Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megvan a gond és kész a fék.
egyik illesztésnél volt bubi
mutatom hol
elektronika visszajelzőnél volt a bubi.... kicsavartam becsavarttam rányomtam 3 féket és kő kemény köszönöm mindenkinek aki segitett
A nyereg fejjel lefelé van? Mert akk azért nem tudod megcsinálni. Enyém is ilyen volt. Levettem az egészet, a fékbetétek közé tettem valami fadarabot, aztán megfordítottam (pont ellentétesen, mint ahogyan a motoron van) , és pár pumpálás után keményedett. Próbáld meg, talán nem irtam nagy hülyeséget!
Köszi!
Még először körbekérdezek, aztán ha nem találok senkit, akkor rád írok msn-en, aztán megbeszéljük.
Nem tudom...
mennyiért?
Ilyet barmikor csinalnak neked,ha gondolod adok számot...
Egy ilyen buziság 280 dollár... ~60ezer FT...
20at még adnék érte, na de 60-at basszákmeg :S
Pedig bitang jól néz ki
hali!
Istenért sem keményedik fel hátsó fékem. Légtelenítő már nem prüszköl... kb 300szor pumpáltam és 30asával légtelenitettem de nem keményedik valaki legyen szives és segitsen!
Üdv Gergő
sőt...
egyszer már le is fényképeztem, az olajzót. le is lettem hurrogva, hogy milyen sokat kap...
Így pontos diagnózis hiányában nem lehet biztosat mondani. Ki kéne próbálni, megnézni, meghallgatni. Én azt javaslom még mindig, hogy vidd el Aszalóshoz. Egyáltalán nem tuti hogy a powereddel bármi baj lenne. Vagy a karburálással, vagy bármivel. Pontosat nehéz így mondani.
kb 1 hete tettem be én is a képet:D
Jó.Akkor a karbinál,meg a powernél lehet a hiba?
Egy nsr es kolléga hibátlanul kinyírta az 50 km es vatta új gyári hengerszettjét(1 kiló) mert nem volt már pénze szegénynek, hogy beállíttassa.
Hozzám még messzebb van dunakeszi, és csak el tudtam menni odáig.
Számolgass egy picit: egy szorulás ha csak a dugót nézed 25, hengerrel már 65 felett minimum, munkadíj nélkül. Ehhez képest mennyiből tart elmenni dunakeszire? :)
Na kezd elfogyni a türelmem. Kérlek olvasd el a poweres írásom, keresd vissza, és próbáld megérteni. Attól mert megindul 7ezertől, egyáltalán nem biztos hogy működik a power. A power szelep eleve az átmenet nagyságát kívánja csökkenteni, lényege hogy alacsony fordulaton kisebb kipuffnyílás, magas fordulaton meg nagy kipuffnyílás legyen, hogy az áramlás az optimális maradjon.
Ha végig nyitva van a power, akkor indul meg kibaszottul 7ezer környékén, alatta meg tök gyenge.
Ha végig csukva van a power, akkor normálisan megy alul, viszont 9felett elfogy az erő.
Félgázon is mutat valamit a gyertya, csak enm azt amit kellene, ileltve nem azt amit a tulaj szeretne.
Félgázon nyilván a részterhelést mutatja, viszont arra meg nem kiváncsi senki, mert nem ott szokott megakadni, hanem nyélen, vagy annak közelében.
Részterhelésen elég kozkézatmentesen be lehet állítgatni érzésre is, a keveselő motor, egyenletes gázon hullámzik, vagy rángat,, és hirtelen visszaengedve a gázt, a furdulat nehezen esik vissza, ha középre sok, akkor egyenletes gázról hirtelen nem nyélig, de odarántva, majd ugyan oylan hirtelen visszaengedve, majd megint odarántva, csuklik egyet a motorm mert érezhetően besokall(ugyen ezt csinálja, ha a gyorsító sok 4t motrban)

legfölülre a fúvókázás egyszerű(volna, ha nem akarna megakadni, de hát a 2t motor alul nem megy felül ragad:)

Felülről kell egy nyilvánvalóan túl naggyal indítani, és onnan jönni 3% onként lefelé.
Ahogy kezdi megtalálni a megfelelő méretet, egy re jobban elforog.
