Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg ha nem érte volna meg az árát, mit rágódnék rajta? (de nem így van)
Nem adhatom el, még majd egy évig (hogy miért, azt is leírtam már vala), úgyhogy tökmind1 :)
RS125
lassan minden műszaki probléma? miről beszélsz?
a 2 ragadás a rossz karburálás számlájára írható (ezt csak most csak neked körülbelül ötezredjére írom le), szóval egyáltalán nem a motor tehető felelősnek. A mitod is ugyanúgy megragadt volna ilyen szar beállítással.
eddigi műszaki problémák:
- meghalt power elektronika (a fél év lemerült akksival való állás számlájára írom)
- most a tűgörgő akar széthullani.
Ezt leszámítva megbízható a vas, és elnézem neki, mivel elég sokat kap tőlem. +40- -10fok között használom esőben viharban, sok szar úton, esetleg földúton (ha nem vezet másfele út. kizárólag max 5kmh), városban, két személlyel, no meg én sem vagyok egy nádszál. Sokszor igáslónak van befogva, és 140-150el megyek vele szegedre meg vissza, ezzel megyek melózni, jegyzetért, suliba, stb. Ha városban mocizunk akkor 10km után leáll, majd újra beindít, stb stb. Ahhoz képest hogy csak 125ccm, nagyon sokat kibírt már. 16500km van benne, de abban volt minden. Összességében nagyon szeretem, mert isteni futóműve van, kurvajó fékjei, gyönyörű, és egyedi. Elhivatottság, tudod mi az? :)
Azt is elmondom, nem volt lehetőségem mást venni, csak ezt. Hogy miért, azt meg már szintén nagyon sokszor leírtam. Szerintem bőven megérte az árát, a hibái ellenére is.
Hali! Azért te ezzel az rs-el jól bevásároltál. Ahhoz képest hogy zsír újan vettem már lassan minden műszaki probléma utolér... Még most sem bánod hogy azért a pénzért egy komolyabb neadj isten megbízhatóbb motort vettél volna? Az én mitóm 94-es és az elmúlt három évbe mióta nálam van egyszer volt olyan hogy két napig nem tudtam rajt menni. De akkor is csak egy hátsó defekt volt a gondja...
Nálunk Karcagon az aprilia szalonba mondták.
A saját fülemmel hallottam mikor felhívta pestet és megkérdezte h mi van.
Így legalább legálisan tudom vezetni a 30 pacisat.
egyébként most nem rég beszéltem Aszival, azt mondta hogy a süvítő hang attól van hogy műanyag a tűgörgő kosara a váltóban, és szét akar hullani. Azt mondta amíg süvít OK, így még helyrehozható, de egy idő után szétrobban és KO. Úgyhogy még jó hogy Emzoli meg Apum lebeszélt a további motorozásról :)
Azt is mondta Aszi hogy ez attól fordulhat elő, ha már egy picit is kisebb az olaj mennyisége a váltóban. Amit nem értek, mert 600cc van előírva, én kimérve raktam bele 600cc+ egy hangyafasznyit.
Mennyire megbízható ez a 600cc váltóolaj mennyiség?
ezt hol mondták?
szerintem sántít ez a dolog, elhiszem h neked azt mondták, de aprilia szalonokban mondanak sokfélét.
Hol hagytad el?
ARROW RENDSZERT KERESEK
Tyt
Ma voltam érdeklődni a talma replikás rs után és mondták h már NEM gyártanak 30 pacisat.
Én se akartam elhinni de ez van nem vicc ez tény.
15lovasat megveszem és gariba megcsinálják hogy 30 legyen.
Azt mondták 30-ért beteszik a powert meg vigyek kipuffot és azt is beteszik. (powert ők adják)
HORVÁT faszival nem Horváth-al
annó megkérdeztem Aszalós Pétert erről hogy Gilardoni 1es meg 2es között mi a különbség és azt mondta hogy más gépen készült de alapjába véve ugyanaz a két cucc...

csak érdekességképpen beszéltem most Alpok-Adrián Horváth faszival aztán mondta hogy az egyik gyereknek megcsináltatták a hengerét mert letépték a csavarokat aztán kicsit deformálodott volt a hengere...
350eurós nicasil! és 1300euróért csinálták pluszba hogy igényes, precíz legyen!
szal akkor 1650euró kb 4kiló! nem 40ezer! csak jelzem 60000egy nicasil postával angliába küldve!
Apriliánál 200000körül van egy új henger!(gondolom nem kis haszonkulccsal adják tovább de biztos van egy húzós alapára is)
lehet gondolkodni hogy milyen lehet az a henger 50ért...!
ennyi
általába rsek 1essel jönnek ki. a g2es henger kurva ritka, és ugyanúgy van az 1esen is segédkipuffnyílás.
Aki fúr, azt eleve nem érdekli mibe mi van ütve, hanem mér, és illeszt.
vagy csak elvan utve benne a méretező betű ezért az összes ilyen hengert sztem ne hasrautésre illesszétek. mármint a dugót amit vesztek bele ne a betű alapján válasszátok...
azt azért tudni kell hogy az olaszok se hülyék...
Amit a Troják árúl hengereket maga mondta telefonba hogy azok Olaszba selejtes darabok...
ezalatt azt értette hogy minőségbe nem olyan mint amilyennek kéne lennie...(foltos, anyaghibás ilyenek)
ettől függetlenül lehet müködőképes meg minden, de nem feltétlen ugyanazt veszed mint a szalonba!

és nem 300km után fog kijönni, sőőt lehet kise fog jönni csak teljesítménybe nem olyan lesz mint kéne, vagy hőleadásban, stbstb...
Vegyél fel msn-re. Nekem vannak hengerek.
Helló!
Én kb 3 hete vettem Bakonymotortól Wössner dugót, és Rotax 122-es hengert!
Azóta a motorba van 300 km, de eddig nem volt vele probléma!
Remélem nem is lessz!
Különben aki ismeri Troják Zoltán-t az tudja, hogy nála ugyan azt a hengert olcsóbban is meg lehet venni!
Nekem legalább is azt mondta!
Persze van 160-as Pollini is csak egy kicsit borsosabb áron
Ez az egy fajta új henger van hozzá, amit Bakonymotor árul, Gilardoni 1 ill. 2-es kivitelben. A 2-esen van plusz két segédkipufogó nyílás, ezeket teszik az RS-re.
hello!
valaki vásárolt már hengert bakonymotortól?
Érdeklődnék a henger iránt, Rotax 122-es kellene.
Gyári henger marha drága..van egyáltalán különbség a bakonymotor féle és a gyári között?
lehet kapni fehér porokat, de az nem haccáz,és nem öntjük a hőtőbe!
:)
ujra olajat cseréltem és ennyi. jó lett
Na végül mi lett a baja ?
7 gang neked meg oriás gratula ;)