Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te mit kacagsz kistáska?
Egy válasz kimaradt.A blokk -ha hiszed,ha nem- 8ezer km-t kb elmegy.
Volt nekem már 1x egy ilyen összeállítás és az is elment 8000ret.Utána dugó,gyűrű,főtengelycsapágy,hajtókarcsapágy.Dugó
24000ft,főtengőcsapágy 2db 6300ft ,hajtókar 8000ft-volt egy éve.Üdv
A blokk 160ccm-es polini henger,hangolt kipufogóval,a lendkerék egy gyárikrosszból való(sokkal kisebb súly,magasabb fordulatszám)A blokk ugye másik motorban volt.Abban megölte a főtengelyt a nagyobb henger miatt.Az is kicserélve könnyitettre(egyben erősebb is).A gyújtás teljesen át lett alakítva a megváltozott kompresszió és üzemanyag szükséglet miatt.Ebből adódóan 32-es dellorto karburátor.A dugóról annyit,hogy 1gyűrűs(NEM 2!)A henger pedig aluminimum.Ennyi.
u.i.:Köszönöm az értelmes választ(NEM ironikusan mondom )
Honnan tudnám megnézni mien az Rs gyújtása?
Ki kéne mérni az egészet...csak még a Hosubában sem tudnak rólla semmit,és kellenének a gyári adatok....
valaki segítsen!
Oksa

Köszi

Szóval ha figyelmesen járok el nem tudom elrontani.
Az a kérdésem itt nincs tanuló fázis azaz amint ez eltünt egyből érezhető a különbség.....és hajrá......

Az enyém 2005-ös találhatók bent más típusu elektronikát is ....?
Pl ennek a "gyufának" ott kell lennie ennél a jelenségnél.....

Kösz még1x mindenkinek holnap MŰTÉT délelött
Valószínűleg azért kételkedett, mert a 47 LE nem kevés egy utcai motortól. Talmácsi motorját saccolták közel 60 LE-re. És az a motor max 500 km-t ha elmenne szétszedés nélkül, versenybenzinnel detonáláshatáron stb... (és megragadáshatáron...)
De ha te valóban megmérted fékpadon miért ne hinné el bárki is. Esetleg néhány dolgot ha megemlítenél, hogy mit változtattál a motorban, amitől megjött az a kb 15 plusz LE, mennyi üzemórát vársz el a blokktól ...
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy 2000-res rs 125-ös höz hol lehet venni vezető ülést,mert én az istené nem találok sehol
Előre is köszi
Pusztán a teljesítménypad állapította meg.nem én...(nem tudod,hogy mi van benne.miért okoskodsz?)
A karburátoron belül hová megy a pumpa által benyomott 2T olaj? Közvetlenül a szívócsőbe nyomja? Gondolom nem simán az úszóházba, mert onnan idő míg a motorba bejut.
Sajnos a teljes farokidomot le kell venni. Ha először veszed le, csak nyugodtan, nem teljesen egyszerű, de menni fog (olasz motor ugye).
A gyújtáselektronikát CDI két csavar tartja, de csak felülről férsz hozzá.
Az egyik oldala ( a kábelcsatlakozóval ellentétes) fekete fényes szilikongumival van gyárilag lezárva. Ezt alul középen szépen óvatosan megbontod, 2-3 cm széles és 1 cm magas téglalapnyi felületen. Csakis nagyon éles eszközt használj, ami vágja a szilikont, én sliccerrel csináltam. Kb 0,5-1 cm mélyen találsz egy gyufaszál méretű, sárga, kemény vezetéket, "áthidalást". Ezt két helyen, egymástól kb 1cm-re elvágod-eltöröd, a kis darabot kiveszed. A nyílást egyszerű építőipari fugázó szilikonnal (siloplast) kitöltöd szintbe, hogy ne tudjon később sem beázni.
Kis kézügyességgel és türelemmel elronthatatlan a dolog.
nekem a cagiva elefantommal volt h terepezés közben mászott le az olajcső.. csak fura volt h milyen magas az aaalapjárat, meg jobban kell húzni, de mentem vele, aztán egyszer valamér lenéztem, és mellé fröcskölte az olajat (fröcskölte.. ali csepeg belőle, midnig azthittem előtte h nyomja százezerrel, de nem )
Sziasztok

Ha jól értem ezt kerestem:

a 071000el kezdődő elektronika a FOJTOTT
a 070000el kezdődő elektronika a FOJTATLAN

van egy CDI gyujtas elektronika a hatsó üles alatt amit majd ügyesen ki fogtok venni. ha ez megtörtent elolvasod a számát -071000-XXXX-XXXXX- igy fog kinézni, ha stimmel már fűreszelheted is szét. Szétvágni meg úgy kell hogy a doboz hátuljának az aljának a közepét kivágod éles késsel mig nem talalsz benne egy kis gyufaszálszerű cuccot azt eltöröd ezzel megszünteted a lyukat 5-6000 között.

Az elektronika kivételéhez le kell venni a hátsó ülést vagy kicsi csavarhúzó? (Milyen kötéssel van rögzítve?)
Illetve aki már megcsinálta
-1.mivel zártátok vissza az elektronika (szigetelő szalag elég?)
-2.volt-e olyan akinek ettől a beavatkozástól elromlott

Köszi
még egy plusz pont a különolajzásnak:D
bakonymotor árul 55000-
szia!
Minden le volt írva, én azt mondom keress vissza. Lehet keresni a fórumban, volt kép is meg minden. Ha vki nagyon unatkozik lehet beszúrja neked :D
én is ugrottam, de csak az eleje repült :D
dikk a képeket ugrottam is vele kicsit mán földúton se félek keresztbeverni vele
Szia

Elötte is volt bent torpanás de ez most más...
Halottam az elektronika "nyitásáról" de nekem igazából nem egyértelmű hogy egy "diódát vagy egy ellenálást" elvágunk?
Ha leírnátok újból megpróbálkoznék vele ...
Ha ez kész akkor nincs bent 5000-nél az a "turbó lyuk"?
Esetleg képpel szemlélteve a kivágandót
köszi
Help
gyárival, kétszeméllyel tanktáskával 170
mondjuk pont neked pofázok, te is legalább annyira elmeroggyant vagy mint én. csak te össze is töröd a mocidat gyakran (az más kérdés hogy nem saját hibából)
ha egyszer az RS meg az FZR összeülnének sörözni biztos jó sokat anekdotáznának
a legjobb volt, amikor egy supermotos haverom után mentem, kb 20centis padkán le, haver könnyedén vette az akadályt, RS alja leért :D de ne problem, bírja a kiképzést. Szegedi gyorsulásin asszonnyal akartam a padkára felhajtani, ott 2x ért le egymás után a motor hasa
össze van ez rakva kéremszépen, jobban bírja mint egy enduro :D
látott már földutat, murvás utat, krosszmotornak való sarat, át a réten, jégesőben, szélviharban, kátyúkon át viharban délre, volt amikor az út elfogyott alólam, volt amikor a cigánytelepről alig kevergőztem ki vele valahol a halál faszában. Környékbeli horgásztavakat is meglátogattam már vele, földút természetesen, még ladával se nagyon mertem volna arra menni :D
igazi allrounder, a tied ilyet mikor tud? :D
csukott powerrel 140 körül
2személlyel 155
19600kmnél tartok, és 165 a vége alattam a gyári áttétellel. Nem forgott teljesen ki, de nem volt messze tőle.