Én hengert mito7gangtól szereztem pályán futottat de jó állapotút 40ezerért.
Dugó 20 e Somától.
Tűgörgő, tömítéskészlet 6e körül Italmondotól
Összerakás nem tudom mennyi volt, ismerős csinálta, apu Ajándékozott neki eztazt.
Ja és a legfontosabb, hónapokat vártam mire lett eladó henger!
Persze egy nap alatt tudtam volna boltból gyári hengert 100felett.
Látnád az én gyári nicasilos hengerem, 9000et ment el, a második szorulásnál nagyon dúrván lezúzta a dugóó anicasilt. Megmutatnám neked élőben szívesen hogy elhidd.
nem a 3kábelt kell szigetelőszallagozni!
leveszed azt a műanyag baszást a kitámasztóról!(minden összevan dugva!és marad összedugva továbbra is!
amit levettél műanyag cucc azt fogod és leszigetelőszallagozod abban az állapotban ahogy nemjelez hogy levan támasztva! szal azt rögzited hogy nehogy menetközbe véletlen majd elforduljon és leálljon a vas emiatt! majd a szigetelőszallagozott műanyag baszást felgyorskötözőzöd a segédvázra mondjuk...
és ennyi...
mario irtam neked de ugy látszik elkerülte a figyelmeg
na szal annyi h mi lenne ha szolnokon taliznánk? egyszerűbb ugy átvenni az idomokat meg gyorsabb is és olcsóbb is... hmm?
Köszi Mito7gang a segítséget!Akk elvileg fogom és a 3 kábelt összeszigelelőszalagozom h rövidre legyen zárva és akk ok minden!Megnézem h így mit mutat majd:)Széles utat
nem e? Ami egy rendesebb ragadásnál keletkezik,az aluminium oxid(szerüség) ami igen magas olvadáspontu meglehetősen kömény anyag. Persze a sziliciumkarbidnál nem keményebb, de mégis kaszabol, részint azért,mert teljesen kiszorul onnan az olaj, másrészt, meg azért,mert ilyenkor a gyűrű is beékelődik, és lefuj a láng, ami a helyzetet tovább rontja. Tetézi mindezt még, hogy mielőtt a gyűrű beékelődik, a normális sokszorosával feszül a hengerfalnak, általában meg is billen, és akkor a nicasilnak reszeltek. Általában szó szerint.
Ebből a szempontból jobb az öntöttvas perselyes balhé, mert arra ugyan vidáman fel adherál az alu, de ha keveset futot a henger, csak ki kell hónoltatni belőle a kanálanyagot, és mehet tovább.
Rendszerint,ha a gazdi már rutinos ragasztó (nem szeretnék neveket mondani:) akkor már hallja hogy baj lesz, és vagy még időben kikuplungolja, vagy ha már késő, akkor is csak a dugó kenődik meg kissé, de a bevonatot ilyenkor még nem bántja. Akkor szokott csúnyán kaparni, ha még másodpercekig rajta van a gáz, és a gazdi már csak a kerék blokkolás előtt kuplungolja ki, vagy ha a gyűrű törik.
Racsnin lőfordulhat, hogy nem hallani a másik 5 ,a bolyban üvöltő motor hangjától, hogy gáz van. Amikor már érezni, hogy nem akar menni, akkor már rendszerint mindegy.
Én hengert mito7gangtól szereztem pályán futottat de jó állapotút 40ezerért.
Dugó 20 e Somától.
Tűgörgő, tömítéskészlet 6e körül Italmondotól
Összerakás nem tudom mennyi volt, ismerős csinálta, apu Ajándékozott neki eztazt.
Ja és a legfontosabb, hónapokat vártam mire lett eladó henger!
Persze egy nap alatt tudtam volna boltból gyári hengert 100felett.