Egy RSnél a biztosítás meg a telj. adó évente elenyésző összeg.
A bizti 12rugó körül van nekünk egy évre, a telj adó 6000ft egy évre.
Én akárhogy számolom, többe jön ki a pályázás, de ezt majd megerősítik a pályások.
Kedvesek vagytok hogy segítetek, köszönöm. Digitális óra elfelejtve, áprilisban uj spirál, és a keréknél a hajtás szétszedése, takarítása. Jelezni fogom az eredményt. Mégegyszer köszi.
Sziasztok! valaki meg tudná mondani nekem hogy sac/kb mennyi a fenntartása egy 125-ös gépnek?biztositás meg ienekre gondolok.. szeretnék beruházni egy rs -re,csak hogy tudjam mire számitsak.. KÖSZII
ilyen lehet a km spiráltól!
csináltass egy km spirált és alul a meghajtót szedd szét, takarítsd ki és akkor kiderül hogy esetleg abba vmi rágódott...bezsírozod aztán összeteszed aztán próba!
nemkell új KM óra főleg nem digitális!
írj ha valamire jutottál!
Köszi a gyors válaszodat, igen az óra míg müködött a kb.fele sebességet mutatta, a Km. számláló jól mutatott az óra hajtásába piszkáltak bele. A tegeződés abszolut nem gond, engem tisztelsz meg vele. Áprilisra tervezem a cserét.Köszi a segítséget szia Anti.
Elolvastam mégegyszer, tehát az óra is rossz.
AF-1 fórumban talán könnyebb alkatrészt keresgélni, műszerfal ritkán van bontva, tehát csak maga a kmóra. Lehet a többiek lehurrognak,de én misocot javaslom, ő tud árakat mondani, bontózik a srác.
Elnézést a tegeződésért, remélem nem gond!
Első kerékről kapja a hajtást, spirálcsere pl 3 ezer, aztán kész.
Bicikliórát tudsz max rátenni, első kerék egyik küllőjére a jeladó, a villára az érzékelő, de inkább maradj a gyári megoldásnál sztem!
Fiuk. Én nagyon amatőr vagyok, tanácsot kérnék Tőletek. 1987-es gépem van, sajna rossz a kilométerórája és nincs benne a spirál se.Kérdésem az lenne tehetek-e digitális Km. órát, ha igen hova kell kötni a jeladót, Árban érdemes-e, vagy maradjak a régi óra cseréjénél uj spirállal.
háhá jó lett annyi a kül. hogy a sport pro teló 1cmmel rövidebb meg nem állítható. Tényleg valaki nem tud szilentet abba a V alakú vasba ami a teló alját fogja ? mert ott már nagy a holtjáték ... na megyek kipróbálom
G.XXX szerintem, ha egy 1000es cbr villát raksz bele akkor annyival fog menni mint az!
próbáld ki! mert ha bejön akkor ez lessz a jövő tuningja
nagy esélyed van a sikerre
semmit nemtok neked segiteni
de most őszintén.. én nemértem, hogy miért a 75w-90et ir a könyv, mert szerintem az diferenciálolaj ha olajcsere lessz én az enyémbe MOTULT rakok 15w-40est! valikinek esetleg jobb ötlete?
tök jó szerelgetős/ motormosós idő van...
Végre én is foglalkozhatok picit a géppel.
-kitakarítottam a power szelepet (ismét berohadt, 1500km után... Asziék szerint nem kéne olajat raknom a benyába és nem rohadna bele a power nyelv :) )
- kimostam a légszűrőt
- kitakarítottam a gyertyát + gyertyahézagot állítottam
- kontaktspray a csokikba
- jön még a váltóolaj csere + a mosás.
Váltóolajból REPSOL Transmissiones 2t 10w30 megy bele.
A 75w90 szintetikusat el lehet felejteni a picsába, megette a motor a nagyrészét, ráadásul 6rongy literje..
Érdekes módon ez a repsol 2tbe való váltóolaj 10w30 tökéletesen müxik, és nem ette meg. Ha valaki megmagyarázza hogy a 75w90et miért ette meg és ezt miért nem akkor királyság :)
gondolom te ugy szulettel kedves gozsi hogy egybol tudtad mi hogy van a motoron... en csak szarra akarom tuningolni az enyemet hogy a leggyorsabb legyen... ha mar nem rs t vettunk, a cbr 125 rr tol varom azt hogy 180 al repesszek!
A bizti 12rugó körül van nekünk egy évre, a telj adó 6000ft egy évre.
Én akárhogy számolom, többe jön ki a pályázás, de ezt majd megerősítik a pályások.