mert okos vagy, és szép, és vág az agyad, szórod az értékes poénokat nem mint a kis nyomik, és melletted midnneki csak viccesen motorozik, km is csak vicces van mások motorjában.. téleg, mennyit mentél vele? mennyit megy? nekem most két foggal rövidebb áttétellel simmán kivágta a 170 fölöttet.. (velem! )
Korábban jól ment a motor? Csak mert amit leírtál eléggé hasonló jelenség, mint amit a gyári gyújtáselektronika tud produkálni 5-6ezres fordulatnál, ha még nincs átvágva benne a sárga áthidalás.
Esetleg a kipufogó elkokszolódásából adódóan is lehet ez a csillagszórós dolog. A gyári kipufogók rezonátorrésze sok "csodát" rejthet. Feltehetően a felizzott és elszabadult olajkoksz darabok jönnek ki a kipufogóból és ezek akár részlegesen el is zárhatnak belül szűkebb részeket.
kösz a gyors választ de az a baja hogy 5000-nél ledadog és nem akar kipörögni terhelésen, üresben kiforog meg ha visszagangolok akkor jó de gázadásra (akár teligáz) csak nyökög.....
Ha elkapja akkor viszont kemény!
Segítsetek tegnap megtréfált az Rs-em nem akar 5000 fölé forogni, nagyon nehezen vagy nem nyit a power. Egyesben semmi erő, úgy tudok motorozni hogy power nélkül felkapcsolok 3-4.-ig utána visszaszúrom 2-3-ba és csak ekkor hajlandó elforogni, magától nem.
A barátom aki jött mögöttem azt mondta olyan a kipum mint a csillagszóró köpi a szikrákat.....
Ha valakinek van ötlete segítsen ....
Ma egy világ omlott össze bennem a suliba tartva megszorult a motorom ! Lecsúszott a karbiról az olajcső:(!Ha valakinek van ROTAX 122-höz jó állapotú hengere kérem jelezze! És kb mennyi egy használt henger? előre is köszönöm!
sziasztok régen nem irtam már be , de most 1 számomra rossz hírt közlök veletek: Hamarosan eladó lessz a mocim! ha esetleg érdekel vkit vegyen fel msnre és mondok több infót
tyt, mar en is unom az allando kifogasaidat. te szimplan nem akarsz palyazni. egyszerubb, ha siman megmondod, h nem fogsz menni mert nem akarsz, mind1 h miert. ja es amugy csilleberc.
Esetleg a kipufogó elkokszolódásából adódóan is lehet ez a csillagszórós dolog. A gyári kipufogók rezonátorrésze sok "csodát" rejthet. Feltehetően a felizzott és elszabadult olajkoksz darabok jönnek ki a kipufogóból és ezek akár részlegesen el is zárhatnak belül szűkebb részeket.
kösz a gyors választ de az a baja hogy 5000-nél ledadog és nem akar kipörögni terhelésen, üresben kiforog meg ha visszagangolok akkor jó de gázadásra (akár teligáz) csak nyökög.....
Ha elkapja akkor viszont kemény!
Segítsetek tegnap megtréfált az Rs-em nem akar 5000 fölé forogni, nagyon nehezen vagy nem nyit a power. Egyesben semmi erő, úgy tudok motorozni hogy power nélkül felkapcsolok 3-4.-ig utána visszaszúrom 2-3-ba és csak ekkor hajlandó elforogni, magától nem.
A barátom aki jött mögöttem azt mondta olyan a kipum mint a csillagszóró köpi a szikrákat.....
Ha valakinek van ötlete segítsen ....
Köszi
Üdv Ádám
eladó lett a motor!
Ittalink
Pedig felkészültem h vicces nap lesz