Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Tegnap végre elhoztuk az Rs-t Enyhén áttudták baszni a fejem, mivel mph-van megadva a megtett km. Hogyan tudnám átllítani az mph-t km/h-ba? Sehol sem találok rá leírást.
Köszi
Ma megyek rs-t nézni / venni :) szurkoljatok ! :D
Itt tényleg az a fő gond, hogy az új alkatrészek rá lettek rakva. Azt meg már úgysem bizonyítod be, hogy Te, vagy a köcsögök akarták, hogy rárakd/rakasd. Így jártál nyeltél egyet. Felejtsd el a márkaszervízt. Keríts specialistát inkább. Sajnálom, de szerintem is buktad
kb semmit sem tehetsz,mert nincs rá bizonyítékod, hogy ezt a felesleges kiadást a szervíz javasolta neked.
Ha felvették munkalapra, hogy vesznek,és beraknak neked ezt -azt, akkor szüret, de mintha te vetted volna szóbeli tanácsra, erre meg a szervíz azt fogja mondani: perelj be.
Ha beperled nyilván elveszted.
Ha küldesz róla képet, és zsír tuti megveszem!ha úgy érzed
msn: mr.naughtyno.1@hotmail.com
még sajna nem állt össze az rs:S
átom elég halott a topik feldobom 1 picit

történt, hogy vettem 3 hónapja 1 autót. a márkát direkt nem írom le.

kiderült hogy nem stimmelt vele valami. elvittem több szervizbe, kicseréltettek ezt-azt, de az autó nem jó.

írogattam ide a márka fórumjába és többenis tanácsolták, hogy vigyem márkaszervizbe mert megtérül.

nahát el is vittem. ott ment vele 1 szaki aki mondta h valóban nem az igazi, csippeltessem meg és jó lesz.

oké mondom. 2 nap mulva azért még biztos ami biztos alapon felhívtam ugyanazt a márkaszervízt, hogy mehet e bele a csip.

mondták igen.

belekerült de az autó ugyanugy gyenge volt.

elvittem a márkaszervizbe, hogy csinálják meg.

a munkalapra ráírattam hogy mérjenek kompressziót.

délután hivott as munkafelvevő, hogy valóban nem jó valami, kérnek 2-3 napot. mondom ok.

9 nap után aztmondták hogy az autó jó( eddig 2x mondák h nemjó most meg hogy jó), de a csipp miatt a turbó nemtud elég levegőt szállítani vegyek bele 1 nagyobb turbót.

biztam a szakemberekben és megvettem a turbót vadonat ujat nemkevés pénzért.

de az autó ugyanugy nem ment.

felhívtam megint a márkaszervízt h mi van. mondták, hogy vigyem be az autót megnézik.

valóban nekiis álltak egyből. mostmár aztmondta a szakember, hogy akkor valószínű a motorvezérlő elektronika a rossz.

mondom király.



feleslegesen csippeltette meg az autót velem a márkaszerviz 90 ezerért, feleslegesen cseréltetett turbót, 150 ezerért, mert amit levettunk semmi baja!

a kérdéseim:



1. ti mit csinálnátok a helyemben? lenyelnétek a békát, vagy lépnétek?

2. milyen jogi lépéseket lehet tenni ilyenkor, ha a szerviz hibályából cirka 250 ezer ft kiugrott a zsebemből?



jah és a kompressziót a 9 napa alatt nemsikerült megmétni...
sziasztok. a fényező könnyen ki tudja javítani a karcot?
amelyik legyorsabban kész van és tudsz vele menni motorozni
+1
Szerintetek melyik a szebb?
Csak hiszed haveromat is azért baszták meg mert 21KW volt a forgalmijában... és ugye az nem vezethető, ne aggodj nézik azt is:D
Holnap Dunlop Trophy 3. fordulója lesz!
125ösök együtt mennek a 400al!
időterv: www.bielzsolt.gportal.hu
vasárnap kecsó?
Az enyém is 11kw-os volt mégis teljesen fojtatlan volt, még power szelep se volt benne annyira fojtatlan volt de szereztem bele
úgy hogy a ccm-et nézik nem a Kw-ot:)
én ott leszek
csak neki nincs forgalmija egyébként nekem is 10 kw van és soha nem volt fojtott.
Bele van irva az tény... De h fojtott-e vagy sem az nem fog kiderülni... Mivel a nyitott verziok nagy része is 11KW-os papirokkal mászkál, máshogy h lehetne vezetni a1es jogsival?!
jó nem veszekszem a forgalmiába bele van írva hogy hány kw-os
hi!
egyenlőre a gyári van rajta
nekem lesz arrow challenge eladó
Valaki Kunmadarasra jövöhét végén. Én pestről indulok, aki akar mellém csapodhat
ebayen keresgélj ott van, itt MO-n pedig nincs.