Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

51et hol számoltad? a 40 vagy a 17 helyett? :D
Az áttétre mondtam,hogy ok.:)Amúgy meg 51-et számoltam...
Hali!
Egy index relé csere mennyibe fájhat?
Válaszotokat előre is kössz!
vagy mégis az áttételre írtad ?:D
Hali
Valaki akinek 94-es EXTREMA-ja van (34-es karbi) és tudja, h milyen fúvókák vannak benne az írjon már legyen szíves.
Köszi
ja bocs, ezt nem is arra írtad. VISSZASZÍVTAM SORRY!
Innen látszik, hogy a vizsgaidőszak és a folyamatos tanulás TOTÁL KICSINÁLJA AZ EMBERT
OK!:D
A karbit azt múltkor állítattam be.(mondjuk még gyertya képet nem néztem) De a gyári 170-es fúvókát is kicserélték 135-ösre,így sokkal kedvezőbb is a fogyasztása mint előtte...
koma ne basszál fel, a fojtás nem változtat az áttételen. Számold már meg azokat a kurva fogakat a lánckerekeiden.
+ szerintem az is lehet ,hogy az apriliás szervízben nem vettek ki belőle minden folytást....Lehet azért nem megy úgy ahogyan mennie kéne.
Az enyém is 6ban 8ezernél 120, ez a normális. Nézd meg hogy gyári áttételed van e, 17/40 a gyári áttétel. Ha ez is megegyezik, akkor vagy a váltóban más az áttétel, vagy a kmórád hülyít :D
nem tudom, lehet csak szimplán szarul van bekarburálva, és ezért nem megy felül. Ha végig nyitva lenne a power, alul menne szarul. Ha meg végig csukva lenne, akkor meg nem forogna 9500-10000fölé.
Én a helyedben bekarburáltatnám, mert lehet keveset/sokat kap nagy fordulaton. De ez csak 1 ötlet :D
És még az is a problémám,hogy mások mondják (2008 előtti Rs-ük van),hogy az ő Rs-ük hatodikban 8 ezernél 120-at megy kb. az enyém 8 ezernél 100-98 -at megy.Ezt sem értem ,hogy mitől van...
Aha értem.Csak az a baj,hogy még 9 felett sem indul meg!Egyszerüen 8 ezertől kezdődően egészen 11-ig sokkal lomhábban gyorsul mint kisebb fordulaton.
mondjuk az tény, hogy az új szériásokban a katalizátoros kipuff + a levegővisszavezetés a kipuffban lefojtja kissé a teljesítményt. Rakni kell rá egy normális rendszert, meg bekarburálni és nincs gond :D
Miről beszélsz?
a 92es futurám is ugyanúgy megtorpant egy picit 8ezernél, amikor nyitott a power, ez minden ilyen gép jellegzetessége.
Hát ugy van ahogy Tyt leírta kivéve a 2008as és az annál ujabb rs-eknél mint a tied is, mert ezek az újabbak tele vannak a környezetet kímélő cucokkal amiknek nagy része a kipufogoban van így amikor 8ezenrél nyit a kipufogoszelep akkor csak a hangja változik meg de a teljesítmény nem nagyon változik avagy lehet h csökken is egy picit ami nem tudom miért van de amikor én vezettem a 2008ast énis éreztem h nem nagyon akar menni ez a hátránya az új motornak h a környezetet próbálják védeni a teljesítmény rovására.
Szeva, akkor nyit a power, 8ezernél. Így a kipuffnyílás nagyobb lesz, ezért érzed zümmögősebbnek. Igazából 9felett lehet érezni a nyitott power hatását, akkor kezd el igazán húzni. Azért érzed jobban 5-6ban, mert ott a hosszabb áttét miatt már nem tud olyan gyorsan felpörögni a power nyitásától (8e), addig hogy jól elkezdjen húzni. Egyébiránt ha 9felett megindul szépen, akkor tökéletesen működik.
ment a mail
Üdv!Szerintetek miért van az ,hogy pontosan 8 ezertől nem húz olyan jól mint előtte alacsonyabb fordulattól az Rs?Ezt főleg ötödikben,meg hatodikban lehet észre venni ,amikor kisebb fordulattól elkezdem neki húzni....Elkezd gyorsulni alacsonyabb furdulaton,és mikor eléri a 8 ezret,megváltozik a hangja (zümmögösebb) ,megtorpan és nem gyorsul úgy mint előtte!A power miatt van ez,vagy mi miatt?
Veszprém. látom te is veszprémi vagy ugyhogy ha tudsz valamit a motorrol kérlek vegyél fel msn-re, mert van elég sok "érdekes" részlet rajta, hibátlan, de kurvára nem eredeti.

msn: noisiavision@hotmail.com
tisztában vok vele, hogy hol a helyeés ennek ismeretében kérdeztem
Köszi szépen!
Nem. Itt egy közeli motorosboltban vettem.
Neten rendelted