Hát, szerintem menj el a motoroddal egy kulcskészítőhöz, vagy lakatoshoz, vagy valami szakihoz. Egyszer ígyis úgyis ki kell nyitni a zárakat. Egyébként ha tankba keversz innentől, elfogy az olaj rendszerből az olaj, és ha újra olajpumpával akarod használni, akkor ne felejtsd el légteleníteni (ha jól tudom szükséges)
Szevasz, ez sok mindentől lehet. Dugulás, ezt nézném meg először. Aztán ha a power nem operál rendesen, akkor is lehet ilyesmit érezni. Pl.: ha végig nyitva van, alul baromi erőtlen. Esetleg valami elektromos baj, cserélj gyertyát, gyertyakábelt, stb.
üdv, kezdenek előjönni a gondok a motoron a 3. sebességet alacsonyabb fordulaton szinte egyáltalán magasabb fordulaton is csak ha sarokkal huzom a váltót akkor veszi be és ezt eljácca 5.6 ban is vmi hézagolási gondja lehet vagy mi? Aki tud pls help mert már fáj a sarkam.
Ugyanis az a balesetem történt, hogy a tankba törtem a kulcsot..:S szerencse a szerencsétlenségben, hogy nyitható a tank simán és zárható is, mert a kulcs szabályosan maradt benne a zárba. Viszont a piros fény világít az olajnál aminek a feltöltéséhez kéne a kulcs, ami eltört. Épp ezért a tankba töltö9ttem az olajat. Ugye ez nem gond?. amúgy én a váltó kattogásra a kuplung bovden meglazulását gondolom. Mert olyan mintha se szó se beszéd nem húznám be a kuplungot teljesen váltásnál, pedig behúzom ám.. akkor ad ilyen hangot
sok : kicsit füstölni fogsz de amúgy no problem, kevés...hát ezt szerintem nem kell részletezni. érdemes kikötni a külön olajzást és tankba nyomatni keverékként, így biztos lehetsz az olajzásba
durván szól elhiheted
de nem erre gondoltam;) mert ők egy 123ra valót tettek a 122 es blokkra .
rá nézd milyen szarul szól tudod szét van repedve.....
az inmént küldtem el a címem. ha gondolod vegyél fel.