sikerült le szednem.. bár szomorúan konstatáltam, hogy szét kéne szednem az egész fejidomot, hogy a csavarhoz oda férjek:( a világítás ügyében.. De köszönöm. SZép estét
Abban a 40000 körülben van egy felújítás, de ebből 4000-et a svalbimmal mentem. Azt meg 0 km-től járattam, mert első nap meghalt. Szóval eddig durván 3000 km-ert járattam motort. (S51-be felújítás óta 2. dugó van.)
Nah felraktam egy ftp címre, letöltő programmal le tudod szedni, vagy akár a felületen is nézheted pdf-ként. A helyedbe azért inkább letölteném, csak 18 mega :) itt van
szólj ha valami gubanc van, nekem úgy tűnik hogy tölthető.
Üdv!
az a gebasz, hogy 18 megás a service manual. Így mailbe elég szerencsétlen lenne átküldeni. Most töltöm fel ftp-n egy tárhelyre, hogy onnan le tudd szedni. Ha fennvan, beírom az elérhetőségét.
Huhh, az nagyon jó lenne, ha át tüdnád küldeni. És tényleg köszönöm a segítséget! Ha további gondom lesz a géppel, akkor persze szervíz, de remélem titkon:), hogy most ezzel a kis korrekcióval sikerült megoldanom a problémát. (azért egy csavarhúzó mindíg lesz nálam) Kedves tvt. Az email címem ggalbi@freemail.hu. Akkor ide el tudnád küldeni a manualt?. rs 125 1999
A végsebhez annyit, hogy óra szerint 160-170 között kell mennie. Ha felette megy, akkor sokat csal az óra, ha alatta, akkor meg gebasz van :)
Amúgy nem kötözködés, de Aszi pár ezer forintért bekarburálja, de max 5e pénz. Viszont ha szarul van beállítva, és megakad, dugó, henger, stb, elég sok pénz!
Kedves Tvt. Értem amit mondasz és tudomhogy ez lenne a racionális. A gondom az az, hogy nincs most erre pénzem! Egyébként nagyon valószínű hogy az emberkéől akitől vettem, állígatta el a benzin mennyiségét a karburátornál! Ezt azzal a csavarral meg tudta tenni amivel én ezt visszaállítottam. Nem vagyok motor szerelő és csupán 1, 5 éve motorozom, de azt én is tudom, hogy ha durrog a kipuf, vagy fulladni akar, vagy füstöl mint a szemét, akkor nem égett el a benzin a blokkban, tehát sok a benzin, vagy kevés a levegő, vagy a kettő elégtelen keveredése folytán akár, nem ég el:):). De ezt vissza állítottam alap helyzetbe, és mot nem füstöl és alul nyomatékosabb.! Távábbá, és most jön fehr embernek nagy meglepetés:),, valahogy elforog egyesben is mint a többi sebességben immár:).. fogalmam sincs hogy miért vagy hogyan, de most jó! igaz van egy határ és érződik, mikor nyit a szelep, de korrekten pörög föl egyesben is mint minden sebességben(:O:)?) arról még súgtok valamit mennyit illene mennie egy 1999es rs 125 végsebességet tekintve?.. jahh... meg a lámpát vajon hol lehet állítani, mármint, hogy ne hordjon annyira fel, mert már tompítotton is vakít, nemhogy fényszórón. Szép napot
Szerintem a kollegák elvesztek itt a diagnózis felállításában, ráadásul nekem sajna nem is sikerült értelmeznem mi a pontos baja a motorodnak.
De mondok egy sokkal egyszerűbbet annál, hogy össze vissza tekergeted a karburátort (saját tapasztalatból mondom, hozzá nem értő kezekben nem fog a karbi meggyógyulni!).
Vidd el a motorodad Aszalós Ádámhoz. Ennél többet elég nehéz így neten keresztül segíteni.
Szió. Lehet hogy félreértettél! EGYESBEN nem pörgött fel! 6.ban felpörög rendesen! van benne olyan kiálló izé, neg szerintem hogyha 170-et megy akkor kell benne lennie nem?.. vagy az alap 1999-es power nélkül megy annyit szerinted?
Nézd meg a kipufogó felett van-e egy ilyen kis kiálló valami a hengerből! Ha van, akkor van benne power, de nem biztos, hogy jó! 6-ban nem is fog sokkal tovább pörögni, mert 6ban nem szokott 1 motor se nagyon tovább pörögni ! Ha alacsony fordulaton van benne erő, akkor van benne power, esetleg veled az lehet a baj, hogy nem nyit ki! Az magyarázza az alapjáratot is, mert alacsony fordulaton is nyitva kell lennie, 2500tól zár, és majd csak fent nyit ki megint! Nekem ugyanez volt az AF1-emmel, hogy mint zárva volt, alapjárat gyenge volt, és felül se ment annyira!
