Nah ezért nem vittem és soha nem is fogom vinni a motoromat a natixhoz Eddig a natixról csak rosszat hallottam. És még annyit a natixról h azt mondtad h az 1000es szervízedet ott csinálták Na már most én vettem meg a kipudat 2éve ha jol tudom és elvittem a motort a 8ezres szervízre a te kipuddal ugy h már föl volt rakva és közölték h ebből nincs kivéve a folytás ezért a kipurol levágtak vmit meg az elektronikámat is megcsinálták. És ez dunakeszin volt a mille motors-nál, szóval ők jol dolgoznak csak kicsit drágán.
Szia! Ha pontosabban leírnád a karburátorod típusát, akkor valószínűleg meg tudom mondani! Nekem 165-ös pollini hengerrel megy, ahhoz pl 264-es főfóvókát adtak!
Itt van "Capello" volt Rs-e, 08as és arrow elött ment 145-150 ez nagyon a vége volt, azt hiszem h az első lánckerék 1v2foggal volt más mint a 17/40es áttétel. Arrow felkerülése után ment azt hiszem neki 160-165környékén és elég jól elpörgött azt mondta..
Ja és azt kihagytam hogy elvileg az ujnak csak 130 a vége de ezt csak hallottam mert a srác még nemjött ki a városbol olyan helyre ahol lehetett volna húzni szoval csak hallottam h 130 Ami szerintem elég csúnya kibaszás az új rs vásárlókkal szemben de azis lehet h más az áttétel az újban
Csáo! Nekem 2006os rs-em van ami ég és föld a 2008ashoz képest A tied és mint ahogy mondtam meg ahogy az enyémis 8ezernél kinyit a kipufogoszelep csak mivel a te kipud sűrűbben van rakva katalizátorral meg sok szarral mint a bolha piac ezért ott a gázok kicsit megakadnak és közel sem tudnak olyan lendülettel távozni mint az enyémben avagy a Tytéből ez az oka annak h nem megy. Vezettem 2008ast szerintem 8ezer fölött kevésbé húz mint alatta de minden 2008as ilyen ne csodálkozz 1000es szervíznél a kipufogóról levágnak egy vak csonkot amit utána behegesztenek és így oda nem megy be a gáz. Akkor az elektronikábol muszáj kivenniük a folytást legalábbis nekem kivették h ne akadjon meg 5-6ezernél méghozzá ez benne volt az árban. És átfúvokázzák a karbidat h a lehető legoptimálisabb legyen a teljesítmény fogyasztás aránya. Én ezekről tudok. És Tyt amúgy semmi baja annak a 2008as rs-nek tehát nemkell karbit állítani! Csak jobban jársz haver ha veszel rá egy arow csövet de ahoz viszont állítasd hozzá a karbit és akko talán fog menni olyat mint a Tyt-é vagy az enyém Egyik haveromnak ugyan ez a baja mert neki is 2008as rs-e van és még színben is olyan mint a tied
sziasztok fiuk,lányok!olyan kérdésem lenne,hogy van nekem egy aprillia rs 50 em,nemrégen elszakadt a láncom és azota forralja a vizemet.megyek 200métert és olyan,mintha a mátrábol jönnék.öntöttem bele hajtómüolajat is és sokat kidobott a blokkra.lehet,hogy a láncszakadás miatt sérült a szimeringem v.csapágyas lett az elsö fogaskeréknél?ha tudtok valami tanácsot adni akkor kérlek írjatok a falra v a hzg-667@freemail.hu-ra!köszi elöre is!
nekem semmit nem vettek ki az 1000es szerviznél. Az elektronika fojtás kiszedéséhez le kellett fizetnem a natixos buzernyákot, a kipuff fojtáshoz meg kellett egy komplett arrow rendszer.
És ha még egyszer leírod, a fojtást ly-vel, esküszöm nem válaszolok soha többet :)
hát lehet hogy kicsit elszámoltam magamat....:D Majd később megszámolom....Még az lenne a kérdésem,hogy hol vannak azok a folytások,amit 1000-res szervíznél kivesznek?
LAST MINUTE AKCIÓ!
Az Aprilia iskola május 25., 26., 27-én tartandó tanfolyamára még van négy üres hely. A háromnapos suli mindennel együtt most 120.000,- Ft helyett 100.000,- Ft! Jelentkezés részletei: http://www.aszalos.hu/ Telefonszám: 06-20-5252-837
Aki szeretne megtanulni pályázni, illetve lendületesen motorozni, annak már meglévő tudástól független itt a helye, nem bánja meg!
Rotax 123-as henger, gyári kipufogó.
Köszi szépen!
THX
Nekem a natixnál az arrowhoz olyan optimálisan állították be a karbit, hogy 2x akadt meg utána
Jópofa:)
(ha komolyan kell, Attisracénál van egy haverom nsr je szétborítva, onnan tudok mintát kérni)
350 forin darabja.
(magamnak csinálok, de ha kell valakinek csinálok többet)
És ha még egyszer leírod, a fojtást ly-vel, esküszöm nem válaszolok soha többet :)
mennyibe fájhat válasszotokat előre is kössz!
Az Aprilia iskola május 25., 26., 27-én tartandó tanfolyamára még van négy üres hely. A háromnapos suli mindennel együtt most 120.000,- Ft helyett 100.000,- Ft! Jelentkezés részletei: http://www.aszalos.hu/ Telefonszám: 06-20-5252-837
Aki szeretne megtanulni pályázni, illetve lendületesen motorozni, annak már meglévő tudástól független itt a helye, nem bánja meg!