Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kommentek is vannak alul
esőbe is király mert jók a barázdái elvezetik a vizet
szeva Tyt én csak ajánlani tudom a michelint nekem az evon Michelin pilot sport van rajta és k.rva jó nem vagyok egy nagy döntögetős de ezzel a gumival már kezdem tanulgatni és nagyon király szal mindenképpen michelint vegyél szerintem
én is előző héten vettem gumit,elvittem a motort,ott kiszedték a 2 kereket kicserélték meg minden és nem lett semmi baja...bár attól függ h hová viszed:D
félek, hogy elgörbítik a nyomorultak...
én nem szedtem le, végig ott álltam mellettük, semmi tré nem történt a tárcsával. Viszont arra figyelj hogy amikor azt a fehér gempát kenik rá a felnire az ne menjen rá a tárcsára.
viszont az a kérdés, érdemes e leszednem a felniről a féktárcsát, nehogy elgörbítsék a gumisok? legalább az elsőt?
Nyugi adnak is a gumira lét, ez a legfontosabb amit megveszünk rá.. Apu is azt mondja, az nem érdekli ha szar a blokkja, max áll a motor. Viszont fék meg gumi legyen rajta korrekt. Eddig meg azért lett elhúzva, mert próbáltam szerezni Continental Conti Sport attackot, de senkinél sem volt, csak beletelt pár hét mire mindenki visszaigazolt, stb... Amúgy vasárnap jön meg a michelin pilot power garnitúrám Strausz gumiéktól. Szóval ne aggódjatok, a gumira nem sajnáljuk a lét :) Pl Apu használt gumiról hallani sem akart.
Attól még gumira adhatnának zsét mert akárhogy is nézzük az az egyetlen kapcsolat az úttal és ha szar a gumid előbb utóbb pofára esel..

Másrészt, tudod min gondolkodtam valamelyik nap? Az újabb arcok nem hiszem hogy emlékeznek rá de te meg én mint "veteránok", nah szóval vajon mi lehet Joe-Z vel? biztos eltévedt a pinarengetegben
a Zolikázás az csak vicc amúgy csak mondtam h van kisebb motorral de kinézete ellenére én se gondolom h 1.6 v vmi ilyesmi
Zolika? hmm biztos nem rám utaltál... igen van kisebb mocival is, de gondolom nem 1.6 vagy 1.8 és a kinézete ellenére úgy emlékszem nem is m3 azaz 3.0,3.2. Ezt a bömöwöt láttam valahol hirdetve és mintha 2.8-ként lett volna fennt. Ha okoskodásnak tűnt,nem annak szántam,csak érdeklődök.
nameg hogyha nekem elÖl 110/80 as hátul meg 150/70 es gumim lesz, akkor az kifog hatni a végsebességre, vagy esetleg a motor kezelhetőségére?:S irjatok lécci
szia!

nekem most hatul 130/70/17 es van fent és elég jo, csak kicsit koptt és 150/70/30 ra akarnám lecserélni mivel elől 110/80/17 em van fent, és ha hátra tennék 150/60/17 es akkor 2 centivel lejjeb lenne a hátúja ami sztem nem jó hir, igy szerintem én hátra 150/70/17 et rakok, ezt nemtudjátok hogy jó ötlet e vagy nem? irjatok pls kedden mék venni hátsó gumit

na meg a csapágyat ha valaki tudná megmondhatná pls!
az egy dolog,hogy valamelyik családban nem támogatják a motorozást,de azzal,hogy szarok a gumijaid csak úgymond veled basznak ki, te kockáztatod akár az egészségedet,ezen nem agyaltak?mert te mindenkor,bármely időben mocizol,télen nyáron..

ha pályán mociznál lehet másképp állnának a dolgokhoz,mert ott biztonságban vagy és nem drágább ,mint utcán,sőt
de mivel választanom kéne autó vs motor között, a 2 nem lehetne egyszerre. Autóban csak akkor támogatnának ha abbahagynám a motorozást. És Apum tudja hogy BMW a gyengém, ezért azzal nyaggat :) na ennyi
A motor nem"annyira" biztonságos, ezért azt nem igazán szívesen támogatják.
Az autó biztonságosabb,ezért azt támogatnák. Egyszerűen mondva nem szeretnék hogy motorozzak, amit meg is lehet érteni valahol.
BenceRS SOS-ben postázd légyszíves az olajat mert vszínűleg jövőhéten elvinnék az RS-t. bár majd megláttjuk mi lesz ....
most komolyan akkor hanyas
látom akkor nálatok is érződik hogy gazdasági válság van.. bár azt nem értem hogy bmw-re van zsé gumira meg nincs?
rosszul mondod Zolika van ott kisebb is mint 2.0 ha jól tom de ha nincs akk bocs
Az gyári Rs125 (itthon forgalmazott, FullPower 22kW) "fojtásairól" szeretnék kérdezni.
1. 99 óta PHBH28-as karburátorral jönnek ki a VHSB34 helyett. Ez egyértelműen látható. A 28-asba mekkora főfúvókát szokás használni? Elég a gyári 120-as?
2. A CDI előgyújtás korlátozása 5-6000 fordulat között, a motor nem akar 6000 fölé gyorsulni menet közben, erről és a kiiktatásáról már sokan írtatok. A 071000-XXXX-XXXXX szériaszámos CDI panelt kibontani, sárgát átvágni. Mióta szerelik ilyennel a motort? Ha nem ilyen a CDI száma, akkor az biztosan nem fojtott?
3. A kipufogó. Mióta van a gyári kipufogó rezonátorrészében benne van a katalizátor? Csak mert ezt nehéz ránézésre megállapítani, feleslegesen pedig nem lenne jó szétvágni a dobot. Hogy lehet egy gyári kipufogóról eldönteni, hogy katalizátorbetétes-e?
Köszönöm előre is a segítséget!
sziasztok! Surgosen kene nekem egy tank, meg egy elso kerek! Ha valakinek lenne az irjon ide : kookac@vipmail.hu
arban megeggyezunk! koszi
mármint km-ben. Fő a gazdaságosság.
D208 majdnem mindig tökéletes volt utcára, kizárólag esőben csúszott meg, illetve kanyarban ha már lenn volt a térd... Ott viszont elkeserítően csúszkált :( Amúgy szerintem egy nagyon jó gumi, tapad, és 18600 körül van a garnitúrában (gyári). Egyébként most lesz cserélve