Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cagiva nem Aprilia A gyürütörésnek nem az olaj volt a baja hanem a nikasilréteg volt meg sérülve és az ahogy folyamatosan kaparta a gyürüt el is tört...De a fötengelynek tuti olaj baja lett
a lényeg, h neki mitoja van...

agip speed, vagy motul 710 kell bele, az átlag meg még kicsit az átlag feletti használatra is jó, nem annyira drága, nem kokszol ... nekem is ez a kettő közül valamejik van a gépekben, amejikre epp olcsóbban rászaladok.
Azt tudom hogy nem nagy teljesitményű olaj, és 7ig forgatom vele. De még van belőle úgy 3 deci, aztán agip speedel fog menni.
Az aprilia főtengelye márcsak ilyen. Ha elkezd lógni, pár 100 km-ed van, és darabokra hullik. Nem biztos, hogy ott az olaj volt a hibás (pláne, hogy a görgős csapágyak aztán nem kényesek az olajra!)
Véletlenül nem a széthullott csapágy törte el a gyűrűt is? Szereti feldogolzni a hengerbe a görgőket, és kosárdarabokat. De ilyenkor már szépen morog a motor :)
Mert elsösorba előkeverve ajánlott...És közepes teljesitményre ami ilyen 6-7-8 ezres max fordulatot jelent.Szezon elött még teljesen jó volt a fötengelyem semmi kottyanás semmi...Beleraktam a sintetico-t és már 5-600km után kezdett fura hangokat hallatni elöször azt hittem hogy a váltóolaj kezd elfáradni és a váltó csinálja de olajcsere után is ezt csinálta..Utána olyan 800 km nél lett egy gyürü törésem ami haza vágta hengert,dugó és mikor szétszedtem már le-fel 1 mm kottyanás volt a hajtókarnak oldal irányrol ne is beszéljünk...Akkor kapott egy komplett uj blokkot azóta csak Agip Speed et vagy Castrol power 1 et teszek bele...
Miért bassza szét?
Nagy f*** a kopé, de ha azt mondom, hogy Petőfi utca akkor sztem Tyt tudja, hogy miről beszélek.
17:40
Gezar,sopronban is ugyan ezt mondták az agip city high tech-re hogy a speed utódja:D,aztán elmentem az agip kúton ott volt a friss készlet,méghogy leálltak a gyártásával vicc...
Méreteket, tipust nem tudtok adni? 520, 108 szemes a gyárira jó nem? Gyári Első, hátsó lánckerék méret 17, 41? 2000-es rs esetében...
Szeva,
O-gyűrűs DID van fenn, 5700km alatt egyszer feszítettem rajta, és akkor is keveset.
DID-re 3000 után kellett ráállítanom, nemszaraz
Az Agip az egyik jó választás. És jó az ár/érték aránya is. De van azért még más jó olaj: Motul, Elf, Igol
Bocsi először csak átfutottam amit írtál. Nem csak az Agip a jó 2T olaj, csak sokaknak az vált be a legjobban.
Repsol sintetico-t akkor rakj Mito ba ha fötengelyt akarsz cserélni...
jól.
bocs a belevauért visszaolvasva jól értelmrzem h csak az agip a jó olaj 2t közül?
CZ Mindent visz!DID pl nyomába se ér...azt 1000 km után lehetett álitgatni ehhez egész nyáron nyulni se kellett csak néha megtakaritani és befújni...Nagyon ajánlom király lánc!
A környékünkben kapható pár olajnak utána néztem, hogy vészhelyzetben milyet vegyek, ha nincs másmilyen. Repsol az van bőven, de agip sehol. Illetve van City Hi-tec, amiről a boltos azt állítja, hogy a Speed utódja, csak más néven.
Sziasztok.
tud vki segiteni lánccal kapcsolatban? komplett láncszettet akarok venni, mert nagyon laza már a láncom... Csak nem tom melyik milyen minöség... Vannak ötletek melyik éri meg? Köszi
Jó olaj, csak ahol eddig néztem vásárhelyen olajokat, mindig jó kis ára van... Bár ezt az olajat neten láttam már 4500-ért is.
A magyar nyelvű (főként kereskedelmi) weboldalakon rengetegszer írnak valótlant, mikor el akarják adni a terméket. Nem állítom, hogy szándékosan, lehet csak hozzá nem értésből.

Repsol Moto Competición 2T "Synthetic oil for very high performance 2-stroke engines..."

Repsol Moto Sintético 2T "Synthetic technology lubricant oil for high performance 2-stroke engines..." Ez nagyon úgy tűnik, hogy félszintetikust jelent. Mint a Motul esetében a "technosyntese". Marketing.

http://www.repsol.com/es_en/pr...
Tyt micsoda van? :D
Ez pedig már igen jó olaj

http://www.olajshop.hu/termeke...
Amúgy a Tyt ethnobotanika még mindig üzemel, akit érdekel valami, az csipogjon :) Mostanában tök sok érdeklődő van.