Az asztalon előttem hever: NGK B9EG-ből 2 db, B10EG-ből 4 db, BPR6ES-ből 3 db. Volt ami 5-10 percet töltött a helyén. Null külsérelmi nyom, viszont mind szép feket... És legalább hat különböző helyen vásároltam őket! Szerelő élből közölte hogy: CSAK AZ NGK! És csak úgy vállal garanciát a motorgenerálra... én meg szopok folyamatosan.
Erre csak olyat tudok mondani,mint amit a szervizes is mondott, amokor nem hallottad :
AFTMB szindróma.
(A Faszom tudja mi baja van:)
Komolyra fordítva, mostanábn több embertől hallotam ilyet, de magam még nem találkoztam hasonlóval, viszont olyannal már igen, hogy egy sorozat gyertyával baj volt,illetve olytis láttam már, hogy a gyertyákat hamisítják,és a hamisítványok tipikus tüntete,hogy nagyon gyorsan kipurcannak.
Alapvetően a gyertya egy rém eccerű szerkezet, ha megfelőlek az üzemi körülmények,nemige tudja a gyujtás"megölni".
A gyertya általában kétféle képpen hal meg, vagy(ha ellenállásos mint a br jelzésü) akkor ez ellenállás elég benne,ilyenkorsimán megszakad,végtelenellenállás mérhető rajta. A másik, ami a tiedre jobban hasonlít, az az, amikor megreped a porcelán, és a repedésen áthúz,de ez is igen ritka.
Énpróba képpen(ha br-es vagyis ellenállásos gyertya kell a mociba) betennék egy sima b-set, egy ellenállás nélkülit,hogy ez is kipurcan e.
Viszont mielőtt bár mit csinálnék,megvizsgálnám, hogy nem mehanikailag sérül e meg az a gyertya,monnyuk mert faszul raktak fel valamit, és mondjuk ha öszeül a teló, valami ütügeti a gyertyát, vízcső,bowden, ilyesmi.
Ha semmi nem segít, póbálj meg márkét váltani,lehet,hogy egyszerűen egy rosz sorozat, amiket beteszel, de őszintén, értetlenül állok az események előtt, ha tényleg"megöli" elekteromosan agyertyát, mert olyan márpedig nincs!
hát ha gondolod én szívesen visszamegyek veled verni a palávert h visszakapják az uj alkatrész adják vissza a lóvét és tegyék vissza a te régided. ebben jó vagyok! azé álljon má meg a menet mikor én 25 ezerért 3 napot robotolok ők meg csakugy megpróbálják átkurni az embert! ilyenkor elönti a szar az agyamat!
Még nem mondok szervíznevet majd a dolgok végén értékelem névvel együtt a helyet...
Egyenlőre hajlok arra hogy vagy csak szimplán le akarnak húzni, vagy síkhülyék...
A generál óta levettek 25 pénzre állórész címszóval és amikor másnap felhívtam őket hogy ismételten szar, benyőgte az ember hogy akkor még 25 maki a tarfóra. Na ennél a pontnál öntötte el a szar az agyamat. Azóta semmiért nem vagyok hajlandó fizetni. Csak az a gáz hogy a gyertyákat zsinórban vennem kell, össz motorozásom haza és vissza a szervízbe... és hétfőn megint hallgatom a dadogást-hebegést.
lego
és mikor ezt azt hiába lecserélnek azt ki kell fizetni? mert ha nem oldódik meg a hiba akkor nem az a baj ugyebár. azt akkor nem rakják vissza a régit? vagy hogy van ez?
Hátha találkoztál már ilyennel:
RS-en volt 1 motorgenerál, szervízben x okból kissebb karbit kapott a vas és elmondásuk szerint rendesen bakarburálták a gépet.
Hiba tünet: NAPI 1 GYERTYA!
Visszavittem, lecserélték az állórész. Másnap újra, lecserélték a gyújtótrafót. Másnap újra, lecserélték a gyújtókábelt. Továbbra is öli a gyertyát. Új gyertyával pöcröff, indul egész nap, másnap reggel vagy már csak a gyertya tövében pattog a szikra, vagy totál halott! Beindul és 1-2 perc után leáll.
