Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy ez az alufelnis busz ötlet az én agyam szüleménye, de szívesen csinálnék egy ilyen pimp my ride buszt :) Fél tonna erősítővel, leültetve (hehehe, állandóan leérne :D), sötétítve, spoilerekkel, minden szarral
Menetrend szerintit is vinnék szívesen, főleg azokat, amivel a vhely szeged gyorsjáratot nyomják, azok elég bitangul mennek még megpakolva 70 fővel is. De azok csak 2 tengelyesek :)
"passzíroznád a háccsókerekét a gázturbinás dzsondírnek a földbe"

Ász lenne, úgy jönne ki a 3méteres trágyából mint a sicc :D
Amúgy bármi! tereprally is tetszik, aszfaltversenyek ilyen DTMes verdával, kamion annyira nem mozgat, de élek halok a buszokért. (a 8éves szegedre napi átjárás eredménye) Egy nagy 3 tengelyes busszal szívesen állatkodnék, nagy alufelnit rá, meg optika Aztán ami még nagyon ottvan az a monster truck (bigfoot) verseny, kegyetlenül tetszik :)
Azon az NSRen nem mai gumik vannak, szerintem az is rájátszik
ez meg annyira hiheteltlen.. nyomással játszottál már tesa? menyni van benne? én ha nem akarom nagyon koptatni akkor hidegen felfújom 2.3-2.4re mint most hétvégén két emberrel, de még úgy is miután letettem az asszonyt másik motorra tök durvákat kanyarodtam iszonyat fos aszfalton visegrádon.. amúgy meg még puhábbal szoktam indulni.. Te?
várjálkvárjál, miylne vesrenyző lehetnél? hmm.. rally? mondjuk kamionnal, ott nem dob annyit rá az a plusz 40kilód egy nomrál pilótához képest vagy vannak ezek a traktoros húzós versenyek a jurosporton néha, na ott még elit is lenne egy kis fenék, passzíroznád a háccsókerekét a gázturbinás dzsondírnek a földbe
- A hátsó gumi olyan, hogyha kicsit döntve kezdek el előzni, van, hogy csúszkál a segge.
- Elsővel inkább csak akkor van gond, ha mélyebbre akarok dönteni (kivéve, ha ezt meg nem előzi a hátsó gumi csúszkálása
- Gondolom nem csak nézik egymást sógorommal, mert már 2 gyerekük is van. ).
amúgy szvsz. azon is igencsak múlik, hogy mennyire félted a technikát.
ja igen, most is este 8 ig van órám, juhéjj
Én most inkább abban látok esélyt, hogy motorversenyző helyett autóversenyző legyek Legalábbis a testalkatom azt még jobban megengedi :D
Csak aztán felébredek, még 6 sincs, menni kell suliba a kezem meg belelóg a bilibe
faszom, multkor iylne hullámos geci tescoparkolóban is leborítottam oylan tempónál hogy a mogöttem jövő XJR már leért.. de azé oylan arcok vannak néha még pályán is hogy a blahű télen is mélyebbet döntök.. talán ecce lesz rendesebb motorom is és akkor majd megtanulok iiggazán jól kanyarodni
kivéve a Mindszenti út, az tökjó meg minden, de ha le akarnál térdelni ott is vagy 2kilóval kéne menni. :)
amikor elvittem kipróbálni anno Mitogerinél bfüreden az AF1en, csak úgy lobogtam rajta :D Előtte még csak simsont vezettem, és kajakra el nem tudtam képzelni hogy milyen lehet egy ennél még erősebb vas :)
Most 5év 125cc után már a 140lovas gépek se ütnek akkorát, mint anno simson után a 125cc.
a romet kadet m780 után 13 évesen a simson s51 borzasztó erős volt, és kajakra gyorsult.
Aztán a simson után az AF1 mint egy rakéta apám
A lehetséges verziók:
- nem döntöttél mélyet (najó, a képek alapján nem igaz)
- itt kurvára csúsznak az utak?

Amúgymeg hol a f*szban van itt szerpentin? Döntögetni max a városban körforgóban, vagy parkolóban lehet :) (pályát direkt nem említem)
Öcsém itt nálunk olyan hogy mész mész és ha kanyar van is, az is olyan hogy 250nél is épp csak megdőlne a gép :)
azé csaknem
de hogy a fenébe? nekem a szénné kagylósra kopott heidenau is elég volt a tempós kakucsozásra, meg szerpentinezésre, de tényleg, nézd meg videón.. akkor hogy lehet hogy egyeseknek egy nem fullosan pályázós gumival egyből midnenhol csúszik meg ilyesmi?
hát érted, aki nem ült még motoron, az egy simsonon is befosik a gyorsulástól :)
pont ezen filóztam én is én i svittem anyát de még az fzr-en sem fosott be a gyorsulástóó, csak a féktől, kanyartól.. egy 25ösön két emberrel azé gyorsulástól sikongatni.. Dugják azt a lányt rendesen?
ez kurvajó :D Képzeld el egy 100+ lovas gépen, mintha 100Liter adrenalint nyomtak volna bele :D
pár ezer forint csak. Ahogy Kókitól hallottam arra az NSRre inkább a hátsó gumi kéne jobb, bár lehet az első is. :)
Jut eszembe, vasárnap délben nővéremet elvittem egy körre, sose ült még motoron, elég érdekes volt. Mondtam neki, hogy mit csináljon és mit ne. Felülök, felül mögém, felraknám a lábamat, de ő nem az utas, hanem az én lábtartómra rakta a lábát. Első kanyarban elkezdett kapálódzni (szinte semmit se döntöttem a motoron), rugdalni meg dülöngélni illetve sikítani, na lenyugtattam, hogy egy ilyet még1X meg ne merjen csinálni (mivel dülöngélt, a kormány enyhén csapkodott meg maga a motor is kicsit instabil lett ). Utána semmi érdekes nem volt, kivéve mikor a 4 sávoson gyorsítottam, power nyitás és sikítás. Majd miután leszállt, még legalább fél óráig úgy pörgött, mint akit telszúrtak 1 liter adrenalinnal. Röviden ennyi.
Mennyiért? Lehet majd 1X ránézek. A mostani gumikon csak annyi van elöl, hogy Dunlop Sportmax, a hátsón meg csak annyi, hogy Dunlop arrowmax. Az első talán kicsit a 207-hez hasonlít, de mégse. Utcán illetve szimplán közlekedni elmegy, de ha döntögetni akarok csúsznak. :S
Szeva Pedro!

Nem beszéltem Aszalóssal, mert nem rég értem haza. Majd holnap felhívom!
Sajnálom, de semelyik nem eladó, mert egyben adom a motoromhoz, amit szintén árulok.
ja... meg ha a hátsó ülést is eladnád arra is vevő lennék