Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a fojtás még mindig pontos J, egyébként KPM-en rámérhetnek a lökettérfogatra is.
jó mind1 nem lényeg aki meri az csinálja aki meg nem az ne csinálja!
(még a váz számhoz annyit h mikor nsr-em volt lekérdezte a rendőr telefonon és nem tudta megmondani, ha meg küldenének levelet a kpm-től elviszem a szerelemhőz és tesz bele egy folytást és akkor mérhetik, h mennyit tud a gép!)
Nem tudom, de ha új RSről (2006-) van szó, a motorolaj tartalék (ahol kigyullad) asszem valahol 5 deci környékén van. A benzinnél úgy van ahogy mondod, oldaltámaszon elég gyorsan kigyullad a benzinhiány mutató Elvileg 4L körül van a benzintartalék, de a jelző már jóval hamarabb mutatja oldaltámaszon :D Én "tartalékon" még legalább 70kmt elmentem, és bőven nem tudtam 14 lityót beletankolni.
Na és szerintem itt zárjuk le ezt a 125/50 dolgot, aki akarja csinálja, de számoljon a bűncselekmény jogi következményeivel. Meg kapja be, mert mi (akik rendszámosan használjuk a gépet) fizetünk teljesítményadót + a biztosítás különbözetét..
"meg am se kötelezhet rá a rendőr h szedd szét az úton amikor megállít!"

igen, de ha gyanús a verda, elküld(het)nek KPM-re is, ahol megnézik mennyi az annyi (ccm-ben..).
Nem érted... A vázszám nyilvántartásban szerepel, és a gyár a vázszámban elrejti a típuskódot, ami köbcentit is jelöl. Bármikor rá lehet keresni, saját rendszerben, de egy aprilia szalon is megmondja secc perc alatt...
számoljál 7literes átlagfogyasztással de mondjuk akkor városban vagy és szétgyilkolod és akkor az azt jelenti hogy tudsz menni 200km-ert. Nézd a km számlálót az a legegyszerűbb. Nekem 110km után kigyullad városban városon kívül 160 nál
köszi mé g csak péntek óta használom intenzíven amotort és eddig mindig rohantam benzin kútra, azt hittem 2-3 liter
hát az olajnál olyankor van még benne 3deci de legjobban jársz hogy ha kigyullad akkor az elkövetkező úticéljaid egyike egy benzinkút ahol tudsz olajat venni de fékezéseknél gyullad ki inkább meg ha standerden van a motor mert akkor megdől egy picit. A benzinnél meg nálam úgy működik hogy ha kigyulllad és abban a pillanatban elmegyek tankolni akkor tudok tankolni bele 7 és fél litert magyarul a fele még tele van tehát még egy 80-90 elvileg belefér de én 10liternél még soha nem tankoltam többet szóval annál is jobb ha elmégy tankolni ha kigyullad utána egy 50 múlva.
Szerintem lekérdezésre nem fog kiderülni mivel Mo-n nem volt forgalomba helyezve és nem lopott úgyhogy nem fog kimutatni semmit. A vázon meg nincs plakett mivel az értelmes eszű ember kipattintja ha 50 es ként akarja használni és az sincs benne h 125 rotax meg am se kötelezhet rá a rendőr h szedd szét az úton amikor megállít!
A vázszám néhány karaktere tipuskód, ha a rendőr erre van rászállva, akkor buktád van, mert megmondja.
a km óra problémám magától megoldódott

kérdés amikor felvillan az olaj vagy a benzin jelző melyikkel kb mennyit tudok még elmenni?
Ja igen de eddig akivel találkoztam rendőr amikor együtt állítottak meg haverral meg azon kívül is beszéltem rendőrökkel és a rendőrnek nem kell tudnia hogy az milyen szóval elolvashatja ezeket az infokat de ez még nem bizonyítja hogy 125ös a vázszámot meg nem tudja így lekérdezni legalábbis szerintem arról csak azt tudják megmondani hogy lopott vagy nem de mondjuk itt pesten nem tökölnek ezzel a rendőrök megkérdezi azt mondjuk 50es aztmondja h persze én meg hülye vagyok aztán meg közli h vigyázzunk magunkra csáo
A gyári saru, ami a gombán van rajta....
UUuhhhh olyat én is akarok mert nekem sem mutatja tisztességesen hogy milyen meleg a vize. Szóval a sarut ráhúzom a hengeren ezt eddig értem de tankot leszedjem hozzá vagy oldalrol is hozzálehet valahogy férni? és milyen saru ez vagy hogy ismerem föl ? Amúgy meg az előző 125/50 vitához az egyik haverom a 125ös nsr-jét 50ként használja és volt h 2 személlyel fogta meg a rendőr és akkor is csak rászólt meg volt balesete is ahol a rendőr kérdezte h biztos 50es ez mondták h igen és azt írta bele a jegyzőkönyvbe hogy 50es szóval ő már 3 éve így járkál mondjuk itt budapesten ahol a rendőrök nem nagyon figyelik azt hogy min van rendszám. Szóval szerintem rendőrfüggő
Szeva, részben igazad van. A vázon csak a vázszám van, amiből azonnal kiderül (lekérdezésre), hogy hány ccm. Ez mellett nálam a vázon egy kis plakett található, amin a hangszintmérés eredményei vannak. Pl: 21kw - 95 dB - 5200 RPM. Ebből eléggé valószínű hogy nem 50es, hisz egy 50ccm motor mikor lenne 21kw?
A hengeren tény hogy nincs 125cc felirat, de szerintem a rotax 122 ill. rotax 123 felirat elég sokat elárul (mivel nincs 50ccmbe rotax 122 meg 123 henger, tudtommal.)
a hőfokmérő is szarakodott nálam, állandóan hideget mutatott, aztán a hengeren a sarut rászorítottam meg be kontaksprayztem és jó lett :D
Szevasz, nekem az egy napi rekordom 540km volt az RSel, és nem igazán autópályán, hanem végig falukon, városokon, stb..
"fújd"..
Ha digitális órád van, még mielőtt bármit csinálsz, szedd ki a jeladót a hátsó lengőkarból, takarítsd meg, fújt be kontaksprayvel, és motorozz utána egy 100kmt. Nekem ez gyógyította meg az állandóan 0kmh-t mutató digit órámat.
Ha rossz a termosztát és folyamatosan nyitva van lehetséges, hogy nem képes üzemi hőmérsékletre felmelegedni? Sőt, hosszabb út után is csak cold-ot ír ki, nagy ritkán ír ki 30fok fölötti értéket!
ááá nem
én meg 1300-at 4nap alatt pedig nem is motoroztam sokat:D
Vidd be, ezt ki kell cserélniük garira, persze ha megvan még neked, mert nagyon szigorúak. Megkérdezte szalonban, a szervízkönyve a "garanciapapír" és csak csak akkor marad garis, ha minden előírt szervíz megvan, lepecsételve, meg vmi adatbázisban bent van a géped, hogy ott járt. Szerintem nyugodtan vidd be. Egyik spancim rs-e, 07es az is, bevitte, hogy a hőfokmérője rossz lehet mert nem méri a hőfokot és villog a hőfokjelzője folyamatosan, kicserélték ingyen a jeladót.
Nekem se mér az órám. Nálam a csiga ment szarrá. Először vedd ki az órából a spirált gurulj a motorral közbe fogd és ha forog akkor az óra ment szarrá. Ha nem forog, akkor valószínű hogy neked is a csiga lett kuka.