Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát vegyél fel msn-re és ott megbeszéljük!Üdv ..Adatalapon a cím
Legyen 18 ezer a többit meg elfagyizhatod.De tisztázzuk egy olyan mint a gyári, csak nincs benne torpanás 6-7 ezernél. Posta vagy személyesen lejössz érte?
Hali!Adok érte 20-at,de akkor most kéne!
aki többet ad érte az viheti
Mennyit fizetsz? Amugy olyan hogy nem fog torpanni 6-7 ezernél.
ÜDV ÚJRA fórumlakók! Segítséég!

Elég rég nem írkáltam ide épp ideje már. Lenne egy szerintem elég nagy probléma annál egyszerűbb megoldással csak nem tudom azt és ezért kérdem tőletek. Tuti h érint még másokat is.
A helyzet a következő: ha felteszem a légszűrőt a motorra akkor légszomja van elég gyenge az alapjárata, üresben meg menet közben "letilt" oan 6-7 körül vagyis nem forog tovább. Viszont ha nyitottan hagyom a levegőt tehát leszedem a szűrőt akkor meg megy normálisan. Addig oké h szegényíteni kéne a keveréken me sok benzint kap de h? (vagyis szerintem)
Gyertya b10eg tuti jó. gyújtás jó.
Karbi beállítások (VHSB 34 LD) : főfúvóka 148
alapjárati fuvóka 30
síber tű K27
szivató fuvóka 60
levegő csavar 2 fordulat
légszűrő jelenleg nyitott
síber felülről az 1. állásban

Légszii!
Bocsi DnaForce forsz ezt nem neked akartam írni, ha nem Jocirs-nek akartam!
Bocsi még egyszer DnaForce
Szevasz DnaForce!
Figyelj!
Én télleg nem néztem körül eléggé ahhoz hogy megvegyek egy ilyen motort!
Sajnálom, azért vagyok fent a fórumon, hogy amit kihagytam, azt ha lehet akkor utólag tudjam pótolni!
ÜDV.: BéciBy
Tyt, ha pályaorientált akkor itt az ideje hogy ott is használd ahova szerinted való és ne mondd hogy nincs egy forintod se a benzinre mert ez tré szöveg
Arpilia Szalonokban lehet kapni 100.000 forint körül:S
Gec mennyi ember vesz rs-t tajekozodas nelkul. Sztem nem masik elektronika kell hanem power.
Srácok!
Ki tud nekem egy folytatlan elektronikát?
Ha én belerakom a mociba, akkor tud majd menni 160-170-et?
-nek
Akkor majd megnézlek, sok sikert!

Jaj az előbbihez visszatérve, Tytnek igazad van, nincs értelme 40-ig egy dugóval, én is lecserélném már 20 után, hiába semmi baja.
RSen 4dugós, újabbakon radiális + fémfékcső gyárilag.

Hopp-hopp ezt nem is tudtam. Akkor elhiszem, hogy erős, de akkor se mondd, hogy az nsr-é gyenge
De ugye Te még szeretsz engem erről a fórumról?
Szia!Engem érdekelne a folytatlan elektronika,mennyiért adod?
dede és köszi :)
adatlapodon nem frissíted azt az 1400 km-t?
Igen indulok megint.

Az enyémbe meg 31e km van és gyári csapágyak, gyári hajtókar. A motoron, motorba mindenhol gyári csavar. Most van felújítás alatt.
"Tyt a fékeit fikázza....hát szerintem rohadt erős, 121 kilós mocira 320 tárcsák, "

NSRen 2dugós féknyereg, RSen 4dugós, újabbakon radiális + fémfékcső gyárilag. Szerintem nincs értelme hasonlítgatni. Az NSR sporttúra, az RS meg főleg pályaorientált. Ahogy már az okosak megmondták, nem véletlen nem mennek pályán NSR125el.
"Van pár nsr-es akinek még 40E km-nél is a gyári dugó van bent. "

Szerintem egy RS is el tudna menni 40ezret egy dugóval de mi értelme? 10-15ezrenként dugócsere van, mi a tököm értelme van az ajánlott intervallumot túllépni?
A 10literes fogyasztásról szakadj már le, mondom az enyém 6ot eszik vegyes használatnál.
Én nagyon szívesen kiállok ellened gyorsulni, vagy akár féktáv tesztre. Csak beszéljük meg hol mikor :)
okok
anyukadat kerdezd. hatha neki nem hordasz ossze ennyi faszsagot.