Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, én robbantott ábrán néztem, és ott nem lehetett rendesen kivenni hogy, hogy is áll a szimering.
olaj le, dekni le és már hozzá is férsz
a hátsókereket is kiveheted, igaz, nem jutsz közelebb a szimeringhez:)
A viccpumpa szimering a fedélben szok lenni.
Csak blokkhúzással lehet cserélni?
Ok, köszi a választ.
Ha egy 2-3 mm-s furaton csepeg akkor vízpumpa szimeringes, mivel 2 db szimering van a vízpumpánál, és a kettő között van egy ilyen lyuk, hogy ne az olajba menjen át a víz ilyen esetben, hanem kifele. Oldal sztendernek nem tudom mi köze lenne hozzá...
Meg vannak húzva, nem tudok már többet húzni rajtuk.
ami a blokkfeleket tartja. az 1ik imbusznál lehet leengedni a vizet
A kiufogó csonk alatt a kuplung oldali blokkfélen van ez a kb, 2mm átmérőjű furat. Ez a csavar az pontosan hol is van?
Előre is köszi!
ha a blokknál folyik akkor, van ott 1 6os imbusz csavar (mellette oda van írva hogy OUT) azt húzd meg. ha a kiegyenlítőtartálynál akkor sok benne a víz
hello! nekem van lamella
Hello!
Rotax 122-es blokknál mi okozhatja azt hogy, a blokknál elöl egy levegőztető(?) furaton lassan egy kicsit csöpög/folyik a hűtövíz?
Ha le van állítva a motor. Esetleg az oldalsztender lehet a baj?
Hali!

Fék - és kuplungkarokat keresek 2007-es rs-re. A gyárit akarom lecserélni. Néztem LSL-t csak azt mondták, hogy sajnos rs125-re nem gyártanak. Ha tudtok jó karokat írjátok meg lécci.
Ez a mai verseny vége
Nem gyenge esős verseny volt.
vet rész
gömbölyű rs-re nincs valakinek eladó pályaidomja olcsón?
Nyaligás te SEMMIRESEVALÓ! Grat
én annó italmondo-ból rendeltem, de az árát már nem tudom mielőtt megkérdeznéd...
egy hőgomba kb menyibe kerül? sztem az enyém zárlatos lett
Hali nem tudja valaki h hol lehet venni kuplung lamelát 123rotaxba ? vagy van valakinke esetleg? meg egy powernyelv je is?
s lészen béke a benzinvérűek között.
Egyébként meg nézzetek 90'es évek beli DTM-et. Mert az jó.
GezaR földi, velem van. óvatosan