Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok gyere nem tom endúrók nagyon ritkán vannak évente egy vagy kettő meg lehet hogy néha van egy supermoto de az is ritka. Nem tok 18-as fűzött kereket sajna
jól van....akkor nem én vagyok az 1etlen akinek nem jön be...hallod 18as fűzött első nem tudnál olaszból? karbi belövés mennyibe kerül nálatok....majd jövőre esetleg lemotoroznék ha megcsináljátok olcsó pénzért....
Ez a piros kerék téleg kurva szarul néz ki
Nem amire én gondolok az más színű volt és elől egy kisebb sárvédő volt fent
Nem ez nem magyar országi moci volt az tuti
mitogeri csinálta...itt van a motor a 3. kerben...nekem nem tetszik ez az 1 lengőkaros megoldás. meg az alufelni se inkább a fűzött híve vagyok csak hát abból 1 pár 150 körül van....szal vagy az lesz h mito felni gumival,tárcsákkal,lánckerékkel 70ért vagy előre 18as fűzött 320as tárcsával 60 körül+kell még féknyereg(igazából ez tetszene,nem érdekel h a sm-k 17"-osok....nem tud vki első fűzött 18as kereket?(nem mz-é kéne )
lol jah jövöhéten szerintem viszem a szervízbe egy kis fuvóka átalakításra és akkor nem fog fulladozni szerintem már nagyon koszos lehet....
A Bikepics-en láttam mulkor egy épített RX-et AF1 kerekekkel fékkel és hátsó lengő karral,nagyon szépen meg volt csinálva
nem arra céloztam h kb nem tudsz elindulni se najó 6ezerről sikerül (bocs ) hanem h nem 1 erőgép a tzr
hát a huszadik motor után már könnyen beszélsz
neked tök 8 mert mind1 h milyen gumim van,terepen és aszfalton is megeszem vacsira a tzrt
és akkor felhagysz a ronda terepekre mászkálással és jösz velünk esztergomba?
hát ja...de lehet h csak előre nézek vmi fűzőtt 18ast és akkor olcsóbban kijövök,akkor csak vmi brutál fék kell hátulra most meg van az új gumi,nagyon pöpec,vadi új Dunlop d 103
hát ha csak átsó e közül akettő közül lehet választani akkor Mito kereket tegyél bele(150-es hátsó miatt)én NSR-ét nem raknám bele igaz hogy a 6 küllős az nekem is tetszik csak vékony a hátulja(130)
ha megnézed a széria szupermoton(MX) is 150-es hátsó van
eskü jövőre meg majd benne lesznek a mito vagy nsr kerekek
nah de most komolyan???
haha.....télleg én döntöm csúsztatom...kanyarokat imádom volt már olyan h leért a lábtartó,komolyan
Ööö térdelve????Vagy lábkivetős balettozással ???
itt a majrém,enduroval és nem nagyobb mit 4 mm...szal hát ömm van akinél jobban döntöm az endurot
Bence ezta "szamár létra" dolgot szerintem gondold át mert az RS250 kibaszott komoly verseny gép (volt már hozzá szerencsém )a 600-as gixer is egy jó gép de szerintem lejebb van a "szamárlétrán" mint az RS250 lehet elfogult vagyok egy kicsit de ez így van .jah és nem tom ki mondta de az RS250 téleg versenypályára való nem az utcára minden napi használatra arra vegyél gixert(anyagilag is jobban kijösz hosszútávon is)Nem azt mondom hogy egyáltalán nem lehet közúton használni az RS250-t mert pl simán lehet vele szerpentinezni meg néha gurulni eggyet de az a motor nem mindennapi használatra való és nagy szakértelmet rendszeres elenőrzést igényel.
De szerintem az egyik legszebb és legjobb motor az RS250 jah és nagyon jó befektetés is. ha lesz rá anyagi hátterem szeretnék én is egyet. Jah és nem akartam fikázni a gixert az egy fasza kis 600-as 4T és ennyi.
na beizzitottam egy nagyon faxa kis videoszerkesztő progit. kéne csinálni vmi ütős kis videjót RiSkákkal
hy
okes, irjal msn en
Még idén
Jah egyiknap nézem h a hugom is ide irogat.....
Akarok venni neki egy robogót mert már szétidegel a motormániával....
Kinéztem egy 2003-as SR50 Apriliát gyári állapot 260ezer. Sztem nem rossz. De karbisat veszek mert akarom tuningolgatni jó lesz itt Csabán pörögni vele.

Bencce tudod az utat Pilisvörösvár felé??? Mert akkor ott találkoznánk és onnan vezetlek fel titeket Egomba.... Kurva jó az hegyi kanyargós út.... Vannak úthibák de nem vészes bemegyünk Egomba tankolás utána Visegrád..... És onnan meg jöhetünk ugyanúgy hazafelé. Ez jó kis túra lenne sztem.