Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen!
Jóval korábban! Attól függ, milyen kopottak a lánckerekek, de ha már láncot kell cserélni gondolom milyenek... Gyűjtsél inkább még egy kicsit. A Nagyvas.hu-n vannak egész jó áron.
szerintem jót nem tesz neki.de úgyis járhatsz h nem fekszik fel a lánc a régi fogaskerekekre akk viszont szopóka-nyalóka
mivan akkor ha csak láncra van pénzem nicnsmár első hátsó lánckerékre?:D ha cska láncot veszek magába és azt rakom fel akkor hazabassza a láncot?
van rá esély, széria robogóba..
hengerfejtömítés, ne járj így vele mert a dugó, főtengely nem szereti a vizet! tankot felnyitod és hozzáférsz mindenhez, leengeded a vizet, lehúzod a vízcsövet, víztérfedelet leveszed, majd a hengerfejet és ott lesz alatta egy O gyűrű, bemész egy csapágyboltba hogy adjon egy 63X2est
1973as yamaha 10 essel megy:)
Szerintetek ez hogy lett megcsinálva? Létezik valami átátszó, mégis karbonos, fényes hatást előidéző matrica? vagy ez mi a pöcsöm? mindenesetre a hasidomra raknék egyet, mert azon kurvajól néz ki :P
szettben van az össz tömítés... ára 5 e huf
Ja és ez az O-gyűrő vagy a hengerfejtömítés mennyibe kerül ha cserélni kell?
Ez az O-gyűrű ez hol található benne? és a hengerfejet ha le akarom szedni elég ha leszedem a tankot vagy ki kell kapni a blokkot?
Nem tom, hogy mennyire férek hozzá még nem szedtem szét soha!
A versenyolajtól nemigen! Lehet hogy a hengerfejnél az O gyűrű beengedi a vizet, vagy hengerfejes a géped. Extrém esetben jól látható fehér gőzt ereget a kipufogó. De lehet hogy neked csak a dobban kicsapódó kondenzvíz okozza ezt.
Valaki meg tudja mondani, hogy mi lehet a baj ha a kipufogóm nyomja a vizet?
Lehet, hogy a verseny olajtól?
Ma a Hungárián láttam egy új RS125-öt. 2008-as volt, fekete-piros, feltehetőleg még bejáratós, mert as rác nagyon óvatos volt vele.
Esetleg innen valaki? Vagy ismeri valaki a tulajt?
nagyon sok olajat kap egyébként csak úgy ömlik belőlle + a b10eg haverom robogójában van( mhr replika 15 ló) nekem meg már 2x megolvadt ...majd bemegyek én az italmondóhoz és veszek pár magasabb hőértékűt
nem túl szegény keverékkel jár? Mert a 10-es NGK igencsak magas hőértéket jelent.... Ezt egy békebeli motorszerelőnek megemlíted, a szívéhez kap, hogy miféle motorba kell 10-es, mikor a robeszokba 6-ost szoktak.... És nem gondolta, hogy létezik kétszámjegyű :D:D:D:D
sok az olaj...ez 2 t am meg majd veszek vmi magasabb hőértékűt mert nyárra a b10eg kevés más szét is folyt 2
De mi nem klappolhat?
Én régen úgy tudtam, hogy egy gyertya szinte kinyírhatatlan!
De már látom az ellenkezőjét!
polini van fennt és az nem csak abban különbözik hogy nagyobb hanem az ablakai is sokkal nagyobbak (nem arányosan a 125ösével)
egyébként ott valami nagyon nem klappol ha 100km alatt kinyír egy gyertyát!
nállam 100km 1 gyertya amíg járatós fasza
Szia! Az meg tudnád indokolni, hogy az automata váltó olaj, milyen követelményeket nem teljesít. Miért nem jó tulajdonképpen bele? Csak mert én is sokszor hallottam, hogy az ATF olaj a legjobb bele, mert nem csúszik a lamellás kuplung (a legtöbb automata váltóba is ilyen van), meg ugye a váltónak is jó.
Csak az a baj, hogy 2 napja vettem a gyertyát és ma már nem pörög!
mi mindig 10w40 4t repsol félszintetikus motorba való olajat rakunk bele. 2790 ft


a 8ezres dadogást sok minden okozhatja, pl power szorul, szar gyertya, és akkor is csinálja ha sokat kap.
Egyébként ez nem egy sűrű olaj.. Csak annak tűnik a számok alapján... Ilyen van a Suzukim váltójába is :) És meg fogsz lepődni, milyen folyós cucc! Meg az ára is szép....