Hétfőn tolom megint vissza a szervízbe, de úgy látszik fingjuk nincs hova nyúljanak ezért sok reményt nem fűzök a dologhoz.
Láttál már ilyet? Mi ölheti meg a gyertyát?
AFTMB szindróma.
(A Faszom tudja mi baja van:)
Komolyra fordítva, mostanábn több embertől hallotam ilyet, de magam még nem találkoztam hasonlóval, viszont olyannal már igen, hogy egy sorozat gyertyával baj volt,illetve olytis láttam már, hogy a gyertyákat hamisítják,és a hamisítványok tipikus tüntete,hogy nagyon gyorsan kipurcannak.
Alapvetően a gyertya egy rém eccerű szerkezet, ha megfelőlek az üzemi körülmények,nemige tudja a gyujtás"megölni".
A gyertya általában kétféle képpen hal meg, vagy(ha ellenállásos mint a br jelzésü) akkor ez ellenállás elég benne,ilyenkorsimán megszakad,végtelenellenállás mérhető rajta. A másik, ami a tiedre jobban hasonlít, az az, amikor megreped a porcelán, és a repedésen áthúz,de ez is igen ritka.
Énpróba képpen(ha br-es vagyis ellenállásos gyertya kell a mociba) betennék egy sima b-set, egy ellenállás nélkülit,hogy ez is kipurcan e.
Viszont mielőtt bár mit csinálnék,megvizsgálnám, hogy nem mehanikailag sérül e meg az a gyertya,monnyuk mert faszul raktak fel valamit, és mondjuk ha öszeül a teló, valami ütügeti a gyertyát, vízcső,bowden, ilyesmi.
Ha semmi nem segít, póbálj meg márkét váltani,lehet,hogy egyszerűen egy rosz sorozat, amiket beteszel, de őszintén, értetlenül állok az események előtt, ha tényleg"megöli" elekteromosan agyertyát, mert olyan márpedig nincs!
A szervízről még nem nyilatkozok...
de azért mégis ha kicseréltetnek valamit és nem oldja meg a hibát akkor azt nemkéne visszacserélnijuk?
Kálvin tér és Boráros között
budapest amugy? merrefelé saccper azt áruld már el kérlek!
Egyenlőre hajlok arra hogy vagy csak szimplán le akarnak húzni, vagy síkhülyék...
A generál óta levettek 25 pénzre állórész címszóval és amikor másnap felhívtam őket hogy ismételten szar, benyőgte az ember hogy akkor még 25 maki a tarfóra. Na ennél a pontnál öntötte el a szar az agyamat. Azóta semmiért nem vagyok hajlandó fizetni. Csak az a gáz hogy a gyertyákat zsinórban vennem kell, össz motorozásom haza és vissza a szervízbe... és hétfőn megint hallgatom a dadogást-hebegést.
és mikor ezt azt hiába lecserélnek azt ki kell fizetni? mert ha nem oldódik meg a hiba akkor nem az a baj ugyebár. azt akkor nem rakják vissza a régit? vagy hogy van ez?
Hátha találkoztál már ilyennel:
RS-en volt 1 motorgenerál, szervízben x okból kissebb karbit kapott a vas és elmondásuk szerint rendesen bakarburálták a gépet.
Hiba tünet: NAPI 1 GYERTYA!
Visszavittem, lecserélték az állórész. Másnap újra, lecserélték a gyújtótrafót. Másnap újra, lecserélték a gyújtókábelt. Továbbra is öli a gyertyát. Új gyertyával pöcröff, indul egész nap, másnap reggel vagy már csak a gyertya tövében pattog a szikra, vagy totál halott! Beindul és 1-2 perc után leáll.
Hétfőn tolom megint vissza a szervízbe, de úgy látszik fingjuk nincs hova nyúljanak ezért sok reményt nem fűzök a dologhoz.
Láttál már ilyet? Mi ölheti meg a gyertyát?