Arról beszéljünk hogy ki jön motorozni a Hungaroringre 5rugóért 2órára?
aztán ki jön versenyezni?
nem értelek titeket hogy mi jó van abban hogy a gokart pályán mentek ahol hely sincs korigálni...
Nah egy laza motorozás jelképes pénzért! csak hogy érezzétek a feelinget milyen biztonságos körülmények között menni ahol nemkell a buzikat figyelni mikor jönnek szembe!
sőt, vízhőfok mérő sem, mert tudod mikor melegszik be. Meg benzinvisszajelző sem, mert ki tudod számolni meddig lesz elég a benya. Sőt tükör meg index sem kell, mert úgyis te mész a leggyorsabban. Idom sem kell, mert felesleges súly. Lábtartó sem feltétlen kell, mert lógatni is tudod a lábad.
viszont azok a nyomorult amcsik meg a többi jónép, igazán megtanulhatná már használni az SI mértékegységeket, angliában is a sok nyomorult hüvelykben, inchben, fontban meg hangyafaszban mér :) Idióta elbaszott népség
Minő áldás egy RS 125 ha éppen nem henger után kell kutatni lehet basztatni az olasz elektromos motyókat. Leokádnám róla azt a műszerfalat rá egy koso fordulatszám mérő oszt azon nem kell állítgatni hogy mérföldet vagy km-t mutasson, mondjuk mennyi sok értelme van mérföldet mutatnia egy ízig vérig európai motornak...
ne kavarj :) A napit ki tudjuk nullázni, én legalábbis tuti, meg frici se panaszkodott hogy ne tudná. Itt a mph/kmh átváltás a gond :)
Na valaki okosság?
nekem is ezvolt a problémám mint fricinek aztán elvittuk 1000es szervízre és ott mondtam nekik hogy nemtudom sehogyse lenullázni a napi számlálot meg az orát se lehet beállítani énis nyomogattam hosszan és mindig csak tovább ugrott azta amiota beállították az orámat azota hosszan nyomva már lelehet nullázni a napi számlálot is szal azota mukodik de mostmeg a fordulatszámmérom szarakszik mert állando fordulaton tartva ugrál néhány millimétert fel is le is
baszdki lehet én is egetverő lúzer vagyok, de a leírás szerint eljárva nekem sem sikerült átállítani
Pedig nem spóroltam az idővel, nem hogy 10secig, de volt h vagy egy percig tartottam lenyomva és semmi. Próbálkoztam a vészleállító ki-be kombinációkkal, próbálkoztam napi km és össz km számláló alatt, próbáltam levett gyújtás +gombnyom+gyújtás ráad (mint ahogy a szerviz jelecskét kell kivenni), de semmi.
Na délutáni fakultatív program mindenkinek, hogy átállítsa :)
már mindenhogy megpróbáltam..érdekes ha jár a motor és nyomom a gombot hosszan nem történik semmi...ha kicsiket nyomok, végigmegy a köridőmérőn stb...| viszont ha nem megy a motor és akkor nyomom hosszan, végigmegy szép lassan a köridőmérőn és a többin...nemértem..már nagyon felbasztam magam
Utánanéztrem guglin, a bpr6es tényleg a swift gyertyája. Most szerintetek menjek vissza és nyomjam a pofájába? Kicsit dühítő, mert a vadonat új B10EG-met ami benne volt meg eltette.
aztán ki jön versenyezni?
nem értelek titeket hogy mi jó van abban hogy a gokart pályán mentek ahol hely sincs korigálni...
Nah egy laza motorozás jelképes pénzért! csak hogy érezzétek a feelinget milyen biztonságos körülmények között menni ahol nemkell a buzikat figyelni mikor jönnek szembe!
ízlés kérdése
nekem sikerül az órát is meg a napi MÉRFÖLDet nullázni... majd szervízbe megoldják...remélem
Na valaki okosság?
Pedig nem spóroltam az idővel, nem hogy 10secig, de volt h vagy egy percig tartottam lenyomva és semmi. Próbálkoztam a vészleállító ki-be kombinációkkal, próbálkoztam napi km és össz km számláló alatt, próbáltam levett gyújtás +gombnyom+gyújtás ráad (mint ahogy a szerviz jelecskét kell kivenni), de semmi.
Na délutáni fakultatív program mindenkinek, hogy átállítsa :)
Írtam méleket szervízeknek...kíváncsi vagyok miylen árakat adnak