Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt hittem ha már tyt haverkodik veled normálisabb vagy de ezekszerint tévedtem! segghülye
próbáltam jó arc lenni de veletek nem lehet! bal kanyarban a sztender ért le ja és tudom hogy gyári gumi kéne rá de 2500Ft/párért sehol nem kapok és ez meg annyi volt! Kíváncsi lennék hogy egyeseknek a ringen is ekkora-e a szája? nem akarok megsérteni senkit és ezzel nem is azt mondom hogy én mennyire tudok menni a pályán csak kíváncsi lennék!

Üdv: Ádám

Ui neked mondták már hogy ekkora taplót csak az űrben lehetne találni még egyet mint te? Lehet hogy új és szebb géped van de leszarom meg azt is ki vagy itt a fórumon, kinek képzeled magad hülyegyerek?
Nem valószínű, hogy gyújtás (szerintem.)
Amit meg kéne nézni:
- gyertyacsere
- légszűrőpucolás
- karburálás?
Eddig jó volt?
Kitisztítottam a power nyelvet de nem az volt a baja, meg nem is volt igazából koszos. 6000 felett dadog mint az állat és nem is gyorsul, olyan mint ha nem kapna szikrát rendesen de gyertyám nem volt otthon és közelben nem is kaptam bele valót így elvittem szervizbe, azt mondták h szétszedik és péntekre megmondják mi a baja. Remélem semmi komoly . Esetleg vkinek vmi tipp h mi lehet a baj, én gyújtásra gondoltam. De másik dolog meg h csak 2500km van benne és nem gondolnám h Apriliaban ennyi km után elmenne a gyújtás, de lehet h hibásat fogtam ki.
meg gondolom bal kanyarba letette a jobb térdét is xD
igen sajnos csk az van meg de vaterán v hirdetésekbe találhatsz hozzá balost is. habár nem ilyen olcson
Nekem van egy ismerősöm aki úgy bedöntötte, hogy leért az index is... de utána segíteni kellett neki felállni.
a tank nem ért le ? xD
Minek bele 170-es gumi? ha pályázol akkor annyit tudhatnál, h a gyári méretnél jobb nincs. nem hiába számolták ki, hogy gyári felnihez mien gumi kell.
mondták már hogy segg hülye vagy?
érdekelne arrow rendszer... uj, vagy használt. mind1! csak azért ne legyen szétrohadva meg rozsdásodva.

ha valakinél van egy ami másik gazdát keres akkor irjatok ide, vagy vegyetek fel msnre
csak jobboldali idom van?
Hello mindenkinek a múlthéten voltunk pályán motorozni az euro-ringen naggyon jó volt! Először furcsa és meglepő volt hogy leért a lábtartó de amint egyszer leért az volt a célom hogy állandóan leérjem a térdemet előbb is le tudtam rakni de a lábtartó egészen más érzés, ilyet a tesco parkolóban nem tudtam volna ezzel a gumival! Azt tanácsolom mindenkinek ha teheti mennyen pályára sokkal nagyobb élmény mint a közúton! És netán ha valami van akkor se gyalázod le annyira a mocit mintha egy fát kap telibe! Élő példa rá én vagy faterom aki odaverte az R1 et rendesen de csak az idomok és a kipuff sérült a váz és a motor nem! dobok fel pár képet a csúszás előtt és utánról és az idom alsó sarka nem a csúszás miatt lett olyan, nem gondoltam hogy az is leér de nagyon jó volt és ha valaki megy a ringre kérem jelezze a fórumon! Ja és még valami, még hogy a 170/60-as gumi nem fér bele....de belefér higgyetek nekem de attól nem kell félni hogy a majré csík eltűnik!
hali. elado ez az oldalidom! nincs törve meg semmi aprilia meg ip matrica nincs rajt. most vettem rs50re de nem passzol megfelelően szval 80% h 125ösé. elado holmik közt fenvan. 8ezerért. talán olcsobbanis de még ezis elég olcso ár érte ahogy néztem vaterán meg még több helyen.
Nem. Sőt szerintem még lehet alacsonyabb is. Kb 1000.
A Rotax Manual szerint 1200 kell legyen.
1200? Nem kevés egy kicsit?
A végül a negy fekete csavart kitekered annyira, hogy a fordulat kb 1200 legyen.
A keverékállító csavar 3 teljes fordulatnál jobban ne legyen kitekerve, mert onnan már az alatta lévő rugó nem feszíti nagyon és kirázódhat esetleg.
A levegőszűrő is legyen rendben, relatív tiszta állapotban.
Miért kell egy felet visszatekerni a csavaron? Ezt olvastam már többször is, de nem jövök rá a miértjére.
Kell hozzá egy rövid, 6-7 cm-es csavarhúzó. Olyan precízen eldugták az olaszok a csavart éppen a váz mögé, hogy nehéz hozzáférni.
Ez amúgy a karbibeállításra vonatkozott amit írtam..
Nem..

Az alapjáratot a bal oldali nagyobb csavarral feltekered kb 3000re és a keverék álíltó csavart pedig full betekered.. ekkor majd leakar állni a gép, kicsit gázzal segítesz neki hogy ne álljon meg, majd fél fordulatokat tekersz kifelé. Addig tekered ameddig már nem hallható/érezhető különbség, tehát ugyanolyan érces a hangja és bármely fordulatra könnyedén felpörög semmi torpanás. Tehát ha eljutsz idáig akkor visszafelé betekersz egy felet és ott lesz a tuti
Akkor jól bemelegitem, és addig csavargatom amig az alapjárat meg nem emelkedik?
azt elfelejtettem, hogy a powernyelv ház 2 imbusz csavarját sem árt kicsavarni :)
Köszi Tyt!. Ha el akadnék vhol esetleg majd szólok.
Ha még az a gazdája akivel én beszéltem (egyébként utánam kb. a 3. tulaja), akkor rendben van. Sokat szopott vele ha jól hallottam, nagyjából minden tönkrement a motoron. A srác amúgy lelkiismeretesen foglalkozott a géppel. Én főleg a karambolos első villa + a nuku rendszám miatt adtam el anno. A villában szemmel látható görbület volt.
Aki tőlem vette meg, az egy isszonyat fura gyerek volt, miután megvették este hívott hogy megszorult a motor, meg felforrt a hűtő.. Hogy miért? Elhagyta a hűtőt.. (?) Állítólag szar úton ment vele nagy sebességgel. Bár.. elhagyni a hűtőt? :D Nem tudom mennyire reális :D