Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amint megvan a moco megyeeeek
Arról beszéljünk hogy ki jön motorozni a Hungaroringre 5rugóért 2órára?
aztán ki jön versenyezni?
nem értelek titeket hogy mi jó van abban hogy a gokart pályán mentek ahol hely sincs korigálni...
Nah egy laza motorozás jelképes pénzért! csak hogy érezzétek a feelinget milyen biztonságos körülmények között menni ahol nemkell a buzikat figyelni mikor jönnek szembe!
látszik hogy uborkaszezon van, ennél nagyobb idiótaságon már nem is tudnánk 'vitatkozni'
sőt, vízhőfok mérő sem, mert tudod mikor melegszik be. Meg benzinvisszajelző sem, mert ki tudod számolni meddig lesz elég a benya. Sőt tükör meg index sem kell, mert úgyis te mész a leggyorsabban. Idom sem kell, mert felesleges súly. Lábtartó sem feltétlen kell, mert lógatni is tudod a lábad.
ennyi erővel fordszámmérő sem kell, mert úgyis vágod hangról a fordulatot.
ha nem érzitek a sebességet akkor nem tudok mit mondani! én 3. ba 5000 fordulaton megyek 50 et 5.-be 4000 fordulaton 6. ba 3000 fordulaton ennyi
ajánlott sebesség persze, természetesen. Főleg ha mérnek a 4sávoson, ahol sorba jön a 90-70-50, és ha picit túlléped, megbasznak mint a nyulat. :)
Az csak ajánlott sebesség!
pontosan.
pályán tény h semmi értelme, de utcán... Nem árt. Főleg ha annyi rendőr van mint mifelénk. Néha muszáj beállni 90-70-50re..
minek kilóméteróra:) felesleges
viszont azok a nyomorult amcsik meg a többi jónép, igazán megtanulhatná már használni az SI mértékegységeket, angliában is a sok nyomorult hüvelykben, inchben, fontban meg hangyafaszban mér :) Idióta elbaszott népség
én a koso-t okádnám le, de szószerint. 1000000x szebb, jobb a gyári.
ízlés kérdése
Minő áldás egy RS 125 ha éppen nem henger után kell kutatni lehet basztatni az olasz elektromos motyókat. Leokádnám róla azt a műszerfalat rá egy koso fordulatszám mérő oszt azon nem kell állítgatni hogy mérföldet vagy km-t mutasson, mondjuk mennyi sok értelme van mérföldet mutatnia egy ízig vérig európai motornak...
nincs bocs..Te jössz 2 sörrelxDDD
nekem sikerül az órát is meg a napi MÉRFÖLDet nullázni... majd szervízbe megoldják...remélem
GYÁRI HIBA amugy értelesebbet nemtok hozzászólni
ja és Frici bocs h hülyének néztelek, ezexerint énis legalább akkora hülye vagyok ;)))
ne kavarj :) A napit ki tudjuk nullázni, én legalábbis tuti, meg frici se panaszkodott hogy ne tudná. Itt a mph/kmh átváltás a gond :)
Na valaki okosság?
nekem is ezvolt a problémám mint fricinek aztán elvittuk 1000es szervízre és ott mondtam nekik hogy nemtudom sehogyse lenullázni a napi számlálot meg az orát se lehet beállítani énis nyomogattam hosszan és mindig csak tovább ugrott azta amiota beállították az orámat azota hosszan nyomva már lelehet nullázni a napi számlálot is szal azota mukodik de mostmeg a fordulatszámmérom szarakszik mert állando fordulaton tartva ugrál néhány millimétert fel is le is
baszdki lehet én is egetverő lúzer vagyok, de a leírás szerint eljárva nekem sem sikerült átállítani
Pedig nem spóroltam az idővel, nem hogy 10secig, de volt h vagy egy percig tartottam lenyomva és semmi. Próbálkoztam a vészleállító ki-be kombinációkkal, próbálkoztam napi km és össz km számláló alatt, próbáltam levett gyújtás +gombnyom+gyújtás ráad (mint ahogy a szerviz jelecskét kell kivenni), de semmi.
Na délutáni fakultatív program mindenkinek, hogy átállítsa :)
hallod! ha sikerül, és elmondod, hogy csináltad, ésss nekem is sikerül ketttőt kapsz
Írtam méleket szervízeknek...kíváncsi vagyok miylen árakat adnak
na figyi Frici, lemegyek a garázsba és átállítom a motoromon, de ha nekem sikerül így, akkor jössz egy sörrel :)
merre mentek?
már mindenhogy megpróbáltam..érdekes ha jár a motor és nyomom a gombot hosszan nem történik semmi...ha kicsiket nyomok, végigmegy a köridőmérőn stb...| viszont ha nem megy a motor és akkor nyomom hosszan, végigmegy szép lassan a köridőmérőn és a többin...nemértem..már nagyon felbasztam magam
Utánanéztrem guglin, a bpr6es tényleg a swift gyertyája. Most szerintetek menjek vissza és nyomjam a pofájába? Kicsit dühítő, mert a vadonat új B10EG-met ami benne volt meg eltette.