Legyen 18 ezer a többit meg elfagyizhatod.De tisztázzuk egy olyan mint a gyári, csak nincs benne torpanás 6-7 ezernél. Posta vagy személyesen lejössz érte?
Elég rég nem írkáltam ide épp ideje már. Lenne egy szerintem elég nagy probléma annál egyszerűbb megoldással csak nem tudom azt és ezért kérdem tőletek. Tuti h érint még másokat is.
A helyzet a következő: ha felteszem a légszűrőt a motorra akkor légszomja van elég gyenge az alapjárata, üresben meg menet közben "letilt" oan 6-7 körül vagyis nem forog tovább. Viszont ha nyitottan hagyom a levegőt tehát leszedem a szűrőt akkor meg megy normálisan. Addig oké h szegényíteni kéne a keveréken me sok benzint kap de h? (vagyis szerintem)
Gyertya b10eg tuti jó. gyújtás jó.
Karbi beállítások (VHSB 34 LD) : főfúvóka 148
alapjárati fuvóka 30
síber tű K27
szivató fuvóka 60
levegő csavar 2 fordulat
légszűrő jelenleg nyitott
síber felülről az 1. állásban
Szevasz DnaForce!
Figyelj!
Én télleg nem néztem körül eléggé ahhoz hogy megvegyek egy ilyen motort!
Sajnálom, azért vagyok fent a fórumon, hogy amit kihagytam, azt ha lehet akkor utólag tudjam pótolni!
ÜDV.: BéciBy
Tyt, ha pályaorientált akkor itt az ideje hogy ott is használd ahova szerinted való és ne mondd hogy nincs egy forintod se a benzinre mert ez tré szöveg
NSRen 2dugós féknyereg, RSen 4dugós, újabbakon radiális + fémfékcső gyárilag. Szerintem nincs értelme hasonlítgatni. Az NSR sporttúra, az RS meg főleg pályaorientált. Ahogy már az okosak megmondták, nem véletlen nem mennek pályán NSR125el.
"Van pár nsr-es akinek még 40E km-nél is a gyári dugó van bent. "
Szerintem egy RS is el tudna menni 40ezret egy dugóval de mi értelme? 10-15ezrenként dugócsere van, mi a tököm értelme van az ajánlott intervallumot túllépni?
A 10literes fogyasztásról szakadj már le, mondom az enyém 6ot eszik vegyes használatnál.
Én nagyon szívesen kiállok ellened gyorsulni, vagy akár féktáv tesztre. Csak beszéljük meg hol mikor :)
Elég rég nem írkáltam ide épp ideje már. Lenne egy szerintem elég nagy probléma annál egyszerűbb megoldással csak nem tudom azt és ezért kérdem tőletek. Tuti h érint még másokat is.
A helyzet a következő: ha felteszem a légszűrőt a motorra akkor légszomja van elég gyenge az alapjárata, üresben meg menet közben "letilt" oan 6-7 körül vagyis nem forog tovább. Viszont ha nyitottan hagyom a levegőt tehát leszedem a szűrőt akkor meg megy normálisan. Addig oké h szegényíteni kéne a keveréken me sok benzint kap de h? (vagyis szerintem)
Gyertya b10eg tuti jó. gyújtás jó.
Karbi beállítások (VHSB 34 LD) : főfúvóka 148
alapjárati fuvóka 30
síber tű K27
szivató fuvóka 60
levegő csavar 2 fordulat
légszűrő jelenleg nyitott
síber felülről az 1. állásban
Légszii!
Bocsi még egyszer DnaForce
Figyelj!
Én télleg nem néztem körül eléggé ahhoz hogy megvegyek egy ilyen motort!
Sajnálom, azért vagyok fent a fórumon, hogy amit kihagytam, azt ha lehet akkor utólag tudjam pótolni!
ÜDV.: BéciBy
Ki tud nekem egy folytatlan elektronikát?
Ha én belerakom a mociba, akkor tud majd menni 160-170-et?
Jaj az előbbihez visszatérve, Tytnek igazad van, nincs értelme 40-ig egy dugóval, én is lecserélném már 20 után, hiába semmi baja.
Hopp-hopp ezt nem is tudtam. Akkor elhiszem, hogy erős, de akkor se mondd, hogy az nsr-é gyenge
De ugye Te még szeretsz engem erről a fórumról?
Az enyémbe meg 31e km van és gyári csapágyak, gyári hajtókar. A motoron, motorba mindenhol gyári csavar. Most van felújítás alatt.
NSRen 2dugós féknyereg, RSen 4dugós, újabbakon radiális + fémfékcső gyárilag. Szerintem nincs értelme hasonlítgatni. Az NSR sporttúra, az RS meg főleg pályaorientált. Ahogy már az okosak megmondták, nem véletlen nem mennek pályán NSR125el.
Szerintem egy RS is el tudna menni 40ezret egy dugóval de mi értelme? 10-15ezrenként dugócsere van, mi a tököm értelme van az ajánlott intervallumot túllépni?
A 10literes fogyasztásról szakadj már le, mondom az enyém 6ot eszik vegyes használatnál.
Én nagyon szívesen kiállok ellened gyorsulni, vagy akár féktáv tesztre. Csak beszéljük meg hol mikor :)