Dunlop D208(110/70ZR-17+150/60ZR-17) Az eleje az még teljesen jó, a hátulja már eléggé leharcolt, füstölésre jó... Az egészet odaadom: 8.000 Ft-ért. (1. kép)
Metzeler Sportec M3 (110/70ZR17+160/60ZR-17) Nagyon jó állapotban lévő gumi, alig használtan, pályagumira cserélés miatt eladó! Nagyjából 4000 km-t használtam a gumit.
Ebben benne van 2 óra pályázás.
A szett új ára: 75.000.- környéke...
Odaadom:15.000. Ft-ért a szettet. (2., 3., 4., kép)
Csak azt mondd már meg kedves drága barátom, ha hétköznap általában délelőttől este 6-8ig benn rohadok az órákon, akkor mikor tanulok ha nem a hétvégén? Azt értem én hogy gimiből elszabadul az ember délután 2-3-4kor, de ez itten más é! A reggelt meg meghagyom a kondizásra :) Ettől még egyáltalán nincs kizárva hogy megyek! Az alábbi tényezők függvénye:- mennyit kell tanulni, -lesz e a lóvé akkor, - lesz e valami családi tennivaló vagy program (én vagyok az ügyeletes scheffeur)
Ha az alábbiak klappolnak, ott leszek!
És ha az előző tulaj azt mondja hogy 200at megy? Erre soha nem lehet hagyatkozni...próbáld ki..fasza egyenes úton szélcsendben kihúzatod és megtod mennyit megy...A gyári rezó meg kalap.... tele katalizátorral meg kipuffgáz visszavezetéssel meg minden szarral...a torokba bele "gyürve" kis buzi lemez ilyenek...
Géza az elektronika fojtásról beszélt, 5-6ezer közötti torpanásról van szó. Ez nem befolyásolja a végsebességet.
A 180as véget meg ne hidd el, mert túlzás.
Gyári kipuval tényleg nem szeret 11fölé pörögni..
Dunlop D208(110/70ZR-17+150/60ZR-17) Az eleje az még teljesen jó, a hátulja már eléggé leharcolt, füstölésre jó... Az egészet odaadom: 8.000 Ft-ért. (1. kép)
Metzeler Sportec M3 (110/70ZR17+160/60ZR-17) Nagyon jó állapotban lévő gumi, alig használtan, pályagumira cserélés miatt eladó! Nagyjából 4000 km-t használtam a gumit.
Ebben benne van 2 óra pályázás.
A szett új ára: 75.000.- környéke...
Odaadom:15.000. Ft-ért a szettet. (2., 3., 4., kép)
Üdv Ádám
ez tuti
gépkönyvében olvastam...
érd:705377495
2. Az kizárt, hogy az RS-nek 8-as legyen a gyárilag előírt gyertyája. Próbáld meg 10-essel.
am új 9-es gyertya van benne/8-as az előírt/
új dellorto 28-as karbi 8ezer
rotax-122-123 karcmentes gyári rezó 8ezer
vanucci egy részes púpos 58-as bőrruha 80ezer
most kevésbé darál.
de 9-10 ezernél durrog és leál a motor.
most mi kénköves faszt csináljak?
Ha az alábbiak klappolnak, ott leszek!
A 180as véget meg ne hidd el, mert túlzás.
Gyári kipuval tényleg nem szeret 11fölé pörögni..
azelőző tulaj azt mondta h 180-at megy szal nemhiszem..