1. hibás vertexet rakott bele vagyis azt monta
2. pedig elszakadt a power bowden és a nyelv nem volt utána működőképes.
de a bowden szakadás nálad is előjöhet még ... ez eddig akár hogy is számolom 2 alkalom. Ezekről pedig nem tehetek. de ennek a gyereknek az estte más volt. hazament és már mesélte miket csinált vele ....
akkor már ha itt járunk a te RS-ed se volt hiba mentes
Mitom van de kérdésem lenne:van valakinek tapasztalata 28as karbival?sokkal rosszabb lessz mint nagyobbal?+az enyém folytott versio nincs benne power jet sem.köszi a válaszokat.
Hali!
Kezdő motoros vagyok, haverom fog holnap tanítani rsel döntögetni meg ilyenek, aki úgyérzi hogy ráér, az írhatna pár trükköt váltó/sebességváltás használatával kapcsolatban(alapokat tudom) Köszi
Itt a fogaskerék. Van egy jel a belsejénél, ezt úgy teszed fel hogy a tengelyen a jelölés pont passzoljon a fogaskeréken lévő jelöléshez. Majd a másik fogaskereket ami ugyanez csak megvan fordítva úgy teszed fel a hogy szintén passzoljo na balansztengelyre, és közben azt nézed hoyg a fogon lévő jel pont oda essen ahol a másik oldalon a fogak közé van jelölve. Most így hirtelen nem tudom mennyire lett érthető de ha ott lesz előtted akkor szinte eltéveszthetetlen.
új dugó megint besült"
ez kb 1 alkalomnak veheted mivel 2-3 napra történt. garanciába megcsinálták ....
részemről ennyi