Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah ezért nem vittem és soha nem is fogom vinni a motoromat a natixhoz Eddig a natixról csak rosszat hallottam. És még annyit a natixról h azt mondtad h az 1000es szervízedet ott csinálták Na már most én vettem meg a kipudat 2éve ha jol tudom és elvittem a motort a 8ezres szervízre a te kipuddal ugy h már föl volt rakva és közölték h ebből nincs kivéve a folytás ezért a kipurol levágtak vmit meg az elektronikámat is megcsinálták. És ez dunakeszin volt a mille motors-nál, szóval ők jol dolgoznak csak kicsit drágán.
DelLorto VHSB 34 karburátor
Rotax 123-as henger, gyári kipufogó.
Köszi szépen!
Szia! Ha pontosabban leírnád a karburátorod típusát, akkor valószínűleg meg tudom mondani! Nekem 165-ös pollini hengerrel megy, ahhoz pl 264-es főfóvókát adtak!
mert récingre vót állítva ráadták a levegőt hogy ,, lépjen mint a gép" by Fast and fourius
Akinek 34-es karbija van írja már meg, h neki mekkora fúvókái vannak, vagy legalább a főfúvókát.
THX
"És átfúvokázzák a karbidat h a lehető legoptimálisabb legyen a teljesítmény fogyasztás aránya"

Nekem a natixnál az arrowhoz olyan optimálisan állították be a karbit, hogy 2x akadt meg utána
Nekem kell tuti!
Jah, hogy alapjáratit:)
Jópofa:)
Nem gond, aggyá mintát.
(ha komolyan kell, Attisracénál van egy haverom nsr je szétborítva, onnan tudok mintát kérni)
Itt van "Capello" volt Rs-e, 08as és arrow elött ment 145-150 ez nagyon a vége volt, azt hiszem h az első lánckerék 1v2foggal volt más mint a 17/40es áttétel. Arrow felkerülése után ment azt hiszem neki 160-165környékén és elég jól elpörgött azt mondta..
Ja és azt kihagytam hogy elvileg az ujnak csak 130 a vége de ezt csak hallottam mert a srác még nemjött ki a városbol olyan helyre ahol lehetett volna húzni szoval csak hallottam h 130 Ami szerintem elég csúnya kibaszás az új rs vásárlókkal szemben de azis lehet h más az áttétel az újban
Csáo! Nekem 2006os rs-em van ami ég és föld a 2008ashoz képest A tied és mint ahogy mondtam meg ahogy az enyémis 8ezernél kinyit a kipufogoszelep csak mivel a te kipud sűrűbben van rakva katalizátorral meg sok szarral mint a bolha piac ezért ott a gázok kicsit megakadnak és közel sem tudnak olyan lendülettel távozni mint az enyémben avagy a Tytéből ez az oka annak h nem megy. Vezettem 2008ast szerintem 8ezer fölött kevésbé húz mint alatta de minden 2008as ilyen ne csodálkozz 1000es szervíznél a kipufogóról levágnak egy vak csonkot amit utána behegesztenek és így oda nem megy be a gáz. Akkor az elektronikábol muszáj kivenniük a folytást legalábbis nekem kivették h ne akadjon meg 5-6ezernél méghozzá ez benne volt az árban. És átfúvokázzák a karbidat h a lehető legoptimálisabb legyen a teljesítmény fogyasztás aránya. Én ezekről tudok. És Tyt amúgy semmi baja annak a 2008as rs-nek tehát nemkell karbit állítani! Csak jobban jársz haver ha veszel rá egy arow csövet de ahoz viszont állítasd hozzá a karbit és akko talán fog menni olyat mint a Tyt-é vagy az enyém Egyik haveromnak ugyan ez a baja mert neki is 2008as rs-e van és még színben is olyan mint a tied
myvipen már láttalak/láttál ... msn?
itt elvileg aztírja hogy a nevezés lezárult, de 1-1 futamra lehet e menni? azt nemtudom eldönteni:/
nekem nsr 250-esbe csináljál alapjárati fúvókát megér még 500ft-ot is nekem . 38-50ig
sziasztok fiuk,lányok!olyan kérdésem lenne,hogy van nekem egy aprillia rs 50 em,nemrégen elszakadt a láncom és azota forralja a vizemet.megyek 200métert és olyan,mintha a mátrábol jönnék.öntöttem bele hajtómüolajat is és sokat kidobott a blokkra.lehet,hogy a láncszakadás miatt sérült a szimeringem v.csapágyas lett az elsö fogaskeréknél?ha tudtok valami tanácsot adni akkor kérlek írjatok a falra v a hzg-667@freemail.hu-ra!köszi elöre is!
www.brorganisation.hu ott megtalálsz mindent
Robka adnál nekem egy msn címet? arrowról szeretnék kérdezni, képet kérni. Köszönöm előre is
srácok, az aprilia kupában lehet nevezni csak egy versenyre is? ha igen mikor (előtte hány nappal ) éés csak a hungaroringen szoktak lenni?
Ok,megjegyeztem... De még mindig nem tudom,hogy miért megy így az enyém....Ellenőrizni fogom a powert,meg az áttételt....Jobbat nem tudok....
Lezsnek delrotyóba fúvókáim, érdekeal valakit?
350 forin darabja.

(magamnak csinálok, de ha kell valakinek csinálok többet)
nekem semmit nem vettek ki az 1000es szerviznél. Az elektronika fojtás kiszedéséhez le kellett fizetnem a natixos buzernyákot, a kipuff fojtáshoz meg kellett egy komplett arrow rendszer.
És ha még egyszer leírod, a fojtást ly-vel, esküszöm nem válaszolok soha többet :)
hát lehet hogy kicsit elszámoltam magamat....:D Majd később megszámolom....Még az lenne a kérdésem,hogy hol vannak azok a folytások,amit 1000-res szervíznél kivesznek?
Jha és km óra kihajtás cseréje?
mennyibe fájhat válasszotokat előre is kössz!
LAST MINUTE AKCIÓ!
Az Aprilia iskola május 25., 26., 27-én tartandó tanfolyamára még van négy üres hely. A háromnapos suli mindennel együtt most 120.000,- Ft helyett 100.000,- Ft! Jelentkezés részletei: http://www.aszalos.hu/ Telefonszám: 06-20-5252-837
Aki szeretne megtanulni pályázni, illetve lendületesen motorozni, annak már meglévő tudástól független itt a helye, nem bánja meg!