Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Lenne egy jobbos idomom elado sorban, kis serulessel, de jo allapotban
Udv.
festés,matricázás ára mennyi körül mozog?
végig nyomva tartom és elég sok levegő jött eddig de már meguntam 40 perc után
Hátt.. Amíg megnyitod a légtelenítő csavart, az elzárásig végig nyomva tartod a fékkart? mert anélkül nem igen jön össze. Vagy csak szimplán valahol levegőt kap a rendszer. Na most nem lettél okosabb, húzok is inkább tanulni :D
hy all
lenne egy kissebb gubanc nem tudom a hátsó féket légteleniteni vagyis tudom csak nem keményedik azt mondták hogy 5-6 szor pumpáljam majd teljesen tartsam nyomva és utánna a légtelenitő csavart forgassam el majd ha távozik a levegő az olajjal vissza csavarozzam és ezt a műveletet 15 percen át kell csinálni na már most és legalább 30-45 percig csináltam és semmi eredmény mi lehet a baj?
Ami igy komolyabb az hogy a fejidom összetört , de a műanyagos 100% ra megcsinálta , és a bal oldali kapcsoló széttört , az csere :) Plexi még ami csere
A többi mint ilyen fényezés / matricázás stb... Polírozás
lett amúgy komolyabb baja idomtörésen meg fék/kuplungkar elhajláson stb. kívül?
Kifizetett mindent
miújság a motoroddal? biztosító fog fizetni?
Rossi vigyáz rá
választ
éééértem, köszi szépen a válasz
A csövet ami a karbira megy(vagy henger, mind1) beledugod egy doboz 2t olajba, keverékkel beindítod a motort, a karbiban se maradjon tiszta benzin, le kell előtte ereszteni.... Na beindítod, és járatod addig amíg már nem jön egyáltalán bubi a csőből, persze ehhez alapjáraton pöfögteted a motort, és az olajpumpát meg max állásba kell állítani, legegyszerűbb ha húzod a bovdenjét, ha tudod...
sziasztok! nekem is folytott rendszer van RS-en, így elég nyögvenyelősen megy 130-at az én 85 kg-om alatt.

érdemes venni egy nyitott rendszert vagy inkább egy "márkásabb" fajtát? esetleg webshopokat tudtok ahonnan lehetne rendelni?
Nem tudom, hogy jól olvastam-e, de mintha a múltkor lett volna olyanról szó, hogy az olajzó rendszert légteleníteni kell ha szét van kapva a motor...ezt, hogy tudom megcsinálni?
Köszi szépen!
Megnézed a dugó pontos méretét, és rendelsz hozzá italmondo-tól, vagy somarace-től (feltéve ha árulnak külön gyűrűt :), de tuti :)
Hali

Tudnál nekem segíteni gyűrű vásárlásban?
Mérjem meg a dugó átmérőjét és azt mondjam a boltba és adnak hozzávalót vagy, hogy?

Köszi előre is!
hali!valaki tud olcson gyri rs 125-ös hengerszetet?
"érződik hogy drága"

na egy több éves komoly kapcsolatnál ez tényleg mocsok sokat nyom a latba
mondjuk engem. Nem szeretném, hogy a motorozás kellemetlen érzés maradjon, de ülj fel egy RS hátsó ülésre, és megtudod.. Nekem is kényelmetlen már rohadtul.
éskitérdekel ha szenved? amúgy nálunk is eléggé bírta az 1100-assal a parádézást... olyan kell a picsáknak amin érződik hogy drááága. azt annyi.
kényelmes a gixxef is :D
Vegyé' csoppert, az kényeemes:)
Szeva mindenki! Úgy néz ki lehet mégis eladom a moccot, és idén veszek nagyobbat. Nem 100%, de van rá esély. Ennél fogva eladó a vasam, ha bárkit érdekel bármi róla, info, ár, stb: tyt@vnet.hu
A powert megcsináltam, megy mint az álom.
Egyébként Gixxef750-el szemezgetek, nagy nehéz kiforrott konstrukció, hát nem egy pályagép, de amennyit én pályára feljutottam, nekem mind1 :) Viszont azt mondják kényelmes, és azzal el mernék indulni a Párommal is bármerre, míg az RSen már 50km után szenved a Benzintyúk (meg is értem)