Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki akinek régebbi RS-e van (2000 előtti) szedte már szét a tankját? Érdekelne hogy abban hogyan oldották meg a benzinszint mérését. Kiváncsi vagyok hogy mennyi különbség van a 2000-es utáni rs-ekhez képest mert elképzelhető hogy csak egy apró változtatás van a csap után a tankban. Az enyémben a csap után egy dúrván L alakú cső megy be 2 db szűrővel az elején és a végén. Szóval ha valaki szedte szét legyen kedves mondja el hogy az milyen mert akarok egy benzinszintmérőt tenni bele ha nem túl bonyolúlt. Ha az akkor hagyom a recsnibe..
Italmondo
Dunakeszin Aszalósék.
Sziasztok! Vennem kéne a motoromhoz kuplunglamellákat. Honnan tudok olcsón szerezni, akik esetleg ki is szállítják, vagy postázzák?
Köszi!
Üdv.
Felvettelek. Vettem egy kocsit a Mitoból. De annak már másfél éve...
vegyél fel msn re itt lakok bp mellet :)
amugy miért adtad el a mitot ?
Szevasztok!
Baszki ez a hétvége elég esemény dús volt sajnos!
Mi lehetett akkor a baj, akkor, hogy ha itthonról elindultam, még semmi baja nem volt a mocinak, de mire mentem vele kb 4-5 km-t addigra egyre jobban kezdett a hátsófékem befogni!
Eddig nem nagyon használtam a hátsó féket, de mostanság néha-néha szoktam!
Annyira felmelegedett, hogy alig tudtam elmenni vele egy parkolóig!
Beledagadt a tárcsa a pofák közé!
Mi lehetett a baj?
Utána megvártam míg lehül, és itthon meg állítottam rajta!
Most nincs semmi baja szerencsére!Ez volt tegnap!
Ma meg megyek a Tescóba, és egyszer csak a kuplungkarom a markolathoz ért!
LEcsúszott az a kib@szott bogyó, a kuplung bowden végéről!
Na hát kb így telt a hétvégém!
Szerencsére nem volt belőle semmi komolyabb problémám!
És sikeresen meg tudtam oldani az össze felmerülő problémát a mocin!


Remélem ilyen többet nem lessz!
Tudtok valaki jó szerelőt itt, Budapesten vagy közvetlen közelében?
nyilvan nem tudjuk mire gondolsz, es ez igy is marad sztem. szet kell szedni, at kell nezni. aztan kiderul mibaja.
Igen-igen ezzel tisztában vagyok.De most csak az a fontos, hogy mit jelent az a hülye zaj benne?... Valaki tapasztalt ilyet? Vagy tudja mi az? (egyáltalán tudjátok mire gondolok? )
Erre mondják az okosok hogy: olcsó húsnak híg a leve...
hhááh hogy vetted te ezt meg:D
Nah, mindenek ellenére megvettem egy Aprilia Rs 125-ös mocit. (ha valaki nézte ma a használtauto.hu-t akkor az ottani 189ezres RS-t).
Kipróbáltam minden jó volt, nem hallotam semmi rémisztőt a mociból. Amikor eljöttem vele viszont valami kegyetlen hülye hangja lett néha... amolyan öblös, mély kotyogás (pont oylan, mint amikor kiveszed a gyertyát és úgy indítod a motort). Mi lehet a problémája? Nagy a gáz? Kérlek segítsetek. A másik meg, hogy az digitális kijelző vak, nem jelz semmit. Elem kell bele vagy hogy van ez?
nekem is volt egyben. levágtam.
Helló Pezzy azt a papírt h it meg ekkor volt bevizsgáltatva h 50 es azt hol és menyiér csináltatad?:D köszi előre is a választ:D
voltunk Daninál
Rendbe tettem ma a mocit szétszedtem a tankot, kimostam a belsejét szernecsére elég tiszta volt de azért egy kis szmötyi volt benne.. de most annyira tiszta mintha most jött volna ki a gyárból benzincsapot és kitisztítottam mind a 2 szűrőt de azokba semmi retek nem volt .

A másik dolog meg hoyg érdekelne pár javaslat akinek nem gyári rendszámtartója van hogy hogyan oldotta meg 2000-20005-ös évjáratban azaz a kerekseggűben. Mert ahogy ma nézegettem itt full egyben van a hátsó lámpa az index meg a rendszámtartó nyúlvány érdekelne vmi esztétikusabb megoldás

Legvégül pedig eladó a képen látható szívócsonk. Abszolút hibátlan állapot. Semmi repedés nincs rajta. Én azért adom el mert az én karbimra nem jó méretprobléma miatt és vettem rá másikat. Ennek a belső átmérője 42mm. Akinek kell szóljon itt vagy írjon egy mailt (jamal1@citromail.hu) vagy vegyen fel msn-en (jamal@freemail.hu)
Bridgestone Battlax BT016R 160/60 R17 méretben eladó, közútra még tökéletes!
nohááát, a szimering nem belevaló nem hiszem el...a külső átmérője jó, a belső átmérője nagy, és elvileg itt nem "úszik" az olajban és csak köpködte az olajat.... a szimering belső része közel sem ér hozzá...legalább 2-2mm van mind a 2 oldalon. Hiába vágtam le picit a szimering rugóból, annyit nem lehet feszíteni rajta, h hozzáérjen a tengelyhez
egyáltalán hozzá kell h érjen?
nem volt kisebb csizma, vigyázok h ne lépjek ki belőle a vádligépet kerülöm, de más sportot nem
annyira jól esett neki, hogy mentél vele...benedvesedett
ja igen, és azóta be is van párásodva. sosem csinált még ilyet, pedig kapott már vizet a műszerfal, most viszont már hetek óta száraz volt..
újabb paranormális tevékenység a motorom ügyében. Du 2kor elmentem vele motorozni. 1 óra motorozás után leálltam a térre fél órára. Fél óra alatt a műszerfal jobb alsó sarka bepárásodott! Eső, nedvesség, víz még a szomszéd megyében sem volt! Valaki ötlet?
leszedtem az első lánckereket, de innen nem látni semmit, csak hogy kinyomta az olajat.....