Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok ssrácok.
A sztori a következő.. egy megállás után egyesből nem tudtam üresbe tanni a váltót, és azóta minden sebbességben kattog. tehát kattan ha be teszem az egyikből a másikba. Ez vajon mitől lehet?.. még egy. ha az olajzás rossz, akkor azt helyettesíthetem a tankba töltött olajjal?. mi van ha sok vagy kevés lesz benne?..Előre köszönöm a válaszokat:)
kihullik mindenki vasárnapra
na vmi szétment a gépen hnap kiderül h lessz e kecsóring vagy nem
szia, nekem van egy ha érdekel vegyél fel msn re mariobully@msn.com
oksa, felvettelek
Szia! Schlieman. Van karbim is meg fúvókám is. ha érdekel vegyél fel msn-re. ikaralyos01@hotmail.com
Sziasztok! Remélem tud vki segíteni. (Röviden a motor) AF1 Sport Pro, 160-as pollini, arrow puf. 34-es dellorto... Tökéletes műszaki állapotban. megy is mint a barom:-) . csak egy bibi van. Teljesen rendszertelenűl hirtelen elerőtlenedik majd ismét megy és ez váltakozik.. mintha lenne egy teljesítmény lefelező amit vki össze vissza kapcsolgat:-) van sejtésem de kíváncsi vok a véleményetekre. Előre is köszi
csáó!
esetleg valakinek power alkatrész eladó?
amikor szervizelték a motort nem jól tették alá a tömítést, így letörték a kis fület róla. engem csak ez az egy rész érdekelne!
köszönöm;)
Ezt én is igy tapasztaltam!Mikor vettem a gépet 520 as gyürü nélküli DID lánc volt rajta utána bagóért egy havertol hozzá jutottam egy vadi uj 1x kibontott O-gyürüs erösitett sárkidobós CZ krosszlánchoz!
Na ezt azóta se kellett állitani egy milit se nem ugy mint a DID et!
14-15 e körül O gyűrűs CZ 520 -as! Erősebb, mint a DID :)
Erősített, gyűrű nélküli DID, tavaly volt 11200, meg asszem a pinkben van még vmi japó noname, ami gyűrűs 12 körül, uez a márka gyűrű nélkül 6-7.
www.pinkmotors.hu
A DID-ről annyit tudok mondani, hogy 3000km után még nem nyúlt semmit (bár ennyi után be is baszna:D)
olyan nincs amit te keresel!fasza is meg olcsó is...
Fúvókával jelentkezzen már valaki pls.
Üdv,
egy kérdésem lenne milyen láncot ajánlotok rs125höz? mert enyém nagyon vacak már azt kellene vmi ami fasza viszont nem kerül baromi sokba kb 8-10be gondolkodtam
köszi előre is
Ehh ezt azért nem kéne szerintem...
Bár már szétszedte az ürge, de érdemes lett volna előre megkérdezni, pl a szét-összeszerelés kb mibe kerül. Annyit tudok, hogy 7-8 éve 8-10 e -ért szedtek szét egy ilyet a Tapolcai Honda kereskedésbe, szerintem ma sem több 15-20 e nél az ár, a szerelők is tudják, hogy óradíjban számolva nem ennyi, de ennyit kérnek-normálisabbak, igaz, az ára ennek, hogy a kismotorokat hátrasorolják néha, azaz kicsit többet kell várni a javításra.
Az alkatrész esetében én a helyedben itt sokan árulgattak hengert 50-ért, azt vennék, meg egy jó dugót 25-ért, aztán egy főtengelyfelújítót szintén 25, két csapágy 10. Ez se kevés, 110 e Ft, de új.
A váltóval volt gondod is? Mert ha nem, akkor egyáltalán nem biztos, hogy még ha kicsit kopottas is valami, akkor érdemes cserélni! Vigyázz, mert jól lehúznak!
Egyébként ha a szétszerelést kifizeted, akár kosárban el is hozhatod a blokkot, és elviheted máshova!
Hello. Van valakinek eladó olajpumpája és az azt meghajtó műanyag fogaskereke?
hol tudnám megkérdezni tölük?
Meg kellene kérdezned asziékat, náluk mennyi egy blokk szét/össze, a munkadíj nem tűnik brutálnak, csak az anyagköltséget enm értjük.
HA az egész blokk felújításra szorul, akkor sm értem, mert mintha az rs ben görgők lennének, szal csak azokat kell cserélgetni rendszerint, nem komlpett váltókat meg nemtommiket.
Ami el tud benne fogyni, az nem őrült drága.
Perze, ha olaj nélkül ment a váltó is, akkor még reális is lehet, mindenesetre nem értem,mi köze a váltónak a megragadt hengerhez.
Vigyél magaddal valakit, aki ért a motortszereléhez, lehetőelg nem a biztosítákcserét bezárólag.
én se nagyon értem...
annyit mondott a végén hogy 250 az alkatrész + 50 a szerelés ...
de hát ennyiből már veszek egy másik motort
Ez után, hogy a motor már ki van belezve, az a célravezető, ha előzetes bejelentés nélkül odamegy, és látni kívánja, a szétszedett cuccot, netán elhozza, a cserésnek minősített darabokat.
Azt továbbra sem értem, hogy egy henger/dugó/görgő,mittoménmi, mitől kerül 250 be munkadíj nélkül, ennyiért már jobbhelyeken le is pippantják a kuncsaftot:)
tedd azt amit emzoli mond, különben pokolra jutsz. Bár az lehet nem is rossz.
hát már egy ideje szétszedte
kb egy hete már nála van és azt várja hogy döntsem el hogy mi legyen vele
JAh, eggen, egy csini ragadás, ha mindent visz, akkor sem értem,miért kuka a főtengeyl mondjuk.

Fele anyniból fellehet újítani, mint amenynibe az új kerül.
(már persze ha kell)
Kérjél számlát, az eredeti gyári alkatrészekről(nem fogsz kapni) és előre mond meg, hogy a blokkbontásnál szeretnél ott lenni, és elhozni a kiépített , és használhatatlannak minősített cuccokat azonnal.
Persze, ha már szétbontotta, akkor mindegy, én is mutatok neked annyi rossz alkatrészt, amennyit akarsz.
Lehúzás szagot érzek.