2 lehetőség merült fel. 1 hogy az olaj castrol a 747-es volt régi és már nem ugy oldódott a benzinbe, ahogy kellene. 2. hogy terheletlenül volt beállitva és terhelésnél azért más a helyzet, de nem vágom hogy akkor tegnap miért nem ragadt meg? Vagy multkor amikor zuztam neki? Meg beinditottam 50 fok gyertyakép leállitottam, aztán pályafelmenetel elött 20 percel beinditottuk járattam mentem vele egy két kört megnéztem a gyertyát ,szép barna volt. Szóval nem vágom miért, de sokba fog kerülni mert a henger kuka a dugó az nagyon brutál volt. Ilyet még nem láttam igy megakadni. De idáig ment rendesen, msot meg 500 méter aztán ketty-rott. Fasz se tudja. Jah és a hátsó telom szállitás közbe megadta magát. Ez egy ilyen kikurt egy nap
te is tudod hogy csak rossz poén... jah jut eszembe: meglett a hiba amit 1hónapig kerestek... minden szét lett szedve a z újonnan felújított blokk stb+ hozott 1 másik rst is... és kiderült hogy néha azért nem ment 6-7 e fölé mert vmi szivató tömítő szar volt... pfff
ha kel szolj
Valaki meg tudja mondani, h a légszűrőbetétet mivel tudom kimosni és, h az LCD kijelzőnél van-e égő?
Kösz!