Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először is köszönöm hogy válaszoltál Tyt!Még múlt hét hétfőn elvittem az Rs-t 1000-res szervízre.Aprilia autó nagyhoz vittem mivel még garanciás,és ott vettük.Kivették a folytást,érezhetően jobban gyorsult.Rá párnapra átmentem az egyik kis faluba,és odahúztam neki...Kiváncsi voltam hogy hogy megy...Viszont hatodikban 10 ezer felett egy kicsit 140-nel ment a moci, és tovább már nem is ment.Én meg úgy tudom hogy gyárilag egy kicsit még többet kéne mennie.És még az a bajom,hogy ha megyek vele akkor pont 10 ezres furdulattól megtorpan,alig-alig gyorsul és csak egy kicsivel 10 ezer felett pörög,mintha szabályozna,nem gyorsul.És mivel ,hogy az apriliához már nem akartam vissza vinni a mocit ,mert már mások is mondták nekem ,hogy nem jól állítják be a karbi,ezért elvittem egy szerelőhöz,amikor neki elemséltem ezeket ő azt mondta ,hogy biztos nincs jól beállítva a karbi.Ma elvittem hozzá , próbált állítgatni a karbin,de nem lett jobb a moci,azt mondta hogy kisebb fúvóka kell bele ,mert most 170-es van benne,és ez is volt benne gyárilag.A gyertyát is megnézte és korom fekete volt,tehát túl sokat kap.Rakott bele másik gyertyát.
Megint találtam ilyet... Egyre jobban bele vagyok szerelmesedve
Ez nem ilyen egyszerű, hogy mekkora az ideális. Be kell karburálni normálisan és kész. Milyen tüneteket produkál? Most mekkora főfúvóka van benne? Ha benne van a másodlagos levegő rendszer+ a katalizátoros gyári pufó, akkor valahol 128-130 a gyárija. Az enyémben jelenleg valahol a 138as környékén lehet, de ez meg nem gyári. Vidd el Aszalóshoz, secc perc alatt beállítja, és nem lesz vele gondod. A szar karburálás miatt viszont meg is akadhatsz (akár többször)
Fontos lenne megtudni,mert lehet hogy azért nem megy a mocim!
álmodozz csak, a legszebb az enyém :))
Sziasztok!Gyári Rs 125-ösbe hanyas fúvóka az ideális?
.png-t nem igazán akar feltölteni :S
itt van linkben
KÉP!
ez valamiért lemaradt...
Köszi! :)
A felnimet Mogyoródon csinálták, ha jól emlékszem és 30ezer volt a kettő mindennel együtt. Ebben benne van a polírozás, a fényezés, + egy lakk, amitől kicsit mattabb lett polír, de legalább nem kell majd újrapolírozni.

Még szeretném lefújni a hátsó idom szélét, úgy ahogy a mellékelt képen van. Ezért lenne jó, ha tudnék szerezni a hátsó ülés helyére olyan púpot, mert ha az is fekete lenne, meg a faridom széle is, akkor nagyon jól nézne ki :)
Első és hátsó sárvédőt valószínűleg karbon mintás matricával beboríttatom, ha tetszik a minta. (el kéne mennem már megnézni...)

Új első és hátsó fékkart kell vennem, mert a tavalyi hungaroringes esésben kicsit ledarálódott :D És kormánysúly is kell. Meg lehet, hogy markolatot is veszek, ha találok valami szépet.
Vannak még apróbb karcok, kavicsfelverődések, azokat megpróbálom eltüntetni.

Úgy szeretném ősszel eladni a gépet, hogy - lehet kicsit nagy az arcom - az ország legszebb RS-ét tudjam továbbadni valami ifjú titánnak :)

Ja és találtam még egy ilyen üléstakarót. Valahol tuti kapni lehet...
itt a másik kép is:
(hibátlan ülés is eladó)
sziasztok
eladó lenne egy 2003as 125ös Rsről az idomgarnitúra, utcai meg pályaidom is! (ár: megbeszéljük
ugyan itt 3db 110/70 x 17es használt dunlop elsőgumi (ár: 3000 Ft a 3 dbért)
ha kérdésetek lenne :sinkofabi@freemail.hu
tel. : 0630/441-82-31 (csak jövőhéttől)
Heló!Rotax 123-as blokk érdekelne, ha van valakinek szóljon!
Szétment a tűgörgő a blokkban és bedarálta a hengerbe a dugó a darabjait.Csak blokk érdekelne, mert a henger már úton van meg a dugó is.Vagy esetleg tudtok olcsó boltot ahol lehet venni hozzá főtengelyt,hajtókart meg csapágyakat?Körülbelül milyen árban vannak ezek?Tudom van google, de abban bízok, hogy hátha van valami jó kis bolt vagy valami.Ha volna blokk jelezzetek!kösz
Május 1-én újra ASZALÓS ESTI MOTOROZÁS A HUNGARORINGEN!
Akik voltak már tudják miről van szó, akik nem itt az ideje, hogy jöjjenek! Este 6-tól 8ig, 2 óra csoportbontás nélküli motorozás 12000 Ft-ért!. Ha Rs-125-el jössz akkor csak 10000 Ft!. Jelentkezni CSAK TELEFONON, a 06308519052 vagy a 06205252837-es telefonszámon!
Addig is jó motorozást és holnap este taláxunk a ringen!
Ok.
Amúgy vizsga végén tesco parkolóba álltunk meg, mert ott volt a vizsgáztató kocsija. Visszakaptuk a papírjainkat, oktató: NLG előtti parkolóba találkozunk. :D Másik gyerek CB 400-al volt, én meg egy 24000 km-es ETZ-vel. :D Délután NLG-s haverok meg bnőm is mondta h negyed 1 fele eléggé nagy motorzaj volt arrafele.
Ja legalább ma tudtam mocizni, egyébként városban szigorúan max. 60kmh, sok a rendőr - meg egyébként is..
Vegyél RS-t, és gyorsulunk
biztos adod hozza a maradek valtoolajat? mert akkor eleg jo uzletnek tunik!
Miket szeretnél még? Szerintem a Te rs-ed az egyik legszebb, ha nem a legszebb . A felnidet mennyiért fújták és polírozták?
Meg fogom. Bár szerintem még sosem hallottak róla. :D
Ha meg igen, akkor biztos az egekben lesz az ára.
Ebay-en sem találtam sajnos. Jó lenne ha tudnék egyet szerezni, mert még lenne ötletem, hogy mit csinosítsak a gépen :P
Oké, ha lesz valami majd írok!
enyém eladó ha gondolod
fórumot nem nagyon olvassom már de itt elérsz: kistuning5@citromail.hu (ha bármi kérdésed van a motorral akkor írj)
Gyárilag az RS-eken vissza van csavarva a különolajzó, hogy Euro3as legyen a blokkja....tipikus új RS ragadás...szokásuk! Tekerd rá az olajzód!
nekem is valszeg karbi gondok.....