Bármilyen korú motort forgalomba lehet helyezni. http://www.euvonal.hu/index.ph...
A fenti linkre kattintva tudod kiszámolni a regisztrációs adó mértékét, DE erre még jön egyfajta környezetvédelmi díj, tehát ne lepődj meg, ha nem annyi lesz amennyit te számoltál.
Esetedben, a 99-es motornál durván 100ezer forint körül lesz a forgalomba helyezés.
Ha van még kérdésed vegyél fel MSN-re vagy írj mailt, én is most csinálom/csináltam, tehát bennevagyok a dologban.
Üdv:Tomi
csü mindenkinek! Az létezik, hogy egy 1999-es aprilia RS 125 regisztrációs adója 95.000Ft legyen? Tudtok valami oldalt ahol ezt pontosabban meg lehet nézni, hogy milyenre mennyi? Meg mintha olvastam volna valami olyat, hogy 5 évnél régebbi járművet nem lehet Mo.-n forgalamba helyezni, de ezt lehet, hogy csak félreértettem.
Szóval az a helyzet, hogy kinéztem egy RS 125-öt amit meg is vennék, csak német forgalmis és ha még rájönne vagy + 130.000 rendszámozási ktg. akkor már nem érné meg.
Valaki mostanában nem rendszámoztatott ilyen korú ilyen ccm-es mocit? Jól jönne a segítség, mert holnap akkor meg is " csekkolnám" a mocit
elolvastam az I G O L oldalán...
szal a PROPULSE COMPETITION STSR 2T és a PROPULSE RACING STS közt annyi különbség, hogy a competitiont csak tankba lehet keverni, a racinget meg lehet a külön tartályba is rakni?
Valaki tud segíteni direktszűrő (nem sportlégszűrő) választásban?
Milyen szempontokat kell szem előtt tartani?
Ja és ha tudtok küldjetek egy linket, hogy honnan tudok rendelni!
Aszalósék pont nem IPONT használnak hanem IGOLT
Ipone epres az robogóba jó aztán kb ennyi...mondjuk 2T cross gépekbe nyomják sztem...én bele nem önteném az biztos...
IGOL STRS (piros színű) erre esküszöm! Aszalósék is!
pontosabban Aszalósék esküdnek és énis
de ez függ az olajpumpa beállításától is...
egy jól beállított olajpumpa mellé nemkell a tankba önteni...JÁRATÁSNÁL SEM!
felejtsd el. sokan csinálnak már rezót egész korrekt áron. rs 50 topicba múltkor írta Tuji, hogy ő csinálna, és egybe meg is tervezné. Vagy keress hozzá valami használt rezót.
Szia mindenki!Egy marha nagy tanácsra lenne szükségem.Van egy 2002 évjáratu rs50 esem 80 köbös top tuning hengerrel és széttvágta az eredeti 50 es rezi dobomat meglett mókerászva ,de nem az igazi.Mivel csóró vagyok nincs pénzem gyári tuning dobra.Kérdés ,szerintetek mitszólna a mocim rs125 ös rezi dobhoz.Az 50 es dob amig bírta igen folytotta ,de azt tudom ,hogy a 2 ütemü motor egyik lelke a kipuf!Bármi tanácsot elfogadok!
http://www.euvonal.hu/index.ph...
A fenti linkre kattintva tudod kiszámolni a regisztrációs adó mértékét, DE erre még jön egyfajta környezetvédelmi díj, tehát ne lepődj meg, ha nem annyi lesz amennyit te számoltál.
Esetedben, a 99-es motornál durván 100ezer forint körül lesz a forgalomba helyezés.
Ha van még kérdésed vegyél fel MSN-re vagy írj mailt, én is most csinálom/csináltam, tehát bennevagyok a dologban.
Üdv:Tomi
Szóval az a helyzet, hogy kinéztem egy RS 125-öt amit meg is vennék, csak német forgalmis és ha még rájönne vagy + 130.000 rendszámozási ktg. akkor már nem érné meg.
Valaki mostanában nem rendszámoztatott ilyen korú ilyen ccm-es mocit? Jól jönne a segítség, mert holnap akkor meg is " csekkolnám" a mocit
szal a PROPULSE COMPETITION STSR 2T és a PROPULSE RACING STS közt annyi különbség, hogy a competitiont csak tankba lehet keverni, a racinget meg lehet a külön tartályba is rakni?
Valaki tud segíteni direktszűrő (nem sportlégszűrő) választásban?
Milyen szempontokat kell szem előtt tartani?
Ja és ha tudtok küldjetek egy linket, hogy honnan tudok rendelni!
Köszönöm!
Ipone epres az robogóba jó aztán kb ennyi...mondjuk 2T cross gépekbe nyomják sztem...én bele nem önteném az biztos...
IGOL STRS (piros színű) erre esküszöm! Aszalósék is!
pontosabban Aszalósék esküdnek és énis
de ez függ az olajpumpa beállításától is...
egy jól beállított olajpumpa mellé nemkell a tankba önteni...JÁRATÁSNÁL SEM!