Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mr Yamaha,

Én hengert mito7gangtól szereztem pályán futottat de jó állapotút 40ezerért.
Dugó 20 e Somától.
Tűgörgő, tömítéskészlet 6e körül Italmondotól
Összerakás nem tudom mennyi volt, ismerős csinálta, apu Ajándékozott neki eztazt.

Ja és a legfontosabb, hónapokat vártam mire lett eladó henger!
Persze egy nap alatt tudtam volna boltból gyári hengert 100felett.
Látnád az én gyári nicasilos hengerem, 9000et ment el, a második szorulásnál nagyon dúrván lezúzta a dugóó anicasilt. Megmutatnám neked élőben szívesen hogy elhidd.
+ tömitésszett 10000.-
csapágyak .....

nekem 180ba állt meg egy ilyen móka munkadijjal!
érdemes normális szerelőnél csináltatni mert a munkadíj a legkevesebb ha szarlesz...
nem a 3kábelt kell szigetelőszallagozni!
leveszed azt a műanyag baszást a kitámasztóról!(minden összevan dugva!és marad összedugva továbbra is!
amit levettél műanyag cucc azt fogod és leszigetelőszallagozod abban az állapotban ahogy nemjelez hogy levan támasztva! szal azt rögzited hogy nehogy menetközbe véletlen majd elforduljon és leálljon a vas emiatt! majd a szigetelőszallagozott műanyag baszást felgyorskötözőzöd a segédvázra mondjuk...
és ennyi...
akkor 1enlőre maradjunk a vasárnapban, aztán h hánykor azt megdumáljuk később!
nekem mind1 asszem
Mennyit? Feltorted a malacperselyt?
ugyanmár
na mennyit számoltál?

neked egyébkét mikor lenne jó?
nekem a vasárnap zsír lenne!
megszámoltam a pénzem mitgondolsz mennyit számoltam?
rendben nekem oks. milyen piát szeretsz?
mario irtam neked de ugy látszik elkerülte a figyelmeg
na szal annyi h mi lenne ha szolnokon taliznánk? egyszerűbb ugy átvenni az idomokat meg gyorsabb is és olcsóbb is... hmm?
Szerintem egy voltmérővel azért nézegesd végig melyikbe mi van ha felhajtod, meg ha lent van.
302921030 itt lehet erdeklodni
Köszi Mito7gang a segítséget!Akk elvileg fogom és a 3 kábelt összeszigelelőszalagozom h rövidre legyen zárva és akk ok minden!Megnézem h így mit mutat majd:)Széles utat
40km-ert kb de mondom a hangján se lehetett hallani meg a gyűrű még olajos is volt a henger meg a dugó is és a kipuff is na erre varjatok gombot
itt az én példám ennyi
titeket megtanított valaki köszönni?:))))
(nem vagyok pofátlan csak szemet szúrt bocsii)
jólvan nah tisztáztuk...
hajtokar 23 e fötengely 25-40 ezer henger 50-70 ezer dugattyu 23ezer szoval kösd fel a gyatyád
senki se beszélt a dugódról. csak elvagy tájolva hogy azthiszed a nicasil nem sérülhet.
hello

nincs vkienk a motoromhoz gyújtásdoboz ?
sajnos amíg nincs bele egy másik nem tudom használni :S építő ötleteket várom
nem e? Ami egy rendesebb ragadásnál keletkezik,az aluminium oxid(szerüség) ami igen magas olvadáspontu meglehetősen kömény anyag. Persze a sziliciumkarbidnál nem keményebb, de mégis kaszabol, részint azért,mert teljesen kiszorul onnan az olaj, másrészt, meg azért,mert ilyenkor a gyűrű is beékelődik, és lefuj a láng, ami a helyzetet tovább rontja. Tetézi mindezt még, hogy mielőtt a gyűrű beékelődik, a normális sokszorosával feszül a hengerfalnak, általában meg is billen, és akkor a nicasilnak reszeltek. Általában szó szerint.
Ebből a szempontból jobb az öntöttvas perselyes balhé, mert arra ugyan vidáman fel adherál az alu, de ha keveset futot a henger, csak ki kell hónoltatni belőle a kanálanyagot, és mehet tovább.
Rendszerint,ha a gazdi már rutinos ragasztó (nem szeretnék neveket mondani:) akkor már hallja hogy baj lesz, és vagy még időben kikuplungolja, vagy ha már késő, akkor is csak a dugó kenődik meg kissé, de a bevonatot ilyenkor még nem bántja. Akkor szokott csúnyán kaparni, ha még másodpercekig rajta van a gáz, és a gazdi már csak a kerék blokkolás előtt kuplungolja ki, vagy ha a gyűrű törik.
Racsnin lőfordulhat, hogy nem hallani a másik 5 ,a bolyban üvöltő motor hangjától, hogy gáz van. Amikor már érezni, hogy nem akar menni, akkor már rendszerint mindegy.
mert a dugó aluminium mind1 ha lehúzza hát lehúzza nekem 8
he? csak tudom mennyibe került a dugóm
Miért ne huzná le? Ez elég nagy hülyeség...