Szerintem csak simán irj meg egy szerződést, és hogy picit hivatalosabb legyen kelljen neki odairni a jogsi, meg személyi számát. Meg ameddig megy a motorral addig kérd el a jogsiját, nehogy túl messzire menjen...
Itt meg egy másik videó. Az miért van, hogy ha megállok egy hosszabb menés után, akkor a fordulat 3ezerre esik le, ottmarad fél percig és csak utána esik le alapjáratra?
Ha áll a motor, és kicsit huzogatom a gázt, akkor is ezt csinálja, csak akkor nem olyan sokáig. Új dugónál ez normális jelenség, ugye? második videó
Az alapjárati keverékmennyiség-állító csavaron kellene kicsavarni még valamennyit?
Milyen tömítetlenségre gondoltál? A karburátor és a henger között a gumiszívótoroknál?
Ha elakarom adni majd a motorom, és valaki jön érdeklődni és azt mondja hogy megveszi de feltétlen kiakarja próbálni nem elég ha beindítom akkor mit lehet kezdeni azzal hogy ha mondjuk elesik vagy nem is az ő hibájából történik vmi mondjuk elütik de neki nem lesz baja és azt mondja hoyg bocsi akkor tárgytalan mert összecsukott gép nem kell. Lehet írni vmi papírt erről hoyg amint felül a motorra rögtön midnen hibáért ő vonható felelőségre? Vagy így háznál nem tudunk olyan hivatalos papírt írni? Mondták azt is hoyg ilyenkor lehet írni kölcsönadási szerződést és abban benne van hoyg minden őt terheli ami abban az időben jöttki a motoron amíg ő használta..
Vagy hogy lehet ezt megoldani hivatalosan ha mondjuk a vevő kicsit a köcsögebb fajtából való?
nem, érezni hogy nyit, amúgy elcsesztem mikor a kuplongot behúzom akkor nem esik vissza fordulat alapjáratra, vagyis visszaesik csak lassan, és 4 4ezernél picit meg is akad, és nem csak a mutató, hallani h pörög...
hi, olvasgattam a gyújtás elektronikából való fojtás kivételét, de nekem 2008-as rs-en "doboz" nem úgy néz ki és a hátulját nem lehet kivágni, hogy tudnám kiszedni?
Illetve van egy furcsa jelenség, mikor megyek és elegendem a kuplongot a fordulat csökken, de 4ezernél megakad, és onnan nehezen mászik le alapjáratra, alapjárat fasza nem fullad, és jól is pörög...
miért nem olvasod el mit írtam?
Máriótól kérdeztük hogy 125 ös? igen az ...ez volt a válasz...azt gondoltuk hogy este lejöttek nemfogunk vele baszakodni hogy a blokkját megnyitjuk kezdésképpen amikor alig talált körbe a pályán.
az a legjobb az egészbe hogy olyanoknak magyarázom ezt akiknek fogalmuk nincs a dolgokról, egy versenyt nemvoltatok kinnt és nemláttok bele az egészbe...de magyarázni azt tudtok...
akkor kifejtem...van a nevezési lap azon beikszeled hogy 125 SPORT...namost ott a műszaki szabályoknál levan írva hogy az olajzás szabadon módosítható...namost nemfogják neked átnézni az összes pontot hogy miben sérted meg...
A másik dolog hogy mi tudjuk hogy ki megy "széria" és ki meg "tuning" motorral....
Az Aprilia kupát amikor létrehozták akkor az volt a lényeg hogy a Bajnok az jövöre már csak Dunlopba lesz értékelve...ezáltal mindenkinek adott hogy bajnok legyen...és a kis költségvetés...vannak olyan árak amikben nemtudunk segíteni---nevezési díj, liszensz stb
Adrián motorján több dolog is más mint egy gyárin nemcsak az olajtartály! maradjunk ennyibe...
Gondolj bele mennyi idő lenne egy gépátvétel ha mondjuk egy 1000motort elejétől végéig átkéne nézni...1nap minimum...
decemberbe kéne kezdeni a gépátvételt hogy április elején rajthozálljon mindenki...jah és mindenkinek szólni hogy figyeljmá miért nincs ez miért nincs az...
érdekes módon a számodra jelentéktelen dolgok mindenki motorján fennvannak...sztem a jelentéktelen szabályok miatt
Igen jól átnézték gépátvételen akkor a motorját Adriánnak......
