Jóval korábban! Attól függ, milyen kopottak a lánckerekek, de ha már láncot kell cserélni gondolom milyenek... Gyűjtsél inkább még egy kicsit. A Nagyvas.hu-n vannak egész jó áron.
hengerfejtömítés, ne járj így vele mert a dugó, főtengely nem szereti a vizet! tankot felnyitod és hozzáférsz mindenhez, leengeded a vizet, lehúzod a vízcsövet, víztérfedelet leveszed, majd a hengerfejet és ott lesz alatta egy O gyűrű, bemész egy csapágyboltba hogy adjon egy 63X2est
Szerintetek ez hogy lett megcsinálva? Létezik valami átátszó, mégis karbonos, fényes hatást előidéző matrica? vagy ez mi a pöcsöm? mindenesetre a hasidomra raknék egyet, mert azon kurvajól néz ki :P
Ez az O-gyűrű ez hol található benne? és a hengerfejet ha le akarom szedni elég ha leszedem a tankot vagy ki kell kapni a blokkot?
Nem tom, hogy mennyire férek hozzá még nem szedtem szét soha!
A versenyolajtól nemigen! Lehet hogy a hengerfejnél az O gyűrű beengedi a vizet, vagy hengerfejes a géped. Extrém esetben jól látható fehér gőzt ereget a kipufogó. De lehet hogy neked csak a dobban kicsapódó kondenzvíz okozza ezt.
Ma a Hungárián láttam egy új RS125-öt. 2008-as volt, fekete-piros, feltehetőleg még bejáratós, mert as rác nagyon óvatos volt vele.
Esetleg innen valaki? Vagy ismeri valaki a tulajt?
nagyon sok olajat kap egyébként csak úgy ömlik belőlle + a b10eg haverom robogójában van( mhr replika 15 ló) nekem meg már 2x megolvadt ...majd bemegyek én az italmondóhoz és veszek pár magasabb hőértékűt
nem túl szegény keverékkel jár? Mert a 10-es NGK igencsak magas hőértéket jelent.... Ezt egy békebeli motorszerelőnek megemlíted, a szívéhez kap, hogy miféle motorba kell 10-es, mikor a robeszokba 6-ost szoktak.... És nem gondolta, hogy létezik kétszámjegyű :D:D:D:D
Szia! Az meg tudnád indokolni, hogy az automata váltó olaj, milyen követelményeket nem teljesít. Miért nem jó tulajdonképpen bele? Csak mert én is sokszor hallottam, hogy az ATF olaj a legjobb bele, mert nem csúszik a lamellás kuplung (a legtöbb automata váltóba is ilyen van), meg ugye a váltónak is jó.
Egyébként ez nem egy sűrű olaj.. Csak annak tűnik a számok alapján... Ilyen van a Suzukim váltójába is :) És meg fogsz lepődni, milyen folyós cucc! Meg az ára is szép....
Nem tom, hogy mennyire férek hozzá még nem szedtem szét soha!
Lehet, hogy a verseny olajtól?
Esetleg innen valaki? Vagy ismeri valaki a tulajt?
Én régen úgy tudtam, hogy egy gyertya szinte kinyírhatatlan!
De már látom az ellenkezőjét!
a 8ezres dadogást sok minden okozhatja, pl power szorul, szar gyertya, és akkor is csinálja ha sokat kap.