Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ma viszont "jót" motoroztam tokaj körül, egy percig nem volt baj az Rs-el 110-120al mentem és tele voltunk motorosok...
igen Z3 nem tőlem kérdezted
Pápa
hová valósi vagy?
Mózes ha mesélni tudna
Használt gumit honnan szoktatok rászerezni!hol nézzem!
De kis geci vagy
Majd meglátjuk
Mito = homokozómotor
ritka jó humorod van, mondták már
Mitot hallottam volna?
Mito tartósabb mint Rs az 100% és nagyon nem lehet összehasonlítani a 2 motort szereintem legalábbis ,tapasztalataim ezt mutatják..De sztem mind 2 motor jó mindegyik másban jó mint Fucky is írta, de egyiket se lehet leírni h ez a szarabb vagy éppen a másik!Külsejével kapcsolatban meg kinek mi jön be...
Ülés pozíció hát abba van igazság h miton érdekes(sportosabb)
Kanyar vételek meg hát..nem tudom (nem nyilatkoznék)
Fucky Kussolj vagy....
te rendesen megragadtál
nah végre fentvan a videom jeah:)
ugyis megragadunk ugyis megrag adunk ugyis megragadunk ugyis megragadunk ugyis megragadunk ugyis megragadunk ugyis megragadunk ugyis megragadunk ugyis megragadunk
még egy valamit nem értek az olaj mennyiség az mit jelent és miért kötik ki te mit javasolsz!
megvolt... a másik rsével is ezt csinálja... adja az ég hogy a gyújtásjeladó (90%)
akkor kell ha sokat áll a motor, pl télen. vagy mikor eldugul.
cseréld ki a gyertyapipát. engem egyszer így szivatott meg.
a karburátort azt milyen időközönként kell takarítani?
Télen 9es, nyáron meg 10es! Gyárilag előirt a BR-10-EG!
köszönöm! ez milyen gyertya pontosan!
jó olaj és mennyiség, JÓ KARBURÁLÁS!, jó gyűrűhézag, légszűrőt takarítani időnként, gyári hőértéknek előírt gyertya, elindulás előtt rendesen bemelegíteni. Ha ez mind rendben van, nem fog megragadni.
az az uccsó a gyújtásjeladó mert másik rsből komplett gyújtás kábellel lett cserélve és így is ezt csinálja
Hát na vajon miért nem ülök 600-asra talán mert nem lehet
meg a suzukinálés több motort szerel otthon mint a szervízban...