a tuniong a tune szóból ered ami hangolást jelent. általában a maximálsi teljesítményre való hangolást, de pl a használó igényeihez valót is jelenthet...
versenypályára az rendben is van azt értem én ... de utcára pl ha láttételezed és úgy viszed ki pl 230 lenne a vége 1 gyári audi elmegy melletted (itt gyula csaba között 1x bemértek 1et)
Nem az a lényeg, hogy mennyi a vége. Amúgy akörül van. De pl hringen soha nemvolt vele gyári áttétellel 6végét utazni célegyenesben... Ezért kell leáttételezni.
Már bocs, hogy bele szólok! DE mért kell egyből trágár kifejezéseket, használni, meg le ugatni a másikat, ha nem olyan tájékozott ebben a dologban mint te?
Mert egy fasz vagy azért nem tudod elképzelni. Azért kell leáttételezni, mert gyári áttétel búzáknak való. Veztengely miért off? V2-nél úgyanúgy számít a nagy tengely, mint sor4-nél.
elektronika ok... veszérműtengej sztem v2 nél off de nemtom , áttétel akkor meg mi értelme van a v2 nek ha nem gyorsulod le nyomatékból néhány sor4et? - jó kis vitatéma lessz ez nyami