Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem inkább írj ékezet nélkül.
LÁtom te az a nagy Észrevev?je vagy minden -nek nem tudom miÉrt is igy a gÉpem itt vettem kint is a billenty?zet nem olyan mit gondolom neked van szÓval nem tudom mi lehet a problÉma de hÍd el hogy nem Így Írom valÓszÍn? az Ékezetekkel van problÉma de te biztos jobban tudod ?
ja lÁtom csak az ÉkÉzetek miÁtt v?n Akkor bocsi nem szóltam
Esküszöm, nekem tripla annyi idő ilyen idiótán leírni bármit is, most már csak azt áruld el, Te hogy csinálod?
jA meG mInTha PIciT rOZsdáSoDna A hátSó lÁBtarTóD
Most már mindent tudsz, csak azt áruld el MiÉrt ÍrSz íGY?
Pályán kicsit fényezed ha kell, gyakrabban cserélsz olajat, meg lamellát.
Persze, egy erős, könnyű motort nem kell.
nekem oktató erre felhívta a figyelmemet motornál is hogy elindulásnál lehet de utána nem szabad mert gallyra megy. A lényege amit mondott hogy indulás kivételével a kuplung karnak 2 állása lehet tökig be/tökig ki,
Ok vÁrom a videÓt kÖszike
Itt egy mz kupa futam 2006 ból.
A kamerás kissé berajtol, de ne azon rugózzunk, végig fényezi a kuplungot.

http://www.sportmotor.hu/motor...
EgyÉbkÉnt igy nÉz ki a szekÉr 2002 nem hiszem hogy nagyobb gondjai lehetnek az elkÖvetkez? id?be de egyÉbkÉn van Átka neki ami nem jo tulajdonsÁga vagy milyen hibÁi lehetnek amire figyelni kell?
Mingyá keresek neked egy videót, ahol a pilóta végig fényezi a kuplungot.
egyesbe csúsztatás még OK. de ha 2-3-4 be is csúsztatnád esetleg azt nem szabad mert leég a kuplung [ mikor vezetni tanúltam az oktató mondta bár ez kocsinál volt de gondolom motornál is így van ]
Metzeler Roadtec Z6 110/70 és 150/70 méretben, párban 10e
EgyÉbkÉnt londonba Élek És itt elÉg nehÉz a motorra is figyelni meg a kÖzlekedÉst mert nagyon nem figyelnek a motorosokra ez is problÉma hogy sok szor nem tudok el indulni a lÁmpÁtÓl mert ott szÓrakozok vele amÍg nagy nehezen el indul szÓval a lÉnyeg 3 4 ezernÉl m?kÖdik minden
mindent ésszel és mértékkel és akkor nem lesz gáz
De viszont az nem cseszi szÉt a kuplungot ha sokat csÚsztatom?
Nem dadog 5 6 ezer kÖzÖtt nagyon szÉp hangja van de tudom nem ez a tÉnyez? a karbullÁzÁs meg volt be van lÖve nem hiszem hogy ezzel problÉma lehet
Simán el lehet, csak sokáig kell csúsztatni a kuplungot :)))
3sebis simsonnal is el tudtam indulni kettesben, csak csúsztatni kellett jó hosszan.
Egyébként itt a motor terheltsége is elég fontos tényező
Lehet csak az elektronika a buta a tiédben. Nem dadog 5-6ezer között? ez nehezítheti még az elindulást.
Amúgy meg ha ez nem, akkor egy normális karburálás ráfér, és akkor nem fulladozik.
simán ellehet indulni 2500-3000-el is.. feltéve ha ugye nem kell kiugrani, kirajtolni...
KÖszÖnÖm a segÍtsÉget mÁr kezdtem azt gondolni rossz a motor de mÉg viszont van egy problÉmÁm miÉrt van az hogy ha elindulok 1 es be És hirtelen akarom hogy gyorsuljak ugye rÁhÚzom a gÁzt És fulad ez termÉszetes?
KÖszi a tanÁcsot meg prÓbÁlom Úgy de akkor se Értem hogy miÉrt fullad elvileg Úgy kÉne menyen mint a vaj azt tudom hogy pÖrgetni kell de ha hirtelen gÁzt adok neki akkor is fulad akkor indulok el ha kb 5 ezerig ki pÖrgetem de akkor is keservesen a kuplung miat is sokat kell vele jÁcani mire el kapom a ritmust
TE is tudod mit beszéltünk msnen. Nem érdekel h más mit mond mennyit ér stn. Ha vkit komolyan érdekel el jön és megnézzi. Én is tudom hogy 600at nem fogok érte kapni de azt se akarom hogy jöjjenek mint a hering élmény motorozni ....
Az RS125 és a finoman elindulás az két külön dolog. :)
Alacsony fordulatszámon nem illik vele szórakozni, hisz 2t. Elindulni 4-5ezer között kell minimum! Én lassan a 19.ezredik km-t hajtom az RSbe, és még mindig nem tökéletesen az alacsony ford.számon való finom elindulás, hála az alul borzasztóan nyomatékszegény motornak. Viszont ha 5ezer felett indulsz el, és finoman kezeled a kuplungot, akkor átmenet nélkül lehet szépen gyorsítani vele. Ez a titka :) Amúgyis 2t, szóval jobb ha 5ezer felett tartod a ford.számot!