Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugye azért még valaki szeret?!
mar keso.
Az jó. Most inkább lelépek még mielőtt az összes rs-es megutál
Enyémbe 43volt amikor eladtam...
És nagy valószínűséggel a gyári volt még benne, nem én cseréltem... hanem következő tulaj...
Van pár nsr-es akinek még 40E km-nél is a gyári dugó van bent.
A termosztát probléma nálam is megvan, de ezt 5 perces munkával megoldottam.
megbízhatóságnál pont ez a lényeg hogy 20-30 után is menjen még kopok alkatrészeket leszámítva persze azokat cserélni kell mindenben... 20 ezer kilóméter meg amúgy sem sok...
Ja és meghibásodások nagyjából kimerülnek a termosztátban... az gyárihibás sajnos
Ata én nem osztani jöttem az észt, -igaz úgy tűnik- inkább alátámasztom az érveimet.
Az is igaz, hogy sokat szenvednek páran, de nekik mind 20-30 ezer km feletti a gépe

Inkább egy kérdés: Kunmadarason részt veszel vasárnap?
Igazad van!
Igazolni én is tudok neked egy dugócserét, de attól még nem kell benne lennie a dugónak
Ha tudja igazolni a dugócserét, akkor megéri szerintem, nekem bejön!
ez jónak tűnik, korához képest nagyon egybe van, legalábbis innen
Szerintetek?
Mennyibe lehetne elhozni vagy valaki tud valamit róla? :D
Azon kívül hogy van ez 94-es meg egy 10 lóval kevesebb.
Szar az Rs kapjátok be mindannyain
Köszi a segitséget,azt tudom hogy kétütemü csak mivel még nem volt ilyen motrom nem mertem megpiszkálni. És ha kitömöm a végdobot üveggyapottal a változás lényegesen észrevehető lesz, tehát a hangja megváltozik nagyon,vagy ne számitsak nagy durranásra. Szóval valahogyan szeretnék neki szebb hangot.....
Most ne vedd kötözködésnek, de azért nem kell itt lenni, hogy fikázd az ebben a topicban lévő motorokat... :
De szerintem az nsr-rel vissza is lehetne találni az nsr topicba...
Ha teszel rá egy 4ütemű kipufogórendszer, 40et se fog menni olyan gyenge lesz. Ezt jobb ha tudod, ez 4ütemű hanem KÉT ÜTEMŰ, fontos a rezonátor rész, végdob mérete...
Nem a kipufogót kell kitömni üveggyapottal hanem a végdobban a perforált cső körülötti részzt-
én próbáltam már macseklámpás nsr-t, ég és föld a kettő. ráadásul nemtom hányszor lett felújítva mert megszorult mindig, szóval megbízhatóság ide vagy oda ha nem értenek hozzá minden szar, amúgy a megbízhatósághoz még annyit, nsr topicba ahányszor benézek mindig van valamelyiknek baja szóval te csak ne gyere azzal hogy az rs így szar úgy szar ennyi erővel innen is mehetne mindenki oda osztani az észt
Hogy lehet APRILIA af1 futurának szebb hangot varázsolni? .Azt mondták tömjem ki a kipufogót üveggyapottal,igaz ez? Ha teszek rá egy négyütemü kipufogórendszert a menetteljesitmény nem fog csökkeni,tehát fog ugy menni a motor mint a sajátjával? Vagy a gyárit nem kell piszkálni? Segitsetek.Előre is köszi.
Ez megint egy jó kis fórum téma, mivel kimúlt a CBR-RS vita, most van NSR-RS vita...
jó poén ez az egész...
Egyiknek megbízhatóság kell, másiknak szétgyilkolható erő...
Egyiknek RS- tetszik másiknak NSR... nem lehet ízlésben általánosítani
Örüljünk hogy motorozunk sztem... de ezekben a vitákban nem szoktam részt venni...
10 literes fogyasztásnak már vége:) főtengelyszimeringes volt. mátrába 34es karbival és gyári kipuffal 5,5öt evett!
123-as hengert vennék
,,Annyival nem erősebb", ott a pont Ezért se tartom jogosnak a nagy fogyasztást, mert nem sokkal erősebb de a 10 literes fogyasztás befigyel. (pl. Atánál)
Ha versenypályán mennék nagyon zavarna, de utcán ez tökéletes. A fékei így is erősebbek mint pár nagymotoron.
Nem, de nsrnél sokkal jobb a futómű és a fék is, viszont annyival nem erősebb...
Eladó Trapézlámpás Rs-hez idomzat. Kiválló állapotban, mindennel együtt cakk pakk 50 ezer forint. Kábelköteg és mindenféle biz-basz. Pl folytatlan gyujtáselektronik, relék stb eladók