Valaki akinek régebbi RS-e van (2000 előtti) szedte már szét a tankját? Érdekelne hogy abban hogyan oldották meg a benzinszint mérését. Kiváncsi vagyok hogy mennyi különbség van a 2000-es utáni rs-ekhez képest mert elképzelhető hogy csak egy apró változtatás van a csap után a tankban. Az enyémben a csap után egy dúrván L alakú cső megy be 2 db szűrővel az elején és a végén. Szóval ha valaki szedte szét legyen kedves mondja el hogy az milyen mert akarok egy benzinszintmérőt tenni bele ha nem túl bonyolúlt. Ha az akkor hagyom a recsnibe..
Szevasztok!
Baszki ez a hétvége elég esemény dús volt sajnos!
Mi lehetett akkor a baj, akkor, hogy ha itthonról elindultam, még semmi baja nem volt a mocinak, de mire mentem vele kb 4-5 km-t addigra egyre jobban kezdett a hátsófékem befogni!
Eddig nem nagyon használtam a hátsó féket, de mostanság néha-néha szoktam!
Annyira felmelegedett, hogy alig tudtam elmenni vele egy parkolóig!
Beledagadt a tárcsa a pofák közé!
Mi lehetett a baj?
Utána megvártam míg lehül, és itthon meg állítottam rajta!
Most nincs semmi baja szerencsére!Ez volt tegnap!
Ma meg megyek a Tescóba, és egyszer csak a kuplungkarom a markolathoz ért!
LEcsúszott az a kib@szott bogyó, a kuplung bowden végéről!
Na hát kb így telt a hétvégém!
Szerencsére nem volt belőle semmi komolyabb problémám!
És sikeresen meg tudtam oldani az össze felmerülő problémát a mocin!
Igen-igen ezzel tisztában vagyok.De most csak az a fontos, hogy mit jelent az a hülye zaj benne?... Valaki tapasztalt ilyet? Vagy tudja mi az? (egyáltalán tudjátok mire gondolok? )
Nah, mindenek ellenére megvettem egy Aprilia Rs 125-ös mocit. (ha valaki nézte ma a használtauto.hu-t akkor az ottani 189ezres RS-t).
Kipróbáltam minden jó volt, nem hallotam semmi rémisztőt a mociból. Amikor eljöttem vele viszont valami kegyetlen hülye hangja lett néha... amolyan öblös, mély kotyogás (pont oylan, mint amikor kiveszed a gyertyát és úgy indítod a motort). Mi lehet a problémája? Nagy a gáz? Kérlek segítsetek. A másik meg, hogy az digitális kijelző vak, nem jelz semmit. Elem kell bele vagy hogy van ez?
Rendbe tettem ma a mocit szétszedtem a tankot, kimostam a belsejét szernecsére elég tiszta volt de azért egy kis szmötyi volt benne.. de most annyira tiszta mintha most jött volna ki a gyárból benzincsapot és kitisztítottam mind a 2 szűrőt de azokba semmi retek nem volt .
A másik dolog meg hoyg érdekelne pár javaslat akinek nem gyári rendszámtartója van hogy hogyan oldotta meg 2000-20005-ös évjáratban azaz a kerekseggűben. Mert ahogy ma nézegettem itt full egyben van a hátsó lámpa az index meg a rendszámtartó nyúlvány érdekelne vmi esztétikusabb megoldás
Legvégül pedig eladó a képen látható szívócsonk. Abszolút hibátlan állapot. Semmi repedés nincs rajta. Én azért adom el mert az én karbimra nem jó méretprobléma miatt és vettem rá másikat. Ennek a belső átmérője 42mm. Akinek kell szóljon itt vagy írjon egy mailt (jamal1@citromail.hu) vagy vegyen fel msn-en (jamal@freemail.hu)
nohááát, a szimering nem belevaló nem hiszem el...a külső átmérője jó, a belső átmérője nagy, és elvileg itt nem "úszik" az olajban és csak köpködte az olajat.... a szimering belső része közel sem ér hozzá...legalább 2-2mm van mind a 2 oldalon. Hiába vágtam le picit a szimering rugóból, annyit nem lehet feszíteni rajta, h hozzáérjen a tengelyhez
egyáltalán hozzá kell h érjen?
újabb paranormális tevékenység a motorom ügyében. Du 2kor elmentem vele motorozni. 1 óra motorozás után leálltam a térre fél órára. Fél óra alatt a műszerfal jobb alsó sarka bepárásodott! Eső, nedvesség, víz még a szomszéd megyében sem volt! Valaki ötlet?
Köszi!
Üdv.
amugy miért adtad el a mitot ?
Baszki ez a hétvége elég esemény dús volt sajnos!
Mi lehetett akkor a baj, akkor, hogy ha itthonról elindultam, még semmi baja nem volt a mocinak, de mire mentem vele kb 4-5 km-t addigra egyre jobban kezdett a hátsófékem befogni!
Eddig nem nagyon használtam a hátsó féket, de mostanság néha-néha szoktam!
Annyira felmelegedett, hogy alig tudtam elmenni vele egy parkolóig!
Beledagadt a tárcsa a pofák közé!
Mi lehetett a baj?
Utána megvártam míg lehül, és itthon meg állítottam rajta!
Most nincs semmi baja szerencsére!Ez volt tegnap!
Ma meg megyek a Tescóba, és egyszer csak a kuplungkarom a markolathoz ért!
LEcsúszott az a kib@szott bogyó, a kuplung bowden végéről!
Na hát kb így telt a hétvégém!
Szerencsére nem volt belőle semmi komolyabb problémám!
És sikeresen meg tudtam oldani az össze felmerülő problémát a mocin!
Remélem ilyen többet nem lessz!
Kipróbáltam minden jó volt, nem hallotam semmi rémisztőt a mociból. Amikor eljöttem vele viszont valami kegyetlen hülye hangja lett néha... amolyan öblös, mély kotyogás (pont oylan, mint amikor kiveszed a gyertyát és úgy indítod a motort). Mi lehet a problémája? Nagy a gáz? Kérlek segítsetek. A másik meg, hogy az digitális kijelző vak, nem jelz semmit. Elem kell bele vagy hogy van ez?
A másik dolog meg hoyg érdekelne pár javaslat akinek nem gyári rendszámtartója van hogy hogyan oldotta meg 2000-20005-ös évjáratban azaz a kerekseggűben. Mert ahogy ma nézegettem itt full egyben van a hátsó lámpa az index meg a rendszámtartó nyúlvány érdekelne vmi esztétikusabb megoldás
Legvégül pedig eladó a képen látható szívócsonk. Abszolút hibátlan állapot. Semmi repedés nincs rajta. Én azért adom el mert az én karbimra nem jó méretprobléma miatt és vettem rá másikat. Ennek a belső átmérője 42mm. Akinek kell szóljon itt vagy írjon egy mailt (jamal1@citromail.hu) vagy vegyen fel msn-en (jamal@freemail.hu)
egyáltalán hozzá kell h érjen?