Sziasztok!
Kérdésem lenne ismételten csak!
Jöttem haza Kecskemétről, és sajnos figyelmetlenségemnek köszönhetően indulás előtt nem töltöttem teli az olajtartályt!
Mikor felvillant a lámpa, azt gondoltam h hazáig csak ki húzza!
Hát sajnos nem bírta ki!
Budapesttől pályán jöttem végig és a MOL kuton vennem kelett valami olajat szegénybe, mert nagyon szomjas lett hirtelen!:S
MOL SPRINT 2T és Arol 2T-jük volt!
A Sprint 2T-t vettem, és kb úgy jöttem vele haza 50-60Km-en keresztül!
Mik lehetnek a következményei?
Mennyire kaphatott a blokk?
Segítsetek lécci!
Köszi szépen!
Széles utat!
Tervezem, hogy a közel jövőbe veszek egy 25ös RS-t. Bár még nem biztos, hogy ő lesz a választásom, sok a rivális, lehet hogy 4T lesz belőle és cbr, yzf, de jókat hallok nsrekről is stb stb :) Sőt, erősen gondolkodom a KTMeken is, érdekel a cross "stílus" is
Lényeg, hogy szeretnék véleményeket hallani a moccról, milyen is ő valójában, jó és rossz tulajdonságai, ha esetleg van budapest környéki, össze is futhatnánk, nekem van egy TZR 50esem.
Egy kérdésem is lenne, LCD kijelzős műszerfalak hányas évjárattól vannak?
Hamarosan kezdem a 25ös jogsit és ahogy tudok dolgozom is szünetekbe.
Az utolsó hszeket visszaolvasva, Adamfzrhez is lenne egy kérdésem:
Hogy érted azt hogy öblögetni kell? Power szelep miatt? Tudom nem nekem írtad, de kiváncsi vagyok
oylanra vigyázz, amihez itt is kevesen érteenek, hogy okosan kezeld azt a kétüteműt.. pl ha hegyen mentek okosan erőltesd, néha én pl behúztam a kuplungot túrákon és öblögettem párat, abból baj nem lehet, de olyat ne nagyoncsinálj hogy erőltetés után kuplung be vagy gáz el (vagy kettő együtt) me ragadásgyanús lesz a helyzet, meg hát lefelé is okosan, akkro nem lehet baj. ami a rákfenéje az ilyenenk ha nagyobb motorokkal megy az ember, óhatatlanul nem a kényelmes tempót tartja az ember
Vigyél magaddal elegendő jó 2T olajat. Legyen tele a tartály és még vagy 2 liter. A váltóba cserélj olajat, de legalább ellenőrizd le az olajszintet, hogy biztosan legyen benne elegendő. Esetleg a maradékot vidd magaddal, ha bármi történne.
Láncot takarítsd el alaposan (brigéciol) és láncápolóval fújd be. Egy teli láncspray-t is vigyél, el fog fogyni.
Levegőszűrő tisztítást se hagyd ki.
Tartalékgyertya sem foglal sok helyet, és hasznos lehet.
Szép reggeleket a népnek..... Most indulunk dicső fővárosunkbol kecskemétre pályázni mert a kakucsring gokart verseny miatt zárva van. 4 rs-el megyünk szóval elég jó lesz aki ráér az jöjjön... nah uff a népnek
akkor már késő lesz. Szükségetek van egy vezetőre/marketingesre/pénzügyesre. Na ez lennék én Az integrált vállalatirányítás megköveteli a stratégiai gondolkodást és a hatékony működést :)
Még most készül a hajtómű, tevezés alatt a váz, szerintem december vége mire oda kerülhet, de szükségem lenne egy árajánlatra feltétlenül. Ennyire komolyan senki nem építette még meg ezt az autót, aztán nagyon szépet akarunk, remélem majd meg tudunk eggyezni. Annyi hogy ehez nem lenne semmi minta, csak meglenne a váz rajta minden cuccal, meg egy látványterv, hogy kb így kellene csinálni. Ez is vállalható lenne?
Szia. Mi építünk az egyetemen, egy ilyen levegő hajtású autót, és arra kellene lehetséges komplett idomzatot csinálni. Egy gokart szerű járművet kellene elképzelni. Ha írnál, hogy kb mennyi pénz egy ilyet kivitelezni, azt megköszönném. Nagyon jó reklám lehet egy induló cégnek, mert több helyen ki lesz majd állítva ez a gép.Esetleg privátba is írhatnál.
Szerintetek rs-el neki lehet indulni egy kb 2000km-es túrának, csak érdekelne mert tervezgetnek egyet haverok és lehet én is elmennék. Nem arra gondolok, h szétmenne a seggem mert azzal tisztában vagyok hanem maga a vas bírná e?
Kérdésem lenne ismételten csak!
Jöttem haza Kecskemétről, és sajnos figyelmetlenségemnek köszönhetően indulás előtt nem töltöttem teli az olajtartályt!
Mikor felvillant a lámpa, azt gondoltam h hazáig csak ki húzza!
Hát sajnos nem bírta ki!
Budapesttől pályán jöttem végig és a MOL kuton vennem kelett valami olajat szegénybe, mert nagyon szomjas lett hirtelen!:S
MOL SPRINT 2T és Arol 2T-jük volt!
A Sprint 2T-t vettem, és kb úgy jöttem vele haza 50-60Km-en keresztül!
Mik lehetnek a következményei?
Mennyire kaphatott a blokk?
Segítsetek lécci!
Köszi szépen!
Széles utat!
nsr-t hanyagoljad
Tervezem, hogy a közel jövőbe veszek egy 25ös RS-t. Bár még nem biztos, hogy ő lesz a választásom, sok a rivális, lehet hogy 4T lesz belőle és cbr, yzf, de jókat hallok nsrekről is stb stb :) Sőt, erősen gondolkodom a KTMeken is, érdekel a cross "stílus" is
Lényeg, hogy szeretnék véleményeket hallani a moccról, milyen is ő valójában, jó és rossz tulajdonságai, ha esetleg van budapest környéki, össze is futhatnánk, nekem van egy TZR 50esem.
Egy kérdésem is lenne, LCD kijelzős műszerfalak hányas évjárattól vannak?
Hamarosan kezdem a 25ös jogsit és ahogy tudok dolgozom is szünetekbe.
Az utolsó hszeket visszaolvasva, Adamfzrhez is lenne egy kérdésem:
Hogy érted azt hogy öblögetni kell? Power szelep miatt? Tudom nem nekem írtad, de kiváncsi vagyok
Előre is köszi a válaszokat,
Andris.
átalakítás nélkül nem megy rá sajnos...a tőcsavaroknál nem fog passzolni!
Láncot takarítsd el alaposan (brigéciol) és láncápolóval fújd be. Egy teli láncspray-t is vigyél, el fog fogyni.
Levegőszűrő tisztítást se hagyd ki.
Tartalékgyertya sem foglal sok helyet, és hasznos lehet.
Lenne egy kérdésem. Pegason 123-s henger van, rámegy-e a 122-s?
Előre is köszi!
Amúgy ha jól felkészíted a gépet beválalhatod
Szerintetek rs-el neki lehet indulni egy kb 2000km-es túrának, csak érdekelne mert tervezgetnek egyet haverok és lehet én is elmennék. Nem arra gondolok, h szétmenne a seggem mert azzal tisztában vagyok hanem maga a vas bírná e?