Kezdek megvilágosodni... Lehet elbeszéltünk egymás mellett.
Te a hidegebb levegő miatti karburálásra gondoltál, hogy kell bele nagyobb főfúvóka.
Én meg, hogy nem ejti rögtön alapjáratra a fordulatot, hanem 3000 körül "kivár" egy darabig és utána megy le tovább. Ilyenkor is volna szerepe a főfúvókának?
ez komcsi?
Van amikor jóval 1000km felett letekerünk egy nap a kocsival (nem én vezetek), meg azt még napokon keresztül nonstop. soha nincs semmi bajom tőle. (lehet a Zafira kényelme :)
De ha jól tudom Bence is nagy utazó, akkor meg nem értem
Pont ezt mondom, hogy ha a levegő csavaron (alapjárati keverék csavar) tekergetsz, azzal csak alul javul meg, lényegileg fent semmi nem változik.
A "karburálsás" alatt a teljes kaarburátor újra szabályozását szokták érteni.
Az rs elég éles motor ahhoz, hogy ne szeressen uygan azzal a beállítással menni +30 fokban, és 10 fok alatt.
Én perverz vagyok , még a simsont is átkarburálom télire, és még az is megérzi.
Na, nem is frissítettem.
Na, tessék bazmeg, így vigye el az ember egy szervízbe a motorját! Hosuba, elvileg szervíz lánc, és ilyen szerelőket alkalmaznak, aki azt mondja, hogy: "hát renault, de megy, tehát jó"
és a hajtó kar?
Ha továbbra is rossz és azt megcsináltad és úgy ahogy mondtuk akkor már csak anyagtöbblet probléma lehet.
Nekem is volt ilyen az elején amikor a szívató fennakadt......(a bowden szorult)
Vagy pl. úszószint ,túlfolyás ,stb.......
Teszteld és egyszerre csak egy beavatkozás, hogy tudd végül mi volt a baja!
Mindig tanul az ember...
Miért csak látszatmegoldás?
Azt gondoltam, hogy mivel a jelenség zárt súbernél jelentkezik, az alapjárati keverékmennyiség állításával befolyásolható a dolog. Hiszen ilyenkor a főfúvóka már nem dolgozik.
Esetleg a súbertű helyzetének állításával (emelésével) is befolyásolható a dolog?
Ha az alapjáraton veszel el levegőt/adsz neki nyálat, akkor uygan látszólag megjavítod, akkor normálisan esik vissza a fordulat, de a lnyegi hibát nem hárítod el.
Ilyxen kor fúvókázni kellene pár százalékkal nagyobbra.
A tömítetlenség is lehet szimmeringtől elkezdve, akár mi is, lehet próbálkozni szappanhabbal, vagy gázszerelő tömitettségvizsgálü sprével, ha valahol fujja a habot amikor jár a motor, akor meg van a hiba, de rrendszerint így nem kerül meg.
Mivel ugye, hidegben, kicsit több nyál kell.
Lassan asszem illene karburálni mert raggel emg este már tutira kevés, ami nyáron 40 fokban jó volt, iylenkor lehet csinosan megakasztani középgázon kis lejtőn.
azaz... nekem is ojan hangot adott ki... petya vagy nemtom ki a napokban szurt be egy videot, azon brutálisan hangzik. én nemértem ezeket a motrokat, sokat hallottam már ijen problémával.
kb ojan a hengja mint ha turbo lenne a motoron és visszasziszegne...
nemtudom ennek van e köze hozzá, de hallottam ijet : asszem 2005től az SRekben a főtengelycsapágyat a gyári SKFről valamilyen nevenincsre cserélték. ennek az az oka, h a kinai robogók nagyon betettek apriliáéknak és mindenhol spórolni akartak. de nemhiszem, h ez előfordulhat egy ijen motornál mint az RS.... szal brutko fékek, futómű meg minden, nem is annak a rétegnek lett kitalálva aki vacillál, h vegyen uj kinait vagy használt japánt, olaszt.... ezt a történetet nevegyétek kézpénznek, énis csak ugy hallottam valkitől!
Alacsonyabb hőértékű volt, mint kellett volna bele, ha jól sejtem...
bezzeg ha pályázni kéne menned még az a 80km is sok:D:D
Te a hidegebb levegő miatti karburálásra gondoltál, hogy kell bele nagyobb főfúvóka.
Én meg, hogy nem ejti rögtön alapjáratra a fordulatot, hanem 3000 körül "kivár" egy darabig és utána megy le tovább. Ilyenkor is volna szerepe a főfúvókának?
Van amikor jóval 1000km felett letekerünk egy nap a kocsival (nem én vezetek), meg azt még napokon keresztül nonstop. soha nincs semmi bajom tőle. (lehet a Zafira kényelme :)
De ha jól tudom Bence is nagy utazó, akkor meg nem értem
tempomat + rádió, és olyan mintha otthon ülnél a karosszékbe :D
A "karburálsás" alatt a teljes kaarburátor újra szabályozását szokták érteni.
Az rs elég éles motor ahhoz, hogy ne szeressen uygan azzal a beállítással menni +30 fokban, és 10 fok alatt.
Én perverz vagyok , még a simsont is átkarburálom télire, és még az is megérzi.
holnap megnézem és írok
Na, tessék bazmeg, így vigye el az ember egy szervízbe a motorját! Hosuba, elvileg szervíz lánc, és ilyen szerelőket alkalmaznak, aki azt mondja, hogy: "hát renault, de megy, tehát jó"
és a hajtó kar?
Nem vetted fel, és nem írtál vissza, remélem ide benézel.
Ha továbbra is rossz és azt megcsináltad és úgy ahogy mondtuk akkor már csak anyagtöbblet probléma lehet.
Nekem is volt ilyen az elején amikor a szívató fennakadt......(a bowden szorult)
Vagy pl. úszószint ,túlfolyás ,stb.......
Teszteld és egyszerre csak egy beavatkozás, hogy tudd végül mi volt a baja!
Miért csak látszatmegoldás?
Azt gondoltam, hogy mivel a jelenség zárt súbernél jelentkezik, az alapjárati keverékmennyiség állításával befolyásolható a dolog. Hiszen ilyenkor a főfúvóka már nem dolgozik.
Esetleg a súbertű helyzetének állításával (emelésével) is befolyásolható a dolog?
Ilyxen kor fúvókázni kellene pár százalékkal nagyobbra.
A tömítetlenség is lehet szimmeringtől elkezdve, akár mi is, lehet próbálkozni szappanhabbal, vagy gázszerelő tömitettségvizsgálü sprével, ha valahol fujja a habot amikor jár a motor, akor meg van a hiba, de rrendszerint így nem kerül meg.
Lassan asszem illene karburálni mert raggel emg este már tutira kevés, ami nyáron 40 fokban jó volt, iylenkor lehet csinosan megakasztani középgázon kis lejtőn.
kb ojan a hengja mint ha turbo lenne a motoron és visszasziszegne...
nemtudom ennek van e köze hozzá, de hallottam ijet : asszem 2005től az SRekben a főtengelycsapágyat a gyári SKFről valamilyen nevenincsre cserélték. ennek az az oka, h a kinai robogók nagyon betettek apriliáéknak és mindenhol spórolni akartak. de nemhiszem, h ez előfordulhat egy ijen motornál mint az RS.... szal brutko fékek, futómű meg minden, nem is annak a rétegnek lett kitalálva aki vacillál, h vegyen uj kinait vagy használt japánt, olaszt.... ezt a történetet nevegyétek kézpénznek, énis csak ugy hallottam valkitől!