Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csavarbolt?
De normális gyárit a MilleMotornál Dunakeszin.
nem tudja vki hogy hátsótengelyhez hol tudok venni anyát vagy hogy mekkora kell rá?
igen
Sziasztok, nem vagyok a motor mellett, segítsetek!
A 2007 RS-ben rotax 122 blokk van?
Előre is köszi!
Aprilia rs 125 pályaidom eladó 99-05-ösre de előtte lévőkre is rámegy. Fejidom. plexi, faridom, oldalidom, alsó összekötő, tank 96-os, hátsó sárvédő, első sárvédő, láncvédő. Összesen 70.000huf. 06-20-231-58-40
1000 4000 8000...
De csak 3600 km van benne és azt mondták szervízben h 6000nél lesz a köv szervíz. 1000 km nél volt olajcsere és akkor ki lett nullázva az elektronika.
nemmondod h ilyet tud? álat
és úgy lehet kiszedni hogy össz kilóméteren hagyod, leveszed a gyújtás ráadod és egyből nyomod a kis gombot kb 15secig
figyelmeztet h hamarosan szervíz ha elére a szervízintervallumot akk folyamatosan világítani fog
Sziasztok!

Nem tudja véletlenül vki, h mitől lehet az, h gyujtásra teszem a motrot és előjön a szervizkulcs olyan 5öt villan majd eltűnik? Vagy h milyen hibát jelenthet? Mindig amikor gyújtásra teszem ugyan ez. De csak most kezdte el csinálni.
Ott fent a jobb oldalon van egy "Keresés a topikban" című kis hely, ahova beírod pl. azt hogy gyújtás.
Jó sok mindent elmondtak előttem, de pl. beleveheted a vezetéstechnikai részeket is. Utcai motorozásnál, hogy kanyarodj, fékezz, csoportban hogyan motozzatok, ha utas van mögötted mennyivel másabb; ha az utas először ül motoron, hogy kezdj neki sötöbö.
egy rajzot vagy leírást tudsz te vagy bárki más linkelni arról hogy kell kiiktatni azt a bizonyos ellenállást a gyújtás elektronikában? előre is kösz
mondd még azt is hogy a versenypályán alkalmazott megoldások néhány év múlva az utcai motorokon is rajta vannak (Kipörgésgátló stb...) Meg én mondanám h amint eltűntek a versenypályákról a 2T-k, úgy csappantak meg az utcai kínálatban...
a megbeszélteket még a héten...megvan a pénz is. majd msn
nah thx midnenkienek jövök egy sörrel
tedd hozzá mindenképpen hogy bikepicsen láttad hogy vannak izraelben zsidó motorosok is, nehogy bármiféle gyanú (hogy mire azt nemtom ) árnyéka vetüljön rád.
jaj öcsipók, na gyere: kezded hogy motorozásról fox beszélni, annak is az utcai valamint a zártpályás ágairól. Kezded alapvető motorkerékpártörténelemmel, kialakulása etc.. majd az utcaival, jogsikategóriák, vizsgatematikák, utána utcai motorkerékpár műszaki áttekintése, esetleg járműállomány ma és 30 éve.. a műszakinál át lehet más nézni a pályamotorhoz h pl ami utcain felcsavarozott tárcsa, az pályán úszó, meg féknyergek, építési stílusok, versenymotoroknál, milyne ágak vannak, itt milyne motorok, különlegességek műszakilag, szabályok schlagwortökben mi népszerű ma, melyik kontinensen mi (uyge usa dirttrack, anglia utcai versenyek etc..) itt aztán a műszaki meg egyéb dolgokról egy hét is kevés lenne beszélni, utána magyar motorsport műltja (ez is jó lenne több előadásra) és jelene. csak egy részletes tartalomjegyzék ebből negyed óra
ezek is jó, eszembe se jutottak :D
azt is elmondhatnád meik stílust milyen célokra tervezték h pl. endurokat terepezni stb.
2t vs 4t melyiknek mi a +/-
pl h a choppereket az öregebb korosztály vásárolja a speedeket pedig a fiatalok.
van ebben sok téma csak állítsd össze miről mit tudsz és hogy mit szeretnél beszélni. Szerintem
Ez jó téma :) Én is mindig motoros témákat választok,ha lehetséges.
Szóval kezdésképp belemehetnél abba, hogy hogy alakult ki a motor, mint jármű, évről évre milyen technikai újításokat vetettek be, stb. Aztán bemutathatod a közönségnek a motorok változatos fajtáit, mondjuk részekre bontva, példákkal és képekkel illusztrálva. Értem én: naked, sport, cruiser, enduro, supermoto, cross, stb stb - itt bele lehet vinni a technikai jellegzetességeket, de csak óvatosan, hogy értsék is. Beszélhetsz a különböző jellegű motorosruhákról, annak minden részletéről, szintén motorozási stílus szerint lebontva. A jogosítványokról is ejthetsz pár szót, meg arról hogy mekkora különbségek találhatóak a föld különböző pontjain, a jogosítvány szerzés rögös útjában. Lehetne beszélni az autós-motoros érdekellentétről, és arról hogy belássák a laikusok is, mit miért tesz a motoros. Erről eleve rengeteget lehet beszélni. Pár érdekes rejtelmet is a motorozás világából, hogy pl. milyen meleg van a bőrruhában, mennyire tud fűteni egy motor, milyen érzés 2 kilóval menni stb.
Aztán jöhet a motorsport, salakmotortól, a drag, a gyorsasági, a cross, supermoto versenyek, vagy bármi. De minden esetre legalább 5 percet szánj csak a pályamotorozás részére. Milyen feltételei vannak annak, ha valaki pályán akar speed mocival menni, milyen motor ajánlott milyen módosításokkal, mire kell összpontosítania a pilótának, erről remélem már tudsz magadtól is beszélni :)
sok sikert!
mivel kommunikáció majdhnem teljesen mind1 h miről csak beszélj:D...elmondod h magyarországon a pályamotorozásnak milyen a helyzete pályák,szabad pályanapok,kiugrási lehetőségek,utcai motorozásnál mik a legnagoybb veszélyek,még azt is elmondhatod milyen a benzinkutak arányrdszere egyes térségekben,sztem legalabbis:Dha nem tudtam segíteni semmit sry:D
értve
és én hogy tudnám kiiktatni?
Tyt, te sokat tudsz pofázni mindenről kéne egy kis segítség

Szóval van egy szabadonválasztott tárgyam a kommunikáció. És kell tartanom egy 20 perces előadást, én azt mondtam a faszinak hogy a pályamotorozás és az utcai motorozásról fogok dumálni meg viszek néhány képet.

20 perc az kúúúúúúúúúúrva sok. Okés elkezdem az öltözetnél milyenek vannak meg mindig fel kell venni, meg mondjuk elmondom hogy milyen motorok vannak esetleg a jogsi szinteket, esetleg még vmi testartásról, de össze is kéne fűzni valahogy hogy ne össze vissza dumáljak, és utána mi a retekről beszéljek? mert ha ezt nagyon elhúzom akkor is 5 perc és még van 15 amit kikell töltenem.
Az is jó lenne ha felsorolnátok pár témát vagy kulcsszót mert utána már talán menni fog.

szal heeeeelp plíííz