Amikor az újabb csökkentésre már úgy reagál, hogy nem forog tovább, mitn az egyel nagyobbal, vagy egyenesen nem gyorsul akkorát 3/4 gázról mint az előzővel, akkor vissza az előző, és meg is van a beálíltás.
érdemes tudni, hogy a 30 fokban ílymódon befúvókázott motor, esőben, este, vagy reggel, nyélre tutira keveselni fog, akér meg is akadhat, iylenkor vagy az ember fúfókáz, vagy lusta, és nem cibálja reggel és esete.:)
Mondtam, 138 körül.
Az a baj ,hogy én nyíregyi vagyok és dunakeszi kicsit messze van.
Nem nem csontoltam a szerelőig.A power :hát nem tudom,hogy normálisan működik-e.Viszont 7 ezer körül megindúl mint állat,akkor valamit csak csinál a power.A fúvókával pedig az van,hogy amikor mentem a mocimért az 1000-res szervíz után ,akkor pont ott túráztatták szegény mocit üresben csutkázták,és az volt a baj hogy nem pörgött a moci csak egy kis ideig kipörgött és utána elkezdett fulladni.Erre azt mondták az apriliás szerelők hogy nem kap elég benzint.Kiszedték a karbit,és mondta hogy pedig ebben jó fúvóka van...Akkor kérdeztem ,hogy hanyas van benne ,azt mondta 170 -es.Jó ezután elkezdte kompreszorral fújkálni a karbit,vissza rakat ,és utána már pörgött rendesen .12 ezeret pörgött és vagy egy fél órájig háromszor ott csutkázta neki üresben,szegény mocit már sajnáltam....És ma is azt mondta ez a másik szerelő,hogy túl nagy fúvóka van benne, 170 -es és ezért nem megy.Hogy ez igaz-e?
A tiédbe mekkora fúvóka van most, mert nekem sem akar kipörögni és én is arra gondoltam, hogy nagy bele a 150-es, vagy 34-es karbiba nem kéne, hogy nagy legyen?
Köszi
Apróságok:
padlógázon nagy fordulatot értek.
Az én gépem ment egy kört 150es főfúvókával, de erősen dadogott már, szóval 170essel nem igazán tudom hogy mi lenne...
Ja igen, és hozzá kell tenni: a gyári katalizátoros pufóval +a másodlagos levegő rendszerrel általában nem szokott 11fölé pörögni a gép.
Amúgy ahogy a kézikönyv is írja, a bejáratás: 1600km! Ez előtti végsebesség nézés nem a legjobb ötlet, pláne, hogy még nincs teljesen összekopva. Nálad elég sok körülmény van, ami kérdéses.
Járasd be, a szerelőd felejtsd el, és vidd el Aszalós Ádámhoz. Nincs szarakodás, pár ezer forintért profin beállítja a géped, és nem lesz vele többet bajod!
Üddvv
Hát egy két kavar van.
1. 140 felett kell mennie mindenképp, feltéve ha nyit a powered. De mivel azt mondod 10.000fölé nem akar pörögni, én a helyedben igencsak leellenőrizném a power működését. Ennek a mikéntjét, módját itt a fórumban találod meg, nem rég írtam le.
2. 170es főfúvóka = kicsit érdekes. A szerelőd biztos hogy a főfúfóka méretére értette a 170et? 170es főfúvókával gyk. mennie sem kéne a gépednek, annyira sokat kapna.
3. fekete gyertya. Na most menj át a szerelődhöz, és dugd fel a seggébe a gyertyát. Ahogy engem is felvilágosítottak, gyertyakép vizsgálatára egyetlen szabályos módszer van:
Mész egy darabig padlón, csutkán, maxigázon, vagy kinek hogy tetszik. Mész mész, majd padlózás közepette leállítod a motort a vészleállítóval. Utána megállsz, vársz hogy hűljön, és utána nézed meg a gyertyát. Feltételezem te nem padlógázzal mentél a szerelődig, és nem padlógáznál vetted le a gyújtást, szóval a gyertya színe ilyenkor sokat nem mond!
Üresben kipörög akár 12 felé is,de menet közben szerintem a 11-et sem éri el.Most hogy vissza hoztam csak annyival lett jobb a moci,hogy már nem csinálja azt,hogy 5 6 ezer között pöfékel megy egy kicsit rángat.