Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja de én közbe fölforraltam a vizet annál a 40nél marhára megérzi az emelkedőt
kussolsz....akkor 1 ici picit...nem mind1? tegnap 2esben kapart az aszfalton te meg jöttél mögöttem... 40nel
1°-ot
Bencce 5k(?)-ért vetted és mi az a 200 amit még ráköltöttél? nekem idáig a volt rxbe se meg a mostani 125ösbe (rotax123) 1 ft-ot nem kellett ráköltenem...a mostani pedig bika ám,10 bar kompresszió van benne szal még akad benn bőven.simán kerékre áll meg minden,de csak 120at megy a rövid áttétel miatt,meg leszabályoz a köcsög gyújtás nyit a power és ha powernél vagy utána csutkát húzok akkor elveszi a szikrát,ha nyélből kicsit visszaveszek,1°-ot akkor pörög szépen,de 1 idő után akkor is leszabályoz,előző meg pörgött az ment is 160at hosszabb áttétellel....szóval nem tud vki sportgyújtást jó pénzért?
Hát ja csak érted akkor is gáz, hogy tologatnod kell, a többiek meg ott mosolyognak a bajszuk alatt Egyébként én is most tartok 2 kilónál, de most elég pöpec lett, de még mindig kéne bele mondjuk uj olajpumnpa bowden mert azzal nem játszok, meg hátsó fékfelujitó szett.... aztán összel jöhet a perselyezés De én lehet nem adom el hanem megtartom pályázásra. Közútra tényleg addig használom amig teljesen kimotorozom utána 4t, de pályára rossi is megmondta a faster filmben h : "a 4 ütemüek nagyon édesek, de a 2ütem.... sokkal izgalmasabb!"
Nekem az akksim fénykorában simán bírt közel 1 órát és utána pöcre indult még a gép mondjuk BOSCH akksi volt nem volt olcsó!!! Egyébként az enyém tolásra kb 2 méteren belül beindult szoval a tolással sem volt gond ha éppn ugy adódott
Joe-Z: Az esős sztorihoz csak annyit, hogy az sem sokkal jobb amikor haverok vagy valami csaj előtt lemerül az akksid mert pl fent hagytad fél percre a világítást és onnantól ezeknek a kis akksiknak annyi. És próbálod beíndítani és forgat 2-t és kész... hát srácok.... és akkor tolhatom be közönség előtt. szerencsére csak 1er történt meg:)
de ma kb amikor visszakaptam ezt a ribancot végig mosoyogtam és üvöltöztem a sisakomban, hogy végre megint rajta ülhetek
na... itthon van a moci :)
Az én AF1-em jobban megy baszki
tényleg 7másodperc most stopperoltam csak kevesebbnek tűnt
Z3 vegyél fel msnre please aztán meg mesélj a gyuri rxéről meg a tredről
ugy vant fent 100 on mint egy átlag 25 ös
ez az RS polinis valyon??? mert elég hamar fennt van 100on
én is benne vok
ok benne vagyok haggyuk 50est még a sajátomon kívül én se láttam csak egyet a szalon szervizébe (a szalonba se volt )
Sztem ne fikázzuk egymás gépét mert nincs értelme max akkor lenne ha összejönnénk és mindenki kipróbálná a másikét de az gyakorlatilag megoldhatatlan mert nem itt lakunk egymás szomszédságában!
Ugyhogy no fika mindenki szeresse a magáét

egyébként 125-s tzr ről beszéltem
50-est még élőben utcán menni nem is láttam
egyszer mentem is eggyel és hát tényleg nem nagy szám meg haveromnak is van egy csak 50esként van és ezért eladó
És nem az számít?
de az keréken 22 paci
a TZR megbízható.NSR topicba olvastál valami negetivat a motorról?ja bocs.max annyit hogy :belém jött egy barom ezért nem tud valaki ... .
Na látod, "menni láttál"! Ülj rá egyszer és megtudod miről beszélek!
képzeld láttam mát TZR 125öt jó párat menni! most mit kell ezen berágni? mondtam h nem akarok senkit megbántani
2t sose lesz megbízhetó(vagy úgy érted h megbízhatóbb mint az sp?)
Szerintem haggyad itt egyszer valaki föltett egy videot mikor leméretteaz RS-ét és 22paci jött ki.a srácot azóta nem láttam erre
Azért játékmotor mert megbízható??? - és nem kell paráznom hogy behal!!! Ja az enyémen arrow rendszer van, lehet hazavágja a gyári olasz csövedet!

rsata - te meg mi a faszt pofázol bazzeg, láttál már valaha tzr-t!!!