nah szerencsére sikerült megcsinálni a nyomólapot. egy ismerősöm felszedte azt a vékony lemezt róla és kicserélte a görgőt benne. a nagy golyó alatt pedig körbe apró görgök vannak, azon forog a középső nagy golyó. de faszán megcsinálta és legalább nem kellett újat, vagy bontottat vennem
Nah akkor úgy néz ki ez is egy hibája a 2006os rs-nek, mert nekem a 8000ezres szervíznél raktak bele vmi nagyon faszát közölték h ez nagyon jó meg könnyebb vele váltani. Hát azis volt tényleg jobb volt csak láttam h a kipun meg pici olaj csöppök vannak Aztán odanyultam az illesztéshez és éreztem h szivárog az olaj olyan vékony vagy nemtudom miért. Egyszer szétkaptuk tömítés csere meg bekentük ott pasztával h véletlenül se engedjen. Bírta is az utcát de a kakucsot már kevésbé és megint elkezdett szivárogni. Szóval mielőtt teljesen eltűnt volna raktam bele igolt bv2 racing az olaj neve. Ez nem szivárog de kicsit nehezebb is váltani vele
az egy zsar szedd ki belőle.. amikor még megvettem a motort anno és én is a gépkönyv által előírt olajat tettem bele olyan tré volt a váltó hogy alig lehetett váltani.. aztán ment bele a 10W40 és csodálatos vajpuha...
Én Motul Motylgear 75W-90 félszintetikus váltóolajat tettem bele. Rossz választás lenne? Gépkönyv szerint 75W-90 kell bele. Érzésre még mintha "vékony" is lenne ez az olaj. Furcsa.
Én sem értem, h eheti meg...ha egy motor megzabálja az olajat az valami olyasmi miatt lehet, hogy enged valahol a szimering, de akkor is a sűrűbb olajat még úgyse lenne neki szabad...na ha ezt valaki megfejti...
kapj fel msnre pls Lamax
vagyis én nemlátlek
Dicsérték is
Castrol Actevo X-Tra 10W-40