Ádám a fiatal. Az apukáját azt hiszem Péternek hívják, de lehet hogy ez már csak az agyam szüleménye. Mindketten szerelnek :) Legalábbis az én mocimon mindketten dolgoztak.
Ha szerdán láttad a "tagot", akkor az én voltam. Pusztán kíváncsiságból vittem el. De eléggé xarul ment, 7E-ig hulla, meg le is hörgött... 7E-től ment mint a repülő szemetes, 3.-ba volt még bőven ereje, 4,5,6 csak sebességtartásra volt elég... Pedig a 30 lovas verzió na mind1... 97-es és 185-ért árulják.
Természetesen RS 125 az etalon jelenleg. Bár apum most a CBR-re van rákattanva, mert hogy mennyivel kevesebbet eszik, nem zabál olajat, meg mennyivel többet megy el... Akkor is kitartok az RS mellett!
Amúgy van pár gép amikkel szemezgetek: 1. jelölt 2. jelölt
1 éve mondom hogy vidd már el Aszalósékhoz azt a kurva motort, kezdem egyre jobban azt hinni hogy a szerelőd egy balfasz :D
Tudod miért gondolom? mert állandóan van valami nyűg a mocid blokkjával, és amiket mondasz, az alapján a szerelőd egy érdekes tag lehet.
szimering lett cserélve és a főtengelyhez nem 100ad pontosan ugyanúgy illesztette vissza a hajtókart vagy vmi ilyesmit magyarázott nemtudom és mondta h. legalább 200km ert:D én hülye meg 7ezres fordulaton mentem kicsit beleakadt 80km után , de csak picit akadt, megigazította és most így 300van benne ...
Hát mit cseréltetek benne? mert ha semmit, akkor járatni se igen kéne szerintem.
Ha csapágy vagy ilyesmi csere volt, azt járasd vagy 500km-t, ha dugót vagy hengert is cseréltetek akkor is legalább annyit. Mondjuk én dugócsere után 1600km-t járatom, de én különösen elvakult óvatoskodó vagyok. :)
Amúgy meg ha semmi nem lett cserélve akkor menj vele egy picit óvatosan, hátha valami szarul lett összerakva, stb, ne 140nél essen szét.
jól kibontottad vazze :) Ott volt a link, amit Csombek belinkelt ,azon elég érthetően le van rajzolva, magyarázva :)
Amúgy meg ahogy Bence mondja, vágd már el azt a kurva drótot :)
Szeva GezaR!
Hát nem sokat :) Látom az Adyn naponta és ennyi. Mennyiért árulják, mikori? rendszámos?
A fényezését néztem, van ilyen NSR gyári fény? A múlt héten egy tag itt jött el ezzel a géppel az utcánkba, lehet hogy csak érdeklődő vitte el egy körre, vagy nem tudom. De tudod mit mondok? Ki az a barom aki kinnhagyja egész álló napokra az út mellett az imádott gépét egy szaros kartondobozzal a tankján h "eladó" ? Én biztos nem így próbálnám meg eladni a gépet....
Természetesen RS 125 az etalon jelenleg. Bár apum most a CBR-re van rákattanva, mert hogy mennyivel kevesebbet eszik, nem zabál olajat, meg mennyivel többet megy el... Akkor is kitartok az RS mellett!
Amúgy van pár gép amikkel szemezgetek:
1. jelölt
2. jelölt
Tudod miért gondolom? mert állandóan van valami nyűg a mocid blokkjával, és amiket mondasz, az alapján a szerelőd egy érdekes tag lehet.
Ha csapágy vagy ilyesmi csere volt, azt járasd vagy 500km-t, ha dugót vagy hengert is cseréltetek akkor is legalább annyit. Mondjuk én dugócsere után 1600km-t járatom, de én különösen elvakult óvatoskodó vagyok. :)
Amúgy meg ha semmi nem lett cserélve akkor menj vele egy picit óvatosan, hátha valami szarul lett összerakva, stb, ne 140nél essen szét.
Amúgy meg ahogy Bence mondja, vágd már el azt a kurva drótot :)
Hát nem sokat :) Látom az Adyn naponta és ennyi. Mennyiért árulják, mikori? rendszámos?
A fényezését néztem, van ilyen NSR gyári fény? A múlt héten egy tag itt jött el ezzel a géppel az utcánkba, lehet hogy csak érdeklődő vitte el egy körre, vagy nem tudom. De tudod mit mondok? Ki az a barom aki kinnhagyja egész álló napokra az út mellett az imádott gépét egy szaros kartondobozzal a tankján h "eladó" ? Én biztos nem így próbálnám meg eladni a gépet....
eladó egy 160as henger+hengerfej rotax123ra. ha kőne írj adatlap és ott megis nézheted...
üresben nézdd meg, hogy ha behúzod a kuplungot mennyivel másabb a hangja, mint mikor kiengeded.