Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és kb. már itt el is szakadt a cérnám az aprilia 5év garival meg a szakszervízzel kapcsolatban. Azóta itthon szervizelek (ill Aszalós Ádám csinálta a karburálást)
a sztory úgy volt teljes egészében, hogy mondtam nekik hogy szar, dadog 5-6ezer között. Erre azt mondták az teljesen normális. (natix) Elvittem a szentesi apriliába, ott elvitte egy srác egy körre, és azt mondta hogy ez ilyen, mert 2t. Itt ment fel a pumpa. Szereztem fojtatlan elektronikát tök jól voltam, aztán amikor szerviz volt, visszaraktam a gyári dadogósat. Mondtam nekik (natix), hogy mi van, tudok róla, van róla anyag a neten. Azt mondták: kiszedik, de 25rongy lesz, és ugrik a gari. Ha otthon szedem ki, ugrik a gari. Ha kicserélem az elektronikát, ugrik a gari.
Szerviz után vissza a fojtatlan elektronika, majd következő szerviznél megint a fojtott. AKkor a natixos szerelő gyerek azt mondta a problémámra (ugyanez küldött el a múltkor), hogy sunyiba megoldhatjuk, csak adjak neki kéz alatt 25 rongyot, úgy hogy a vezetőség ne tudja meg, és megmarad a gari. Ezután elkezdtem alkudni vele, 25ből lett 12, aztán 7500 ( a poén hogy alkudozás közben még meg is kérdezte a Nagy Tomit (natix vezető), hogy mennyiért csinálja meg "kéz alatt". A vége az lett ,hogy adtam a szerelőnek 7500at, kinyitotta, majd eladtam az itthoni fojtatlan elektronikámat.
kösz
34-es szívócsonk eladó 4ezer forintért. Nincs átrepedve, motoron volt tökéletesen funkcionált.

Hétközben csak délután 5 után vagyok elérhető!
0630/6963423
nekem volt, a feszültségszabályzóm nem testelt rendesen.
59427 és 59429
innentől...
Hali üdv. a "csapatban"!:D
nekem is valami iesmi gondom van olvassál kicsit vissza a fórumon!
sziasztok!új leszek itt ezen a fórumon. nemrég beszereztem egy aprilia af1 125-öt. volt már néhány apriliám és más egyéb is de az állandó szerelgetést leszámítva csak ez az olasz csoda tud engem továbra is lenyűgözni. nos íme az első problémám ami a többinél még nem volt: hol van töltésem hol nincs. vezetékek kimérve, ninncs törés vagy szakadás. alaplapi probléma lenne?volt már valakinek hasonló gondja?köszi skacok!
Végülis alen eb-s gépe volt egyszer 50,5 de ez biztos 47 :D
Abszolút nem okoskodtam kedves Mátyás még oda is írtam hogy csak kiváncsigából kérdezem meg hogy honnan van ez a pontos adat.. elhiheted hogy telibeszarom hány le-s a géped.. lehet 10 is meg 150 is..
mivel lakkoztad? sima autolakkal vagy valami spécivel?
énis ujraakarnám már festeni csak nemtaláltam ijen "hőállólakkot"...
Hát ha Tzr vagy Rs akkor sokkal inkább az Rs.Van hozzá alkatrész is de ha oda figyelsz rá nem romlik el olyan könnyen.Jol is néz ki és jol is megy.
Üdv!
Motor vásárlás elött állok(vagyis még nincs rá lóvém de nemsoká lesz)nah mind1 engem az érdekelne h mennyire megbízhatók ezek az aprilia rs 125-ök,mennyire gyorsulnak és átlagba menyit mennek végre,ja és persze nagyon szervízigényesek?mert nekem volt egy olasz robogóm és állandóan csinálni kelett és akkor megfogadtam h többé nem veszek olasz motort de most nagy döntés elött állok:vagy rs 125,vagy yamaha tzr 125! és ezért kérek tanácsot! lehetőleg azok írjanak akiknek van,vagy volt és értenek is hozzá!
A válaszokat elöre is köszönöm Minden jót !
kép?
Eladó arrow rezó frissen lakkozva 35K.
én nem játszanék vele,mivan ha rájönnek vagy mittomén...
miért veszítené el? kiszeded, fekete sziloplasztal betömöd a lyukat és meg se látszik
Hát eléggé valószinű.
uh bakker.
hálistennek, hogy neki nem lett baja. De ilyenkor, mint minden tulaj a motort sajnálja. Biztosító/csóka fizeti a károkat?
2 nappal ezelött ment csepel felé a csepeli úton.jött szembe egy transporter indexelve,gondolta kielőzött valami biciglist,de nem,
kikanyarodott elé(rákanyorodott vmi szar földes útra)és a Ricsi belement.Szerencsére már fékezett elötte szóval kb. 30-cal ment bele a kocsiba.Teljesen fel volt öltözve(mint mindig)és szerencsére semmi baja nem lett.Szegény Er 5 nem mondhatja el ezt magáról.
A villa elgörbült,a kérék szétment,sárvédő,kilóméter óra, mind kuka.
A transporteres elismerte a bűnösségét,betétlap,még rendőr sem volt.
nem. mitörtént?
kösziszépen, megmentettél egy atyai pofontól
mondjad már, ez engem is érdekel. én is ismerem.
*ingyen, a bejáratás után