Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyszerre tettem bele de már rájöttem a bajokra.
1. full üres volt a tartály,
2, nem szedtem le a burkot a cső igencsak hosszu volt abban is maradt
3, egy kevés mellé folyt
4. szerelő nem huzta meg rendesen a leengedőcsavart és kb 2deci kifolyt:\.

Motoul transoil expertet tettem bele 10W40est.
Na és nem tudjátok,hogy hol lehet venni 17-es áttételt?
hát olyannal is kell szenvedni, de abba bele se megyek :D
Plusz amiért nem is jár kredit :)
Hát messze vagyok én még az összes 210 kredittől :D Főleg hogy nincs 3 kreditesnél magasabb kreditszámú tantárgyam.. Átlag 2 kredit egy kurzusom, még a legnehezebbek is, így 180 (a diploma blokkal meg a gyakszival 210) osztva 2vel, össz 90 fáking kurzust kell teljesítenem...
Majd az összes kreditet bezsebelve jobban fog esni, csak addig túlélésre kell játszani...

Nekem meg holnap matekszigorlat...
nekem meg csütörtökön ipargazdaságtan, pénteken meg projektmenedzsment :)
Bassza+ motorozni kéne :(
Egy cipőben járunk, ne aggódj!
Szerdán benzinbefecskendezés vizsga!
mondták már hogy ne baszakodj vizsgaidőszakos emberrel, aki nem motorozott már hetek óta, és nem is motorozhat?
Elhiszem, hogy ezt érzékeled, de sztem te is belátod, hogy logikus ahogy ez működik, és nem én találtam ki.
Hát én odaadom neked a mocit egy körre, de hajszálpontosan 8nál nyit és hajszálpontosan 8nál zár, a km óra is alátámasztja...
Jó most az értékeken ne vitatkozzunk! Én is csak hasra mondtam, de kb ez a lényeg.
Pont a híres aprilia miatt...
Meg mert nem tudják az emberek hogy mi ez a "power szelep", amúgy a yamaha miatt hívja így mindenki... ypvs...
Pontosan...
De én pont ugyanezeket az értékeket már minden topicban láttam
Úgy lehet a legjobban érzékeltetni, hogy felrajzolsz egy függvényt, de két értéke között más lesz az oda- és visszaút. Ez azért van, mert, ha tartanád a 8000-es fordulatot +/-50 akkor a rendszer bekattanna és nyitna-zárna folyamatosan...
Erre találták ezt ki. Az meg, hogy nem vesszük észre (én sem a sajátomon) az a forulatszámmérő pontossága és a nyitás-zárás kis fordulatkülönbsége miatt van.
Amúgy én ezt mintha más motornál olvastam volna, de már összefolyik minden, mert már minde topicban láttam hogy beírták ezt, anélkül hogy tudnák mit jelent... Nézz csak be a suzuki rg topicba...
Miért ne tudná?
Ha egyszer kinyit, akkor nem hagyja abba a dolgát amíg nem kapja meg a jelet hogy 7500nál van...
Ráadásul ha megnézel egy gyári aprilia könyvet, nem fog ilyet írni hogy eltérő fordszámon működik a power, attól függően hogy épp húzod vagy visszaengeded. Se a Futura szerelési könyvében, se az RS szerelési könyvében nem írnak ilyet. De ha gondolod bemásolom...
Ráadásul a power elektronika kibaszottul nem vágja hogy te éppen visszaengeded a gázt vagy húzod, csak 8ezernél kapja a jelet az operálásra, és ennyi.
Most már értem mire akarsz kilyukadni, csak nem értem ez hogy lehetséges. Nekem 8nál nyit és ha visszaengedem 8nál zár...
amikor visszanegded a gázt akkor 7500nál zár a szelep, amikor kezded húzni neki akkor 7800nál nyit, annyira nem nehéz felfogni...
na igen, ezt nekem sem igazán képes felfogni az agyam :D
a 2 állás ugyebár azt jelenti hogy nyitott illetve zárt. A kettő között nincs átmenet.
attól még lehetséges hogy valami 7.800 nál nyit és 7.500nál csukódik? érdekes