Szió. Nem néztem meg a gyertyán. Le szedtem az idomot és a karbrátoron lévő két csavarral beállítgattam: Először az egyiket kicsavartam: eredmény:.. rohadtul füstölt. Ebből gondoltam, hogy ez a benzin lesz:).. szóval mindkét csavarta(benzin levegő) becsavarttam és és flel olyan üstölést, egyenletesebb járást értem el:). most aztr próbálgatrtam hogy több levegőt adok neki, a benya konstans becsavarva(tahát minimalizálva). Így egy 1,5 kmes szakaszon 175-öt ment. amit eddig még soha.. Viszont ami aggaszt az az, hogy még az sem tudom hogy van e benne power(nem tudom hol kéne keresnem). Bocsánat a laikusságomért, de nem volt dolgom ilyen géppel ezelőtt,- ha meg meglenne, tudsz e trükköt mondani hogy tartsam nyitva, vagy esetleg zárva avégett, hogy megnézhessem a power korrektül működi e. AZt ezért tenném- és ez az amit nem értek meg- moert egyesbe nem pörög föl mint a többi sebességbe 11000-12000 re, hanem megakad 8000-9000-nél és berángat, mintha le lenne szabályozva.. Ez mi a bánat lehet?
Hát lehet, hogy te is be tudod lőni, ha van hozzá elég szakértelmed, de vidd el egy szerelőhöz, ő megmondja, hogy kell-e bele másik fúvóka, vagy elég, ha csak beállítja! Ő be tudja állítani üveggyertyával, ami elég jó szerszám! Gyertyát megnézted?
Köszönöm. Én is erre gondoltam! Viszont még egy kérdés. A karbin van két csavarható valami. Nekem nagyon furcsa volt, hogy mikor megvettem, a srác állított valamit rajta mikmor indítota, és azt mondta. hogy alapjáratot tesz rá. Hozzátette: ezzel tudom a levegőt és a benzint állítani. Két csavarkáról van szó, amit ha állítok tény és való az alapjárat kúszik fel le! A kérdésem a következőre vonatkoznba tahát: Lehetséges, hogy én is be tudom lőni az esetleges kavesebb benya több levegő szintet?. vagy teljesen szét kell kapni?.. tehát minden idom le stb?.. az jó viszonítási alap lehet, ha a szivatóra nem indul?.. illetve ha beállítom akkor jónak kéne lenni igaz? Köszönöm mégegyszer a segítséget.. (az egész egyébként azért fura, mert mindösszesen 6400km van a gépben.. tehát furcsa lenne ha a karbi gázos lenne,, nem igaz?) szép napot és gumi fákat..
Ma a Hungaroringen Motorverseny van!
pontosabban DUNLOP TROPHY!
12:30kor mennek a 125ösök!
utánna Dunlop 600, 1000 majd R6kupa és R1
szal érdemes kilátogatni!
BELÉPÉS DÍJTALAN!boxba is!
3.helyről indulok elöttem 2 alpokadriás motor, bátyámnak 3mp adtam...verseny elejét megkell húznom aztán lehet majd talán lazitani
itt van
szólj ha valami gubanc van, nekem úgy tűnik hogy tölthető.
Üdv!
Ha érdekel adok számot is.
Amúgy nem kötözködés, de Aszi pár ezer forintért bekarburálja, de max 5e pénz. Viszont ha szarul van beállítva, és megakad, dugó, henger, stb, elég sok pénz!
De mondok egy sokkal egyszerűbbet annál, hogy össze vissza tekergeted a karburátort (saját tapasztalatból mondom, hozzá nem értő kezekben nem fog a karbi meggyógyulni!).
Vidd el a motorodad Aszalós Ádámhoz. Ennél többet elég nehéz így neten keresztül segíteni.
És egy olyan kérdésem lenne hogy ez a szívócsonk milyen típusú motorokra jó? Pl a miton is ilyen van vagy ez csak kizárólag RS-re cuppantható fel?
Akit érdekel keressen meg telefonon.
0630/6963423
Hétközben csak du. 5 után vagyok elérhető.
pontosabban DUNLOP TROPHY!
12:30kor mennek a 125ösök!
utánna Dunlop 600, 1000 majd R6kupa és R1
szal érdemes kilátogatni!
BELÉPÉS DÍJTALAN!boxba is!
3.helyről indulok elöttem 2 alpokadriás motor, bátyámnak 3mp adtam...verseny elejét megkell húznom aztán lehet majd talán lazitani
én úgytudtam hogy a Playboyos cuccok általába nőknek való....