LÁtom te az a nagy Észrevev?je vagy minden -nek nem tudom miÉrt is igy a gÉpem itt vettem kint is a billenty?zet nem olyan mit gondolom neked van szÓval nem tudom mi lehet a problÉma de hÍd el hogy nem Így Írom valÓszÍn? az Ékezetekkel van problÉma de te biztos jobban tudod ?
nekem oktató erre felhívta a figyelmemet motornál is hogy elindulásnál lehet de utána nem szabad mert gallyra megy. A lényege amit mondott hogy indulás kivételével a kuplung karnak 2 állása lehet tökig be/tökig ki,
EgyÉbkÉnt igy nÉz ki a szekÉr 2002 nem hiszem hogy nagyobb gondjai lehetnek az elkÖvetkez? id?be de egyÉbkÉn van Átka neki ami nem jo tulajdonsÁga vagy milyen hibÁi lehetnek amire figyelni kell?
egyesbe csúsztatás még OK. de ha 2-3-4 be is csúsztatnád esetleg azt nem szabad mert leég a kuplung [ mikor vezetni tanúltam az oktató mondta bár ez kocsinál volt de gondolom motornál is így van ]
EgyÉbkÉnt londonba Élek És itt elÉg nehÉz a motorra is figyelni meg a kÖzlekedÉst mert nagyon nem figyelnek a motorosokra ez is problÉma hogy sok szor nem tudok el indulni a lÁmpÁtÓl mert ott szÓrakozok vele amÍg nagy nehezen el indul szÓval a lÉnyeg 3 4 ezernÉl m?kÖdik minden
Simán el lehet, csak sokáig kell csúsztatni a kuplungot :)))
3sebis simsonnal is el tudtam indulni kettesben, csak csúsztatni kellett jó hosszan.
Egyébként itt a motor terheltsége is elég fontos tényező
Lehet csak az elektronika a buta a tiédben. Nem dadog 5-6ezer között? ez nehezítheti még az elindulást.
Amúgy meg ha ez nem, akkor egy normális karburálás ráfér, és akkor nem fulladozik.
KÖszÖnÖm a segÍtsÉget mÁr kezdtem azt gondolni rossz a motor de mÉg viszont van egy problÉmÁm miÉrt van az hogy ha elindulok 1 es be És hirtelen akarom hogy gyorsuljak ugye rÁhÚzom a gÁzt És fulad ez termÉszetes?
KÖszi a tanÁcsot meg prÓbÁlom Úgy de akkor se Értem hogy miÉrt fullad elvileg Úgy kÉne menyen mint a vaj azt tudom hogy pÖrgetni kell de ha hirtelen gÁzt adok neki akkor is fulad akkor indulok el ha kb 5 ezerig ki pÖrgetem de akkor is keservesen a kuplung miat is sokat kell vele jÁcani mire el kapom a ritmust
TE is tudod mit beszéltünk msnen. Nem érdekel h más mit mond mennyit ér stn. Ha vkit komolyan érdekel el jön és megnézzi. Én is tudom hogy 600at nem fogok érte kapni de azt se akarom hogy jöjjenek mint a hering élmény motorozni ....
Az RS125 és a finoman elindulás az két külön dolog. :)
Alacsony fordulatszámon nem illik vele szórakozni, hisz 2t. Elindulni 4-5ezer között kell minimum! Én lassan a 19.ezredik km-t hajtom az RSbe, és még mindig nem tökéletesen az alacsony ford.számon való finom elindulás, hála az alul borzasztóan nyomatékszegény motornak. Viszont ha 5ezer felett indulsz el, és finoman kezeled a kuplungot, akkor átmenet nélkül lehet szépen gyorsítani vele. Ez a titka :) Amúgyis 2t, szóval jobb ha 5ezer felett tartod a ford.számot!
Persze, egy erős, könnyű motort nem kell.
A kamerás kissé berajtol, de ne azon rugózzunk, végig fényezi a kuplungot.
http://www.sportmotor.hu/motor...
3sebis simsonnal is el tudtam indulni kettesben, csak csúsztatni kellett jó hosszan.
Egyébként itt a motor terheltsége is elég fontos tényező
Amúgy meg ha ez nem, akkor egy normális karburálás ráfér, és akkor nem fulladozik.
Alacsony fordulatszámon nem illik vele szórakozni, hisz 2t. Elindulni 4-5ezer között kell minimum! Én lassan a 19.ezredik km-t hajtom az RSbe, és még mindig nem tökéletesen az alacsony ford.számon való finom elindulás, hála az alul borzasztóan nyomatékszegény motornak. Viszont ha 5ezer felett indulsz el, és finoman kezeled a kuplungot, akkor átmenet nélkül lehet szépen gyorsítani vele. Ez a titka :) Amúgyis 2t, szóval jobb ha 5ezer felett tartod a ford.számot!