót
Sziasztok!
Rs-hez keresek hátsó lábtartót,akinek van eladó mindenképp szóljon! Köszi:SaBi
Jah, értem, bocsi, nem szóltam
nem :D
Hát ja, vágom. De azért a lánckerekemet elvihetnéd ezerötbe...
Te amúgy nem mentél régebben 'madarason? Mito ellen nem versenyeztél?
Most az autónak nagyobb haszna van mint a motornak. Majd ha lesz diploma után sok lóvé, akkor motorozok
Hát az lehet, de valljuk be, praktikusabb egy autó...
aprilia Rs 50-hez "2001-"2006 főváz kellene!
ilyen mint ami a képen van! a 2 főváz rész kellene ami kettészedhető koremány lengőkar ilyesmi nem kell!
ha valakit tud ilyet az írjon mindenkép!
köszönöm
Csady
inkáább az autó
Amúgy miért akarod eladni? Inkább az autó, vagy nagyobb motor?
*mind3
De, volt már több is, mind2 egész komolynak nézett ki, de aztán nem lett semmi.
Előbb utóbb csak eljön a Vevő
Szia!
Bocs,csak mostanában nem voltam gépközelben. Úgy néz ki sikerül eladni a motort és az Arrow-ot is. Már tárgytalan.
Jó-jó, a lánckerék okés, a motort meg cseréljük el! Szedd le az idomokat+a kerekeket szedd ki, és már készen is van az 'értékegyeztetés'
Amúgy semmi érdeklődő nincs rá?
megveszem a lánckereket, te meg elviszed az RSt :)
...mint az apririzsa?
Semmivel amúgy, csak vicceltem... deviszont van egy eladó első lánckerekem, 16-os, ha érdekel...
a gazsiva mivel élvezetesebb? :)
Hát ja, ebben van némi kis igazság...
de ha az élvezetre megy, vegyen inkább Mitot
Egyébként szerintem ez az RS és CBR közötti vacillálás elég érdekes. Ég és föld a 2 motor, totál más előnyökkel, hátrányokkal.
Kicsit olyan kérdés, minthogy vegyek e egy Swiftet, ami olcsón fenntartható, elvisz mindenhova ahová kell, vagy egy széthegyezett WRC rally autót, amit drága fenntartani, kényelmetlen, viszont elég keményen megy :)
Szóval ha már ennyire elgondolkoztál a 2 motor között, akkor gondolkozhatnál még simsonon is meg 1000gixxeren :)

De hogy megkönnyítsem a dolgot: ha az élvezetre mész:RS; ha a olcsó fenntartásra és a megbízhatóságra: CBR
Dugócsere gyári intervallum az újabb RSnél 16.000kmnél, persze az sosem árt ha hamarabb van lecserélve. De szerintem ha pályán nem járt, és nincs állandóan padlón használva, nem életbevágó 10.000km előtt cserélni.
A dugó ára 30+ helyett 22-max25e Ft, meg persze a munkadíj.
Hello!
Hát, a fenntartása az igen jó, mármint a CBR-hez képest qrva drága. Dugócsere 6-8000 km-enként, ez kb. 30.000 Ft + még a főtengelyt ha előveszi a gyász, akkor az még igen jó kis összeg (bontóba kb. 15.000 Ft). A fogyasztása az kb.5-8-10L, attól függ, hogy mennyire szereted a jobb csuklódat a gázon mereszteni (+persze a 3-5000 Ft-os full szintetikus olaj), ellenben a CBR 2,5-4L-között fogyaszt.
Deviszont!
Végsebessége az RS-nek kb. 160-170 km/h, míg a CBR-nek 130 km/h körül, gyorsulásra meg ég és föld.
Szerintem olyat vegyél, amilyen stílust szeretsz vagy szeretnél motorozás terén. Ha nem szeretsz 80-100-zal járni, akkor RS (amúgy Mito-t nem is néztél?), ha pedig nem vagy egy végsebesség hajhász, akkor CBR.
Remélem tudtam segíteni.