Egyszerre tettem bele de már rájöttem a bajokra.
1. full üres volt a tartály,
2, nem szedtem le a burkot a cső igencsak hosszu volt abban is maradt
3, egy kevés mellé folyt
4. szerelő nem huzta meg rendesen a leengedőcsavart és kb 2deci kifolyt:\.
Hát messze vagyok én még az összes 210 kredittől :D Főleg hogy nincs 3 kreditesnél magasabb kreditszámú tantárgyam.. Átlag 2 kredit egy kurzusom, még a legnehezebbek is, így 180 (a diploma blokkal meg a gyakszival 210) osztva 2vel, össz 90 fáking kurzust kell teljesítenem...
Úgy lehet a legjobban érzékeltetni, hogy felrajzolsz egy függvényt, de két értéke között más lesz az oda- és visszaút. Ez azért van, mert, ha tartanád a 8000-es fordulatot +/-50 akkor a rendszer bekattanna és nyitna-zárna folyamatosan...
Erre találták ezt ki. Az meg, hogy nem vesszük észre (én sem a sajátomon) az a forulatszámmérő pontossága és a nyitás-zárás kis fordulatkülönbsége miatt van.
Amúgy én ezt mintha más motornál olvastam volna, de már összefolyik minden, mert már minde topicban láttam hogy beírták ezt, anélkül hogy tudnák mit jelent... Nézz csak be a suzuki rg topicba...
Ráadásul ha megnézel egy gyári aprilia könyvet, nem fog ilyet írni hogy eltérő fordszámon működik a power, attól függően hogy épp húzod vagy visszaengeded. Se a Futura szerelési könyvében, se az RS szerelési könyvében nem írnak ilyet. De ha gondolod bemásolom...
1. full üres volt a tartály,
2, nem szedtem le a burkot a cső igencsak hosszu volt abban is maradt
3, egy kevés mellé folyt
4. szerelő nem huzta meg rendesen a leengedőcsavart és kb 2deci kifolyt:\.
Motoul transoil expertet tettem bele 10W40est.