Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt vok faternál a boltba:Djöhetsz:Dhát hallod úgy levok fáradva:D8 órás műszakba dolgozok itt a bhg-n faternál:Djössz akk?:D
neked kéne pótvizsgázni nem nekem:D
otthon vagy? mert akkor elugrok cica:D
na fasza akk megint ülhetek neki és gondolkozhatok h mi legyen,de majd a szerelő megoldja:Dam bence,jó lenne már rendelni az olajtot:Dmert jöv héten már járatni kell,meg megyünk akk mátrába?am én nem tom hányszor elolvastam ezt a motortolvaj dolgot,azt mindig motoroljanak olvastam,azt néztem h mér egy fickó képe van kint,meg h mi olyan drága egy sima olajba:Ddmit tesz velem ez az iskola:D
Szevasztok srácok!
Hogyan kell teljesen tökéletesen beállítani a powernek a bowdenjét?
Hogyan kell előfeszíteni a bovdent, vagy egyáltalán elő kell neki feszíteni?Nem ami a nyelvbe van berakva, ha nem a másik felénél azt az állító csavart hogyan kell beállítani?Milyen pozícióba legyen?
Segítsetek lécci!
Kellemes időtöltést!
Amúgy a srác mindig odáig volt hogy a derbi milyen jo meg jobb mint az rs meg mittomén és együtt mociztunk 1honapot aztán vhogy eltűnt a srác és most kotorta elő megint a derbijét Mondjuk közbejátszott hogy tavaly műtötték a térdét Amugy gyengébb az rs-nél jóval és 2személlyel 115öt tudtunk vele jönni mert ha fölváltott 6ikban akkor nem volt annyi ereje h bírjon pörögni de csak 2 személlyel Nekem meg anno az rs-ből sikerült a 155öt kihoznom 2 személlyel:)
kicsit se rossz a hozzáállásod . . .
Hát ez az Ezért nem kell derbit venni és nem kell kontárokhoz vinni szervízbe
Ezt sem értem.
- ha előtte tökéletesen volt bekarburálva és mondjuk 25 fokban tökéletesen működött
- állt egy évet, az Ok, hogy bekakisodik a karbi, ki kell takarítani.
- viszont a takarítás után nem kéne SEMMIT állítani a karbin, feltéve ha ugyanolyan a hőmérséklet, és feltéve ha jól működött előtte!
OK! Köszi az ötleteket megkérdezem a srácot mert az az igazság h másfél éve nem láttam és csak most hirtelen rámírt msn-en hogy mi lehet a baja. Nagyvonalakban azt mondta el h 1évig állt a motor, aztán most tavasszal beindította de nem volt alapjára ezért elvitte szerelőhöz az elvileg kitisztította a karbit és beállította aztán most megint nem jo mert 1-be és 2-be nem pörög (pontosan nem tudom mit csinál hogy erőtlenedik e vagy fulladozik majd megkérdem) és a többi fokozatban pörög rendesen de aztmondta h ott néha fullad.
Asziékkal én lebeszéltem előre az időpontot, és mondtam hogy nekem még aznap kell a motor, mert nem tudom otthagyni :)
A kitámasztót nem feltétlen kell zsírozni, ha túlságosan meg van húzva a csavar, akkor is szorulhat.
akkor megfelelő válasz : Rossz.! vigye el hozzáértőhöz aki megnézi h mi a gas
Hát igen de a gyors az nekem az, hogy egy délután alatt megcsinálják Mert voltam olyan szervízben is ahol 2 napig szerencsétlenkedtek vele. Aszalóséknál meg haverom motorja volt és azt elhúzták egy hónapig De amúgy ha pont van kis idejük akko aszalósék jol és olcsón dolgoznak. A millenél meg be kell jelentkezni és tök mind1 hány órás meló kb az a lényeg h egy délután alatt megcsinálják és lemossák bezsíroznak midnent amit kell és csillogva adják vissza:) (nekem pl a letámasztót szírozták be mert nem jött rögtön vissza)
Ezek mind jó ötletek, ha SEMELYIK seb. fokozatban sem pörög fel. Ha karburálás gondja lenne, vagy power gondja, akkor pont hogy 1-2ben pörögne fel, és felette lenne erőtlen.. De így elég furcsa, hogy csak 1-2 ben csinálja.
A gpr-hez, bocs de nem akarok bunkó lenni:
- Derbi topicban kérdezted már? Bár gondolom ott nincs ekkora élet, szóval bocs ha igen.
- Furcsa hogy csak 1-2-ben nem pörög fel. Kérlek írd már le pontosan az egészet, mert így marhára nem tudunk rá mit írni!
Ilyenekre gondolok:
- előtte is csinált e ilyet?
- mióta csinálja?
- volt e valami előzménye?
- amikor nem akar feljebb pörögni akkor mit csinál? darál, dadog, el erőtlenedik, fullad, vagy mit?
- az összes többi sebesség fokozatban tökéletesen pörög szépen?
légszűrő, power, bekéne lőni a karbit, ilyenek
Kicsit ellentmondásos vagy. Nem pont Te mondtad, hogy 4 órát pöcsöltek a millénél egy 1 órás melóval? Akkor csak nem dolgoznak olyan gyorsan.
Aszalósék meg nem dolgoznak lassan :) Sőt. Odamentem, vártam egy picit hogy felszabaduljon a szerelőgárda, szétszedték, megnézték, próbálták, húzták, forgatták, rájöttek a hiba okára, alkatrészt cseréltek, próba újra, karburálás, én is kipróbáltam és mehettem isten hírével. Ráadásul elég jó áron is dolgoznak, szerintem olcsók. Bár lehet csak tudták hogy ezek után égre fogom őket marketingelni :) Najó ez csak vicc, de én tényleg csak ajánlani tudom őket!
XVI.-ik ker? Hát itt lakom és igazából ismerős a feje de az a baj h kb minden bűnöző így néz ki
Amúgy tud vki válaszolni még az előző kérdésemre hogy a haverom gpr-je mértnem pörög 1-ben és 2-ben 7ezer fölé? Mit tisztítsunk ki mit szedjünk szét és ha azok nem segítenek akko mi lehet? Eddig a karbi volt tisztítva.....
Igazad van Én annyit tudok mondani h a mille motor-nál ha megkapod az időpontot akko gyorsan megcsinálják de drágán de jól. A másik hasonló szervíz amiről jót hallottam azok az aszalósék akik elvileg olcsóbban dolgoznak de lassabban de ők is nagyon jól.
üvegtigris : mennyi az esélye hogy fejbekapja 1 meteor ? 50%...vagy igen, vagy nem
hát ha látom, jól odaverek neki. De szerintem még mindig nagyobb az esélye hogy összefussunk vele az utcán, mint hogy egy meteor eltalálja. Ráadásul ha egy meteor valahogy bejut a föld légkörébe, akkor nem csak őt nyírja ki, hanem elég sok mindenkit a környezetében :D Najó, tudom csak képletesen mondtad :)
énis így láttam hírdetésbe....csapná agyon 1 meteor ..
amúgy hol láthattam én ezt a tolvajt még? Tök ismerős feje van, de nem tudom honnan.. És amikor megláttam az első ilyen tolvaj képet róla a neten, már akkor ismerős volt a feje.. passz