Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

z3 ott mit kell állítani miről beszéltetek?
Tytre idegesít a google dumája meg a ,fórumlakók zavarás dumája.
nagyon jó.sztem jól tetted hogy azt vettél rá
Nekem Arrow rendszer van rajt az mennyire jó tudtok róla valamit?
most kire is lettél ideges? használd az előzmény-válasz erre lehetőséget
ezt kinek írtad?
nem tudom hogy ezt nekem írtad e? ha igen, idefigyelj bazdmeg tudod az ember vesz egy ilyen kibaszott RS- t megvan 2 hónapja és csak költ rá, nem a sok kinyalt seggü köcsög közé tartozom ,hogy apa megállt a moci kéne 100 as. Megdolgozom érte és megfogadtam hogy mindent megtudok erröl a motorról és sajnos erre a legjobb hely a fórum. mert ti tapasztalatból tudtok beszélni! ha baj hogy két sort kellene írni ami nekem sokat segítene. ne haragudj hogy a "forúmlakó" személyiséged megzavartam!
5év gari a vázra
Most ez az 5 év garancia mire vonatkozik? Mennyire teljeskörű ez? vagy most ha pl megszorulsz gariban megkéne h csináljanak mindent? maguk költségére? vagy mi?

Szóval Tytnek az volt a problem h nemlett utánna állítva a karbi a kipuffnak? Am mennyi volt a kipuff?
gyengül,új dugónél mért kompresszióhoz képest kevesebb van benne,mert 2ütemnél nem egy mérvadó a kompótmérés
tisztítsd ki,fúvasd át a karbinál az olajzás kis porlasztó lyukait,esetleg állíts rá egy kicsit,nagyon primitív szerkezet,inkább eldugul mint elbaszódik,részterhelésen,motorféknél meg sokkal jobb
nekem ki van kötve,de azért,mert így vettem,de el is játszom mindig amit zoli írt
azt honnan tudjátok hogy a dúgót cserélni kéne, akkor ha nem veszed le a hengert? és még a megragadás elött
"Bazzeg te okítod itt a kezdő srácokat a google használatára és te sem tudod használni."

javítok, nem Tudtam.
Mit nem értesz azon hogy belátom a hibáim és próbálom jobb belátásra bírni a fiatalokat? Ha én sokszor fárasztottam a fórumlakókat az idióta kérdésekkel, szeretném ha más tanulna belőle és nem tenné ugyanezt.
Tudod hogy semmi bajom nincs Veled Joe, csak néha akkora nagystílű arcod van hogy a vállad ahhoz képest lófasz. Persze ezzel nincs semmi baj, főleg hogy ez nem támpont, élőben nem ismerlek, és bízom benne hogy Te is egy normális ember vagy, annak ellenére hogy a fórumon vannak hülyeségeid, dehát kinek nem? Szerintem teljesen más jöhet le egy emberről itt a fórumon keresztül mint élőben. Pont ezért szeretnék mindenkit megismerni, hogy egyrészt kellemeset csalódjak, másrészt vélhetőleg sokan kellemeset csalódjanak bennem.
Régóta fórumozok már, soksoksok vitába bonyolódtam, milliószor ugattam be embereknek, és még annál is többször ugattak le engem, kaptam már anyázást, és körülbelül milliárdszor félreismertek.
Ezért nem könyvellek el Téged szimplán beképzelt hülyegyereknek, mert tudom hogy nem vagy az a látszat ellenére sem.
Nem kívánok veled rosszban lenni, meg egyik fórumlakóval sem, úgyhogy javaslom ezeket a dolgokat majd egy sör mellett dumáljuk meg élőben.
tisztelettel
Te emzoli én most töprengek azon hogy kikötessem vagy nem de eddig azt mondják többen, hogy ne?
"Lejtmenetben a 2t motort időnként ki kell kuplungolni, és "öblögetni" kell.
Meglepődnél milyen sokan nem tudják ezeket..."
loool én ezzel szorakoztam lefelé menet csak féltem hogy rosszat teszek neki,de ezekszerint
Zoli Pl én vagyok itt rá az élő példa aki nemtudta! és Mátrás sztori... nekemis lefelé akadt meg a gép....
Nem erről beszélek csak h valakinek ennyi esze legyen h csak oda viheted a motort garis szervízre ahol vetted meg hasonlók.....
Bazzeg te okítod itt a kezdő srácokat a google használatára és te sem tudod használni.
Észt nem adhatok, csak tanácsot.

JA és akit át lehet baszni, azt át is fogják ezt soha ne felejsd el

Inkább lépek csá fukszos Tyt
Hát egen, a beállítás az egy valami, de azért fontos az is, hogy sokan akik 2t sortmotort hajtanak nem tudják, hogy egy iylen jószágot nem illik kilométereken keresztül üvegelni, mert azt nem bírja.
(most nem rólad beszélek, csak általánosságban)
A teligázos gyorsításokat(monnyuk pályán) egészen hosszasan elviselik, de egy több kilométeres nyelezést már nem biztos.
Van még egy remek módszer, az egybbként jól beállított 2t motor megakasztására, és ez a hosszas ész nélküli lejtmenet.
Ilyesmi egy 4t motornak meg sem kottyan, de a 2t ezt nem szereti,(pláne, ha ki van kötve az olajpumpa)
Ha hosszasan motorfékeznek vele, kenés nélkül marad a motor, ha meg hosszasan huzatják lefelé, a bevitt üzemanyaghoz képest aránytalanul megnő a fordulat, és szintén elégtelen a kenés.
Lejtmenetben a 2t motort időnként ki kell kuplungolni, és "öblögetni" kell.
Meglepődnél milyen sokan nem tudják ezeket...
köszi szépen
Wasalt Tatu Fingik
Tökéletes a diagnózisod! Ha nem lenne beállítva folyamatosan rakhatnám bele az új hengert + dugót szerintem! Csak az első akadás után még nem voltam úgy kiokosodva mint most.
Azért nagyon remélem hogy mostmár nem lesz gáz a géppel, most kapja az ívet rendesen, 12ig forgatom néha, ha bírja szépen akkor királyság :))

Joci!

WTF = What the fuck
what the fuck
Hali!
RS 50 re kellene előre gumi csak ne pirelli mt 75 legyen 90/80 vagy 90/70 esetleg ha jó rá 100/80 100/70 bármilyen lehet ami rávaló sürgősen kellene
Tyt kolléga szavaiból én úgy vettem ki, hogy az első akasztása után csak a tünetet kezelték(dugó, henger, mittoménmi csere) de a rAGADÁST KIVÁLTÓ OKOT nem szüntették meg,(kevés nyál) ezután már csak idő kérdése volt a következő akasztás.
Mindez, ha jól emlékszem arra vezethető vissza, hogy nem lett az új kipuhoz megfelelően hozzáhangolva a karburátor.
Ezután Tyt kolega tehetett volna bele akármilyen dugót, mindenképpen baj lett volna belőle.