Márióról meg annyit hogy tudtátok hogy 160as de hát szánjuk már meg szegényt most indul először stb neki még lehet csalni..
aki meg ügyes és jelentéktelen dolgok nincsenek a motorján azt meg zárjuk ki nehogy még több kupát szerezzen
Sajnos egyik sem adja át, hogy milyen hangja lett...
Ráadásul még járatós, szóval nem nagyon pörgetem.
Itt a videó
Itt meg egy másik videó. Az miért van, hogy ha megállok egy hosszabb menés után, akkor a fordulat 3ezerre esik le, ottmarad fél percig és csak utána esik le alapjáratra?
Ha áll a motor, és kicsit huzogatom a gázt, akkor is ezt csinálja, csak akkor nem olyan sokáig. Új dugónál ez normális jelenség, ugye?
második videó
Jövő héten felfogatom, most még nem bíbelődök vele.
Pályaidom cakk pakk tankal- 60.000ft
blokkalkatrészek, fötengely, balansztengely lamella, kuplungosárm, karter.
Tuning forgórész, gyujtás, gyujtáselektronika - 50.000ft
van még sok cucc irj v hivj 06-20-231-58-40
Milyen tömítetlenségre gondoltál? A karburátor és a henger között a gumiszívótoroknál?
Másik téma:
Ha elakarom adni majd a motorom, és valaki jön érdeklődni és azt mondja hogy megveszi de feltétlen kiakarja próbálni nem elég ha beindítom akkor mit lehet kezdeni azzal hogy ha mondjuk elesik vagy nem is az ő hibájából történik vmi mondjuk elütik de neki nem lesz baja és azt mondja hoyg bocsi akkor tárgytalan mert összecsukott gép nem kell. Lehet írni vmi papírt erről hoyg amint felül a motorra rögtön midnen hibáért ő vonható felelőségre? Vagy így háznál nem tudunk olyan hivatalos papírt írni? Mondták azt is hoyg ilyenkor lehet írni kölcsönadási szerződést és abban benne van hoyg minden őt terheli ami abban az időben jöttki a motoron amíg ő használta..
Vagy hogy lehet ezt megoldani hivatalosan ha mondjuk a vevő kicsit a köcsögebb fajtából való?
thx
Illetve van egy furcsa jelenség, mikor megyek és elegendem a kuplongot a fordulat csökken, de 4ezernél megakad, és onnan nehezen mászik le alapjáratra, alapjárat fasza nem fullad, és jól is pörög...
Máriótól kérdeztük hogy 125 ös? igen az ...ez volt a válasz...azt gondoltuk hogy este lejöttek nemfogunk vele baszakodni hogy a blokkját megnyitjuk kezdésképpen amikor alig talált körbe a pályán.
az a legjobb az egészbe hogy olyanoknak magyarázom ezt akiknek fogalmuk nincs a dolgokról, egy versenyt nemvoltatok kinnt és nemláttok bele az egészbe...de magyarázni azt tudtok...
akkor kifejtem...van a nevezési lap azon beikszeled hogy 125 SPORT...namost ott a műszaki szabályoknál levan írva hogy az olajzás szabadon módosítható...namost nemfogják neked átnézni az összes pontot hogy miben sérted meg...
A másik dolog hogy mi tudjuk hogy ki megy "széria" és ki meg "tuning" motorral....
Az Aprilia kupát amikor létrehozták akkor az volt a lényeg hogy a Bajnok az jövöre már csak Dunlopba lesz értékelve...ezáltal mindenkinek adott hogy bajnok legyen...és a kis költségvetés...vannak olyan árak amikben nemtudunk segíteni---nevezési díj, liszensz stb
Adrián motorján több dolog is más mint egy gyárin nemcsak az olajtartály! maradjunk ennyibe...
Gondolj bele mennyi idő lenne egy gépátvétel ha mondjuk egy 1000motort elejétől végéig átkéne nézni...1nap minimum...
decemberbe kéne kezdeni a gépátvételt hogy április elején rajthozálljon mindenki...jah és mindenkinek szólni hogy figyeljmá miért nincs ez miért nincs az...
érdekes módon a számodra jelentéktelen dolgok mindenki motorján fennvannak...sztem a jelentéktelen szabályok miatt
Márióról meg annyit hogy tudtátok hogy 160as de hát szánjuk már meg szegényt most indul először stb neki még lehet csalni..
aki meg ügyes és jelentéktelen dolgok nincsenek a motorján azt meg zárjuk ki nehogy még több kupát szerezzen