A folyamatosan világító szerviz lámpát hogy lehet kiiktatni? Az a lámpa ugyebár azt jelzi hogy szervizre kéne menni, de már a szerviz megvolt egy ideje és utána is világított. És világít. És kurvára idegesít :D
Írta valaki régebben, hogy 15másodpercig nyomni kell azt a kis szar gombot. Hát nálam nem történik semmit. Mi a megoldás?
Szeva, ez az egész arra jó, hogy a buta bejáratós elektronikai tiltást kiszedje. Egyébként ha benne van 5és 6ezres ford.szám között óriási lyuk van a teljesítménygörbében. 5-6e RPM között összevissza dadog, nem megy sehova.
Én nem mentem vele, csak üresben kicsit pörgettem. Nekem is úgy tűnt mint ha kicsit jobban venné a fordulatot, de nem volt sokkal jobb.
Kipróbálni meg nem akartam.
Rendszeren én is töröm a fejem. Tegnap a ringen jól láttam, hogy mennyivel jobban megy a gép egy rendszerrel, úgyhogy muszáj lesz nekem is szerezni valamit :)
Nekem tetszik a hangja,mert gyári rendszer van rajta,és így mélyebb lett,tényleg igaz h a fordulatot mintha jobban venné,más észrevétel nincs,míg nincs új rendszer rajta így fogom sztem használni:D
Élvezkedtél? :D
Én azzal a lendülettel ahogy kivettem, vissza is raktam. Olyan fos hangja lett.
Teljesítményben te érzel valamit? Szerintem azzal, hogy nincs ott az a két szűkítő cső, nem jut be annyival több levegő, hogy az érjen is valamit. De csak szerintem.
Te hogy érzed?
akartam mondani h a Milán nevű haverod és egyben félszomszédom robogójának hangja kezd igen félelmetessé válni :)
Az már nem csörgés zörgés, hanem a sátán hangja :)
Mondjuk amit kap... Hidegen padló, hidegen gumiégetés, és ezek amiket csak a garázsból hallok :d
Szevasz!
-Megkeresed a gyújtáselektronikát a motor faridomában, ha jól emlékszem Nippondenso felirat van rajta.
-Leszeded a kábelcsatlakozást
-Az elektronika hátulján (ahol a gyantás rész van) kibontod a gyantát/műanyagot, alul középen kb. 3cm*1,5cm (a lyuk szélessége,magassága) nagysában. Itt találni fogsz egy erős drótot, amit el kell vágnod, vagy csípőfogóval kivágsz egy darabot.
-ezek után betömöd az elektronikán a kivágott részt valamivel (jobb esetben újra gyantával, rosszabb esetben raksz rá egy matricát és kész), majd visszarakod az elektronikát
Ha jól csinálsz mindent, akkor elvileg kész is vagy:)
Ha elakadsz, vagy nem vagy biztos valamiben, fényképezd le és dobd be ide, azt segítünk! Sok szerencsét!
Előre szólok a beavatkozás sok esetben garancia elvesztéssel jár hivatalosan!
az mit takar hogy könnyen? mit kell vele csinálni? (gondolom leirtad már, de légyszi ird le)
mert már közel 500 km lett bele rakva, tegnap reggel óta és kezd a dadogás kurvára idegesíteni...
Szia!
Ne higyj a szemednek, az áttételből, és a fordulatszámból valós adatokat lehet kapni. Másik RShez kb. annyi értelme van viszonyítani a km-órát, mint egy trabanthoz. Az órák csalnak, a digit órásak már nem annyira.
Írta valaki régebben, hogy 15másodpercig nyomni kell azt a kis szar gombot. Hát nálam nem történik semmit. Mi a megoldás?