Na srácok, ide is írom: Az az elvetemült 5letem támadt, hogy csinálnánk egy túrát. Csak mi, RS 125 tulajok.
Egyelőre ennyi, várom az vélemyényeket, hova-mikor?
Sajnos elég messze vagyunk egymástól, de talán valahogy meglehetne oldani, hogy összeverődjünk.
Nem mindegyikben, kb megyénként 1 Agip kúton, de ott is 4-5 ezer körül.
Bencét keresd, majd este lehet, hogy lesz, de holnap tuti. Majd beszélek vele, hogy írjon be.
Dugócserét.
Az ok, hogy mondjuk kényszerből lereszeld a zaccot, mert hgaza kell menni vele, vagy mittudomén, de a dugó, ha ragad, akkor megváltozik az anyagszerkezete, eltorzul, stb.
Ha felkente a gyűrűket, akkor pláne csere.
Az egyszer már ragasztott cucc, fokozottan hajlamos újabb ragadásra uygan ott.
Nagyon nem húzta meg mert az ujjammal alig érződik, meg igazából a dugón sem nagyon látszik már, mert azt már vízpapírral megcsiszolgattam amikor szabadítottam ki a gyűrűket.
Mit javasolsz?
Ha rendesebben magakasztottad, akkor a dugóra felkenődőtt egy aluminium öxid réteg, ami meglehetősen kemény, ha úgyhagyod, csinosan meggyalulja a nicasil bevonantot, és a henger kuka lesz.
Két megoldás lehetséges, az egyok szakszerű, a másik mérsékelten.
Veszel egy új dugót, és kihónoltatod a felkenődőtt alut a hengerből
Mérsékelten szakzerű:
Nem szemcsés csiszoló cuccal leszeded a dugóról a felkennő dött és kiálló részt.
Ha aléggé alaposan megakasztottad, az aluoxid oylan keménnyé válik, hogy a reszelő nem is viszi, csak a gyémántporos.
Viszont, így csiszolószemcséket dörgölsz a dugóba.
Hali!
Valaki segítsen mert kiakadtam!
Nem akar beindulni a motor, a karburátor tiszta de a henger mintha nem hozná fel az üzemanyagot a blokkból, szal a gyertyát sem keni össze annak ellenére, h meg se pöffen. Szikrát néztem.
Tény, hogy egy kicsit megszorult de nem úgy látom, hogy olyan fertelmes nagy baja lenne, a látszat ellenére lehet, h a dugó-gyűrű a bűnös?
Vagy mi produkálhat még ilyet?
mindenki előtt. pl. társaságban nem iszol, de ha egyedül vagy és nem lát senki, akkor meg iszol. nálunk ezt jelenti, aztán máshol lehet, hogy tök más...
2db 145 147
dellortoba 6os menetű
145ös fúvókát csinálnál nekem?
jöv hét szombatra már kéne
Egyelőre ennyi, várom az vélemyényeket, hova-mikor?
Sajnos elég messze vagyunk egymástól, de talán valahogy meglehetne oldani, hogy összeverődjünk.
Agip Racing 2t 2900Ft
Postaköltség
-utalásnál:1000Ft
-utánv
ételnél:1980Ft
10et veszel 11et kapsz
Tel:06306294424
E-mail:bencex15@freemail.hu
Bencét keresd, majd este lehet, hogy lesz, de holnap tuti. Majd beszélek vele, hogy írjon be.
Agip Racing 2T-t lehet venni az AGIP benzinkutakon?
Segítsetek lécci!
Az ok, hogy mondjuk kényszerből lereszeld a zaccot, mert hgaza kell menni vele, vagy mittudomén, de a dugó, ha ragad, akkor megváltozik az anyagszerkezete, eltorzul, stb.
Ha felkente a gyűrűket, akkor pláne csere.
Az egyszer már ragasztott cucc, fokozottan hajlamos újabb ragadásra uygan ott.
8000huf
előre is köszike
Vagy egy oldalt ahol rendelni lehet? Köszi a segítséget!
Mit javasolsz?
Két megoldás lehetséges, az egyok szakszerű, a másik mérsékelten.
Veszel egy új dugót, és kihónoltatod a felkenődőtt alut a hengerből
Mérsékelten szakzerű:
Nem szemcsés csiszoló cuccal leszeded a dugóról a felkennő dött és kiálló részt.
Ha aléggé alaposan megakasztottad, az aluoxid oylan keménnyé válik, hogy a reszelő nem is viszi, csak a gyémántporos.
Viszont, így csiszolószemcséket dörgölsz a dugóba.
Valaki segítsen mert kiakadtam!
Nem akar beindulni a motor, a karburátor tiszta de a henger mintha nem hozná fel az üzemanyagot a blokkból, szal a gyertyát sem keni össze annak ellenére, h meg se pöffen. Szikrát néztem.
Tény, hogy egy kicsit megszorult de nem úgy látom, hogy olyan fertelmes nagy baja lenne, a látszat ellenére lehet, h a dugó-gyűrű a bűnös?
Vagy mi produkálhat még ilyet?
Pls. segítsetek, már hónapok óta nem motoroztam.
Köszi